Koneen käynti takkuili

Aloittaja sepeteus, 25.07.14 - klo:18:22

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kun palasin hyväntekeväisyys ajoista niin n. 10 km ennen Lautsiaa alkoi koneen käynti takkuilla
ihan niinkuin olisi bensa vähissä 36.gif , kuitenkin mittari näytti kahta tolppaa eikä bensa voinut olla
vähissä, kun olin ajannut vasta 330 km, sammutin panin, poltin tupakan ja kun käynnistin uudelleen
niin ihan kuin ei olis ollu mitään vikaa, pani kävi taas moitteettomasti Lautsiaan ja sieltä
seuraavana päivänä Turkuun ja Naantaliin, maanantaina kävin vielä asioilla ennen töihin lähtöä
ja pani kävi vieläkin normaalisti ??? panilla ajettu nyt 140000 km, oliskohan vika siinä polttoaineen
y-haarassa josta jotkut on aiemmissa kirjoituksissa maininnu että oikean puoleinen rööri olisi ollut
melkein tukossa, en tiedä onko joku joskus huolloissa tehnyt sille mitään??? mutta itse en ainakaan
oo koskaan edes katsonu sinne.

Kannattaisi tarkistaa se 5-haarainen liitin. Se on alipainepuolen letkuissa, ei polttoaineletkuissa.
Tämä vika juonitteli kylläkin, ainakin minulla, enempi kylmällä koneella.

Toinen asia minkä tarkistaminen kannattaa on tankin ilmausletku,jos se jostain syystä on tukkeutunut,niin tankkiin tule alipaine,kun bensa vähenee,eikä
ilmaa pääse tilalle.Kun pysähdyit alipaine  mahdollisesti täyttyi ja kon e sai taas bensaa.?

Terv FFipan samast kyläst.  rd11

Powered by EzPortal