Pannarin pakoäänet

Aloittaja lehtpa-9, 09.05.09 - klo:09:59

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Onhan  se hyvä että Pannari on hiljainen, mutta korva kaipaisi vähän lisää saundeja.
Onko kokemuksia esim. toisista putkista tai onko muita järkeviä konsteja?
Ps. kyllä kevät on hienoa cruisailuaikaa

Hondamanialla tais olla nämä--->Staintune , kiva olis kuunnella luonnossa miltä kuulostaa jumpie

Lainaus käyttäjältä: "jarska"Hondamanialla tais olla nämä--->Staintune , kiva olis kuunnella luonnossa miltä kuulostaa reps1

Ps. eikös se hondamania tullut sinne Ähtäriin.
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Lainaus käyttäjältä: "Timppa"
Lainaus käyttäjältä: "jarska"Hondamanialla tais olla nämä--->Staintune , kiva olis kuunnella luonnossa miltä kuulostaa reps1

Ps. eikös se hondamania tullut sinne Ähtäriin.

Äläs nyt, siinä ukko ylpeenä esittelee uusia putkia akallensa joka näyttelee kiinnostunutta ja kuvaa reps1

Juu, ymmärrän yskän. Lisäksi ulkomaisilla foorumeilla väitetään, että avarampien kannujen ja kaasuttimien säädön yhteisvaikutuksesta polttoaineen kulutus pienenee hieman. Mene ja tiedä...

Itselläni on BSM -Exhaustin Vampiret kiinni, parasta niissä kannuissa taitaa olla nimi. Ääntä kyllä verenimijöistä irtoaa ja vähän liikaakin, koska kannut ovat laittomat ja Noise-Killerittömät. BSM:ltä löytyy myös Future -nimiset vaimentimet ST1100:aan ja niissä on NK:t, ne lienevät suositeltavampia. BSM:n suosima laippakiinnitys aiheutti mulle päänvaivaa ja tiiveyskysymyksiä, joten en taida itse enää ostaa niiltä hollantilaisilta mitään.

Olin aikeissa ostaa Jenkeistä TwinBrothersin alumiinikannut, mutta niitä ei valmisteta enää vanhempaan Pannuun ja Ebaystä niitä ei irtoa millään.

niin, ja jos muuten remppaatte pakoputkianne -vaihdatte vaikka käyrät ruostumattomiin- en suosittele hankkimaan Delkevicin alaputkia. Tappelin just kolme tuntia niiden kanssa apunani räikkäsarja, pari kiintolenkkiä, pari meisseliä, rautakanki, Toyotan tunkki, hallitunkki ja aski savuja. Nyt ne istuvat, en tiedä vielä ett'ä pitävätkö. Ihan mielenkiinnosta: jos joku on ostanut pari sataa euroa halvemmat mutta laaduttomiksi haukutut Motadin putket niin miten ne menivät paikalleen?

Powered by EzPortal