Edullinen bluetooth kypäräpuhelin radiolla!!

Aloittaja kf9966, 10.04.13 - klo:15:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

http://dx.com/p/bt-interphone-handsfree-bluetooth-for-motorcycle-and-skiing-helmet-5-hour-talk-200-hour-standby-35614

Tässä linkissä varsinainen hintapommi. Noin 33€:n kypäräpuhelin radiolla. Näitä kun ottaa kaksi settiä niin voi repsikkakin kommentoida jos on kommentoitavaa. Laite on Scala Raider Q2 klooni. Voi parittaa puhelimen yms. kanssa. Sokerina pohjalla Free shipping to Finland. Käyttäjäkommenteissa tuntuvat kehuvan niin voishan tuota itsekkin kokeilla.

Siinä on kaksi vaihtoehtoa joko toimii tai sit ei. Mulla oli aikaisemmin Scala rider Q2 teamset joka toimi moitteetta ja toivottavasti toimii yhä. (leevi miten on toimiiko?)
Mutta se radio onkin sitten oma lukunsa, ehkä en sitten vaan osannut avata sitä oikein...... :)
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Lainaus käyttäjältä: kf9966 - 10.04.13 - klo:15:57
http://dx.com/p/bt-interphone-handsfree-bluetooth-for-motorcycle-and-skiing-helmet-5-hour-talk-200-hour-standby-35614

Tässä linkissä varsinainen hintapommi. Noin 33€:n kypäräpuhelin radiolla. Näitä kun ottaa kaksi settiä niin voi repsikkakin kommentoida jos on kommentoitavaa. Laite on Scala Raider Q2 klooni. Voi parittaa puhelimen yms. kanssa. Sokerina pohjalla Free shipping to Finland. Käyttäjäkommenteissa tuntuvat kehuvan niin voishan tuota itsekkin kokeilla.

Heitähän kommenttia tänne toimivuudesta, jos intaudut tilaamaan. Ei ole ainakaan hinnalla pilattu!

Muistakaa se puomin pituus jos teillä on avattava kypärä, lyhyt puomi ei riitä kuin tuomaan mikrofonin poskelle.
Tosin saahan niitä pidempiä puomeja n.20€ huittisista....
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Mikä firma Huittisissa myy pitkiä mikrofooneja . Mun malli on Sena SMH

Lainaus käyttäjältä: kf9966 - 10.04.13 - klo:15:57
http://dx.com/p/bt-interphone-handsfree-bluetooth-for-motorcycle-and-skiing-helmet-5-hour-talk-200-hour-standby-35614

Tässä linkissä varsinainen hintapommi. Noin 33€:n kypäräpuhelin radiolla. Näitä kun ottaa kaksi settiä niin voi repsikkakin kommentoida jos on kommentoitavaa. Laite on Scala Raider Q2 klooni. Voi parittaa puhelimen yms. kanssa. Sokerina pohjalla Free shipping to Finland. Käyttäjäkommenteissa tuntuvat kehuvan niin voishan tuota itsekkin kokeilla.



Halpa ja hyvä!   Jaaha, eipä tollasta yhtälöö oo tullu vielä ikuna vastaan.

Lainaus käyttäjältä: Timppa - 10.04.13 - klo:20:07
Siinä on kaksi vaihtoehtoa joko toimii tai sit ei. Mulla oli aikaisemmin Scala rider Q2 teamset joka toimi moitteetta ja toivottavasti toimii yhä. (leevi miten on toimiiko?)
Mutta se radio onkin sitten oma lukunsa, ehkä en sitten vaan osannut avata sitä oikein...... :)

Meillä on tuo scala rider ja viime vuonna ainaki radio toimi ja navigaattori jos oltiin yksin liikenteessä. Mutta kun oltiin mieheni kanss molemmat niin se toimi joko niin me kuulimme toisiamme ja navi tippu kyydistä tai päinvastoin. Veimme ne nyt talvella liikkeeseen ja siellä oli jokin vika ja saimme uudet. Nyt ei olla vielä kokeiltu laitteita, mutta huomenna haetaan pyörä kotiin joten vois vaikka kokeillakin :-)
Pyöriin hurahtanut 2012 :-)

11.04.13 - klo:18:43 #7 Viimeisin muokkaus: 11.04.13 - klo:19:57 käyttäjältä Timppa
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 10.04.13 - klo:20:07
Siinä on kaksi vaihtoehtoa joko toimii tai sit ei. Mulla oli aikaisemmin Scala rider Q2 teamset joka toimi moitteetta ja toivottavasti toimii yhä. (leevi miten on toimiiko?)
Mutta se radio onkin sitten oma lukunsa, ehkä en sitten vaan osannut avata sitä oikein...... :)




kyllä toimii thumbsup1

11.04.13 - klo:20:09 #8 Viimeisin muokkaus: 11.04.13 - klo:20:12 käyttäjältä Timppa
Lainaus käyttäjältä: jariii - 11.04.13 - klo:15:58
Mikä firma Huittisissa myy pitkiä mikrofooneja . Mun malli on Sena SMH

Digimesta
Tuollainen firma, mutta en tiedä onko Sena merkillä pitkää puomia...
Noissa Scala Rider Q2 malleissa (vanhemmissa) vaihtuu koko "telakka" . Kun ostat sen pitkäpuomisen.... thumbsup1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Lainaus käyttäjältä: Obelixxx - 11.04.13 - klo:16:33
Lainaus käyttäjältä: kf9966 - 10.04.13 - klo:15:57
http://dx.com/p/bt-interphone-handsfree-bluetooth-for-motorcycle-and-skiing-helmet-5-hour-talk-200-hour-standby-35614

Tässä linkissä varsinainen hintapommi. Noin 33€:n kypäräpuhelin radiolla. Näitä kun ottaa kaksi settiä niin voi repsikkakin kommentoida jos on kommentoitavaa. Laite on Scala Raider Q2 klooni. Voi parittaa puhelimen yms. kanssa. Sokerina pohjalla Free shipping to Finland. Käyttäjäkommenteissa tuntuvat kehuvan niin voishan tuota itsekkin kokeilla.



Halpa ja hyvä!   Jaaha, eipä tollasta yhtälöö oo tullu vielä ikuna vastaan.

Ei ole ollut eikä tule olemaan.
kuten olen joskus todennut kun halpaa ostaa niin halpaa omistaa,
mutta toisaalta sehän on ihan jokaisen oma asia mihin rahansa laittaa.
eihän sitäkään moni ymmärrä että maksaa pannarista auton hinnan !

Lainaus käyttäjältä: HAKKE - 12.04.13 - klo:21:06


Ei ole ollut eikä tule olemaan.
kuten olen joskus todennut kun halpaa ostaa niin halpaa omistaa,
mutta toisaalta sehän on ihan jokaisen oma asia mihin rahansa laittaa.
eihän sitäkään moni ymmärrä että maksaa pannarista auton hinnan !

Ei ole koskaan ollut Pannarin hintaista autoa,eikä tule! 22yikes

Powered by EzPortal