keski norjan reissu

Aloittaja JUNNU56, 09.07.11 - klo:13:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

moro kaikille. viikon matka takana ja kaikki meni hyvin. sää oli norjassa tosi lämmin muihin kesiin verrattuna. lähdimme 1.7 matkaan ja laihialla yötä. 2.7 lautalle ajo ja ruotsin läpi norjaan,jossa yöpyminen nordlissa. ajeltiin teitä järjestyksessä 74,e6,15,55,e39,60,650,63,64,e39,e6,73,e12,45,94,e4. yövyttiin dovressa,sandessa,andalnessissä,asenissa ja hattfjelldalissa. mökeissä yövyttiin hinnat 250-800 norjan kruunua. hintahaitari,koska otettiin välillä tasokkaampi kämppä. eilen lähdettiin aamulla suomen aikaan 8.00 norjasta ja ajeltiin kotia suolahteen. kotona klo. 22.30. tuli kilsoja 1077. miettiny,että aikamoinen ajo se rautaperse. hatun nosto ajaneille. saakohan tuosta minun ajosuorituksesta edes peltiperse tittelin? rinning sinkon takarenkaalla ajettu nyt 6500km ja tosi vähän kulumista. hyvä rengas ottaen huomioon hinnan. kokeilkaapa thumbsup1

Hei Junnu ! Mistä sä hankit ton shinkon renkaan? mulla ollu kaks kertaa takana ja kesti melkeen 13000
molemmilla kerroilla, mut mun toimittaja lopettanu hommat ja sain sillon sieltä 120e/ rengas eli hemmetin
hyvä hinta/laatu/kesto suhde.
terv. sepeteus

Historiaa/  Shinko on Espanialainen renkaan valmistaja ja tehnyt jo kauan krossirenkaita, kun pari kolme
vuotta sitten tehdas laajensi valikoimaa myös matkarenkaisiin.

moro. sinkon ostin äänekoskelta ohmanin jussilta. firman nimi car parts, tai sinnepäin. jussin puh.no. 0400547321 jussi on vingimies viimesenpäälle ajelu.gif

hyvä vinkki.. itselläkin ois kohta renkaan vaihdot.

Noniin aikasemminkin on ollu shinkon renkaita alla ja vuosien myötä en enää harkitsekkaan muita
merkkejä. kestipä ensimmäinen etunen 25111 km eikä ollu vielä sakko sellanen, takanen kesti
nyt 16500 km kun laitoin 3,3 barin paineet ennen n.13000 km ja 3,0 baria.

Powered by EzPortal