Kahvanlämmitin vs. kahvanlämmitin

Aloittaja kaipaa, 06.04.13 - klo:14:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Edellinen omistaja oli pätkinyt kahvanlämmittimistä piuhat poikki, ja nyt tekisi moisia mieli asentaa St1300:een. Onko kenelläkään kokemuksia sellaisista kuin Oxford ja Daytona?? Miten onnistui asentaminen ja millaiset on käyttökokemukset??

06.04.13 - klo:21:16 #1 Viimeisin muokkaus: 07.04.13 - klo:11:18 käyttäjältä Timppa
Mulla oli muistaakseni oxfordit tai vastaavat 1100:sessa joskus, mutta mikäli ajaa vähän ja lämpimässä toimii..... Menivät rikki kaasukädenpuolelta johto poikki kahvan juuresta. Ja ajettu vain n.40000km !!! korjaus ja kesti 5000km......
Hinta edullinen. :) Tupet erittäin paksut ainakin mun sirolle pikku kädelle. reps

Nyt 1300:ssa Hondan omat, kahva käteen sopivan ohut, ja lämpö ei koskaan ollut puolivälin yli ja kädet tosiaankin pysyy lämpimänä. Johto menee paremmin kahvan sisuksiin.
Eli jos nyt ostaisin, ottaisin kalliimmat mutta Hondan omat.  f.i.r.s.t
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

07.04.13 - klo:00:38 #2 Viimeisin muokkaus: 07.04.13 - klo:00:40 käyttäjältä sepeteus
Mä otin jo 2006 ostaessani Pannarin uutena, lämpökahvat sun muut härpäkkeet, kun ne sai sillon halvemmalla.
kahvat on tosiaan olleet lämpimänä eikä oo ollu minkäänlaisia ongelmia, mä olen pari kertaa
käyttäny 3 pykälää vanhat hanskat läpimärät ja ulkolämpö 5 astetta ei paleltunu kädet ja niinku
armeijassa tuli opittua jos jalat tai kädet palelee niin pian palelee koko äijä.
p.s. 4 pykälä on jo liianki kuuma vaikka olis hanskat kädes.

Kawan GTR:ssä oli Oxfordin lämppärit ja ST1300:ssa Hondan omat.
Samoilla linjoilla kun Timppa, ilman muuta Hondan omat mieluummin.
Oxfordit kyllä toimi, mut ei minusta niin tehokkaat kuin Hondan omat ja tunnottomat/liian paksut.

Lainaus käyttäjältä: Timppa - 06.04.13 - klo:21:16
Mulla oli muistaakseni oxfordit tai vastaavat 1100:sessa joskus, mutta mikäli ajaa vähän ja lämpimässä toimii..... Menivät rikki kaasukädenpuolelta johto poikki kahvan juuresta. Ja ajettu vain n.40000km !!! korjaus ja kesti 5000km......
Hinta edullinen. :) Tupet erittäin paksut ainakin mun sirolle pikku kädelle. reps

Nyt 1300:ssa Hondan omat, kahva käteen sopivan ohut, ja lämpö ei koskaan ollut puolivälin yli ja kädet tosiaankin pysyy lämpimänä. Johto menee paremmin kahvan sisuksiin.
Eli jos nyt ostaisin, ottaisin kalliimmat mutta Hondan omat.  f.i.r.s.t

Olisiko kenelläkään linkkiä mistä nuo Hondan omat voisi tilata, menee varmaankin ulkomailta tilaamiseksi?? Löytyiskö mistään speksejä ja kuvia??

08.04.13 - klo:12:49 #5 Viimeisin muokkaus: 08.04.13 - klo:12:58 käyttäjältä sepeteus
Eiköhän noi löydy Bikeworldista tai sitte tilaat suoraan Brantilta.

eli tämmösestä löytyy  www.hondabikes.fi
pannarin omat lämmittimet on arvokkaat (355e)mutta hyvät sitte kanssa.

Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 08.04.13 - klo:12:49
Eiköhän noi löydy Bikeworldista tai sitte tilaat suoraan Brantilta.

eli tämmösestä löytyy  www.hondabikes.fi
pannarin omat lämmittimet on arvokkaat (355e)mutta hyvät sitte kanssa.

Ooohho... Harvoin tulee mietittyä tarpeellisten tavaroiden hintoja, mutta nyt on melkein mietittävä tarkkaan... Daytona lämppärisarja maksaa 80€ ja on ulospäin aika paljon saman näköinenkin, ja Hondan oma siis 355€ eli siis 4 kertaa enemmän eikä ihan riitäkkään... Alkuperäisten hinnan minä jo melkein arvasinkin ja siksi kyselin noita Oxfordin ja Daytonan kokemuksia :) :)

No on kyllä kaffanlämppäreistä melko kova hinta.
Taitaa suurin osa Hondan omista olla asennettuna RTG-paketin mukana, kuten itelläki, eihän noita raaski jälkeenpäin ostaa.

Lainaus käyttäjältä: kaipaa - 06.04.13 - klo:14:30
Edellinen omistaja oli pätkinyt kahvanlämmittimistä piuhat poikki, ja nyt tekisi moisia mieli asentaa St1300:een.

Siis onko vastukset vielä kahvoissa paikoillaan ja jostain vaan pätkäissy piuhat poikki?
Jos näin niin eikös nuot ole helppo korjata, kolvi vaan käteen.

Lainaus käyttäjältä: jarska - 09.04.13 - klo:07:39
Lainaus käyttäjältä: kaipaa - 06.04.13 - klo:14:30
Edellinen omistaja oli pätkinyt kahvanlämmittimistä piuhat poikki, ja nyt tekisi moisia mieli asentaa St1300:een.

Siis onko vastukset vielä kahvoissa paikoillaan ja jostain vaan pätkäissy piuhat poikki?
Jos näin niin eikös nuot ole helppo korjata, kolvi vaan käteen.

No niin minä luulisin että siinä lämppärit on ollut... Johdon pään näköiset täplät pilkistää kahvoista, kahvoissa lukee jotain autoheated tai jotain sellaista, en muista enää tarkkaan... Mutta pyörästä en kyllä löydä minkäänlaista lämmityksen säädinyksikköä.. Lienekkö sitten ikinä ollutkaan?? Ja minulla ei ole tietoa minne nuo lämppäreiden johdot tulisi kytkeä...

Lainaus käyttäjältä: kaipaa - 09.04.13 - klo:07:50
Lainaus käyttäjältä: jarska - 09.04.13 - klo:07:39
Lainaus käyttäjältä: kaipaa - 06.04.13 - klo:14:30
Edellinen omistaja oli pätkinyt kahvanlämmittimistä piuhat poikki, ja nyt tekisi moisia mieli asentaa St1300:een.

Siis onko vastukset vielä kahvoissa paikoillaan ja jostain vaan pätkäissy piuhat poikki?
Jos näin niin eikös nuot ole helppo korjata, kolvi vaan käteen.

No niin minä luulisin että siinä lämppärit on ollut... Johdon pään näköiset täplät pilkistää kahvoista, kahvoissa lukee jotain autoheated tai jotain sellaista, en muista enää tarkkaan... Mutta pyörästä en kyllä löydä minkäänlaista lämmityksen säädinyksikköä.. Lienekkö sitten ikinä ollutkaan?? Ja minulla ei ole tietoa minne nuo lämppäreiden johdot tulisi kytkeä...

Okei, no sitten voi olla mahdoton tehtävä jos yksikkökin viety.

Olen samaa mieltä että kyllä varmaan tulis ehkäpä laitettua jotkut halvemmat ???
mutku !mutku ! köyhällä ei oo varaa ostaa paskaa.
RTG paketin otin sillon ku pannarinki uutena hankin, oli kyllä kannattavaa.

Powered by EzPortal