sisälaukkujen koko?

Aloittaja TR, 08.08.19 - klo:11:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Löytyyköhän 1300:seen isompia sisälaukkuja kun nuo alkuperäiset on yllätävän pienet ? laukuissa minun mielessä olis tilla isommille.

Lainaus käyttäjältä: TR - 08.08.19 - klo:11:13
Löytyyköhän 1300:seen isompia sisälaukkuja kun nuo alkuperäiset on yllätävän pienet ? laukuissa minun mielessä olis tilla isommille.

Kyllä saa, en vaan muista mistä tilasin. Aikaa siitä on liki kymmenen vuotta.
Ameriikan puolelta taisivat tulla.

Foorumilta varmaan löytyy keskustelua aiheesta.

Lainaus käyttäjältä: TR - 08.08.19 - klo:11:13
Löytyyköhän 1300:seen isompia sisälaukkuja kun nuo alkuperäiset on yllätävän pienet ? laukuissa minun mielessä olis tilla isommille.
Moro.
Tuossa Givin malli EMC:llä, maksaa 54 ekeä/pari. Ainakin 1100:een tosi hyvät ja täyttää koko sisustan.

Onkohan se 1100:sen laukku sama ku 1300:sen?

Epäilisin että ei ole samat.
Tausta peileistä näkyy vain taakse jäänyttä elämää,,,ja sen minkä sade kastelee,niin DRY VODKA kuivaa...

1100:sessa ja 1300:sessa erimalliset sivulaukut, 1300:sessa enemmän muotoiltu sisäpuoli.
Mutta kyllä tollaset tarvikelaukut menee molempiin ja totta on et ainakin 1300:seen mahtuis isommatkin
sisälaukut, kun kanteen jää vielä aika paljon tyhjää tilaa.

Itselläni on tälläiset vettä pitävät pussukat sivu laukuissa. kaikki kolot hyötykäyttöön.
https://kauppa.mimoto.fi/product/149571/held-sisakassi-nahkasivulaukkuihin-1pr

Tilasin lähes kymmenen vuotta sitten alkuperäisten sisälaukkujen tilalle tarvikelaukut brodeerattuna omalla tekstillä Ameriikoista mutta en muista putiikkia. Kaikki kolme sisälaukkua brodeerattuna maksoi noin 80€ ja ne täyttävät kokonaan ne sivulaukut ja myös alkuperäisen takalaukun. Brodeeraus käsitti rekisterinumeron ja pyörän merkin ja muutakin olisi voinut laittaa.

Lainaus käyttäjältä: kf9966 - 09.08.19 - klo:18:58
Tilasin lähes kymmenen vuotta sitten alkuperäisten sisälaukkujen tilalle tarvikelaukut brodeerattuna omalla tekstillä Ameriikoista mutta en muista putiikkia. Kaikki kolme sisälaukkua brodeerattuna maksoi noin 80€ ja ne täyttävät kokonaan ne sivulaukut ja myös alkuperäisen takalaukun. Brodeeraus käsitti rekisterinumeron ja pyörän merkin ja muutakin olisi voinut laittaa.

Sama juttu,tuli muuten hyvät ja kestävät kassit edullisesti.Edelleen käytössä. thumbsup1