Kahvanlämmittimet

Aloittaja himoski, 26.03.17 - klo:17:02

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

En liene ensimmäinen, jolla Pannarin kahvanlämmittimet eivät toimi. Mitenkäs muut ovat ratkoneet näitä ongelmia? Kannattaako ylipäänsä purkaa katteet ja katsoa ovatko piuhat kunnossa? Entä jos toisen kahvan lämmityselementti on rikki, niin kaikki toive kunnostuksesta lienee silloin turhaa?

Vai vaihtaako tarvikekahvat tilalle (esim. Oxford)? Pannarin kahvanlämmittimethän on kytketty sarjaan ja olisi mukava, jos Hondan omaa säädintä voisi käyttää silloinkin. Löysin tähän asennusohjeet, mutta onko kukaan tehnyt ao. muunnosta tarvikekahvoihin?

Muita vaihtoehtoja harkittavaksi?

26.03.17 - klo:20:36 #1 Viimeisin muokkaus: 26.03.17 - klo:21:15 käyttäjältä Mphessu
Lainaus käyttäjältä: himoski - 26.03.17 - klo:17:02

Muita vaihtoehtoja harkittavaksi?

Tarkista ensin sulake. Se oli mulla vikana ensin ja sitten säätökytkimen hapettumat. Ykkös- Mp:llä poistivat vian käden käänteessä,kun perushuoltoon pyörän vein ja kerroin ettei kahvalämpärin valot pala eikä kahvat lämpene.

Lainaus käyttäjältä: Mphessu - 26.03.17 - klo:20:36
Lainaus käyttäjältä: himoski - 26.03.17 - klo:17:02

Muita vaihtoehtoja harkittavaksi?

Tarkista ensin sulake. Se oli mulla vikana ensin ja sitten säätökytkimen hapettumat. Ykkös- Mp:llä poistivat vian käden käänteessä,kun perushuoltoon pyörän vein ja kerroin ettei kahvalämpärin valot pala eikä kahvat lämpene.

Säätimen ledit kyllä palavat ok...

Mulla edellises Pannaris noi Hondan omat alusta-asti (172000 km) ja yhden kerran jouduin
vaihtamaan sulakkeen. :)

Nyt on Tää uus Pani Bikeworldissa, siihen asennetaan naviteline ja Koson lämpökahvat, (Motonet) (olivat jonkun testin voittaneet), joissa on
peukalon lämmitin ? (älkää vaan kysykö miten tuo peukkulämmitin toimii ???) näyttivät kahvat
ihan samanlaisilta kuin normaalitkin. :)

Palaan asiaan, kun olen selvittäny onko niissä jotain taikaa. rd11

Peukun lämmittimen ymmärrän kyllä kelkan peukkukaasussa.
Tausta peileistä näkyy vain taakse jäänyttä elämää,,,ja sen minkä sade kastelee,niin DRY VODKA kuivaa...

Lainaus käyttäjältä: IC 77 - 27.03.17 - klo:17:21
Peukun lämmittimen ymmärrän kyllä kelkan peukkukaasussa.


Just nii !!!
mä hölmö en huomannu katsoa että ne on molemmat 22 mm sisämitta  wallhead
ja onkin tosiaan kelkkaan tai mönkijään.
kun paniin kuuluu kaasukahvan puoli 25 mm, sain ne kyllä vaihdettua Motonetissä, mutta
eivät enään tänään ehtiny niitä asentaa. >:(

Tekevälle sattuu,kerrohan sitten miten lämmittimet toimii? Oma Pannari edelleen ilman lämmittimiä.
Tausta peileistä näkyy vain taakse jäänyttä elämää,,,ja sen minkä sade kastelee,niin DRY VODKA kuivaa...

29.03.17 - klo:20:43 #7 Viimeisin muokkaus: 29.03.17 - klo:20:46 käyttäjältä sepeteus
Lainaus käyttäjältä: IC 77 - 28.03.17 - klo:13:07
Tekevälle sattuu,kerrohan sitten miten lämmittimet toimii? Oma Pannari edelleen ilman lämmittimiä.

Hyvin toimii !!! tänään 3 astetta ja piti hyvin kädet lämpiminä kesähanskoilla. :)
säädin tuli keskelle tankoa Equipin korotuspalan päälle, kun en enää tarvii sitä
rampalloa, on nyt navi samoin kuin ainakin Enkulla,Sandiksella ja Timpalla mittariston    yläpuolella. thumbsup1 Migsel:in telineessä.
Vielä kun saan perälaukun mun maalarilta niin pärrä onkin sitte valmis kesään. rd11

Powered by EzPortal