ST 1300 katteet

Aloittaja kaipaa, 31.03.10 - klo:17:03

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Löytyiskö joltakin vinkkiä kuinka lähteä purkamaan ST 1300 etu- ja sivukatteet irti, tai linkkiä missä ko. homma olisi kuvattu?? Järjestys mistä aloittaa jne.Mites tuon termostaatin yms. mahdollisten nestevuotojen tarkastus kannattaisi aloittaa?? Pyörän kun liikkeestä ostin, hintaan sisältyi huolto jossa tehtiin venttiilin säädöistä lähtien öljyjen yms. vaihto, mutta enpä arvannut kysellä nestevuodoista oliko niitä, ja kiristeltiinkö paikat. Tämän vuoksi ajattelin tehdä ko. tarkastukset/kiristykset jos vain vähänkään aihetta epäilyyn vuodosta löytyy.

Kaitsu


Taitaa olla siellä tankin alla ne letkut jotka on joillain vuotanut.Katteiden alla ei muistaakseni ole paljoakaan letkuja.Eipä ne katteet ihmeellisesti oo kiinni.Peilin kopautat irti, siellä on ruuvit alla.Sitten kaikki näkyvät ruuvit ja etulampun alla, valolla katselet, siellä on noita nastaruuveja aika paljonkin.Tietysti harmaat alakatteet, ne ruuvit on näkyvissä.Ne katteet on hyvää muovia ja voit vähän kangottaa niin huomaat aina mistä on kiinni. Säilytyskoteloissa on muistaakseni, ainakin niiden ja tankin välissä noita painonastaruuveja.Niissä nastoissa huomaa, että keskinasta painetaan sisään irroitettaessa.

lataa koko Honda_st1300_workshop_manual_03

sivulta 58 alkaen löytyy katteiden purkujärjestys
ainoa haittapuoli on et tiedosto on 186 MB

http://pdfdatabase.com/download/adobe-s ... 10559.html

no löytyyhän tuota vähän pienempänä versionakin 53MB
joutuu vaan vähän odottelee ennenkuin päästää lataamaan


http://www.4shared.com/file/40809587/14 ... al_03.html

Kiitos Veikko ja muut,
tuosta reilun 50mb paketista tulee olemaan todella paljon apua tulevaisuudessa, siellä on selitetty asiat todella hyvin!  jumpie

t. Kaitsu

Jos et vielä ole purkanut pyörää, niin tarkkaile paisuntasäiliötä. Jos on kokonaan tyhjä tai ajossa vajuu, niin silloin tietenkin vuotaa jostakin. Termostaatin letkujen vuoto ei onneksi ole ihan katastrofaalinen, koska termostaatti on niin ylhäällä, että jäähdytysnestettä on riittävästi moottorin jäähdyttämiseen, vaikka paisuntasäiliökin olisi tyhjä.

Jos päädyt purkamiseen, niin katteet pois alhaalta ylöspäin, koska syyläri pitää saada irti. Tankki ja ilmansuodattimen muovikotelo pois. Avaa sitten läppärungon etupuolelta, emäputken lähellä olevat kolme metalliliuskaa ja käännä joustavaa muovilevyä, jonka alla termostaatti on. Ihan kaikkia letkujen liitoksia ei tästä voi kiristää, mutta minulla vuotokohta oli suht. hyvin näkyvissä.

Powered by EzPortal