rengas koodit

Aloittaja pate, 12.05.09 - klo:16:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

12.05.09 - klo:16:35 Viimeisin muokkaus: 12.09.10 - klo:17:24 käyttäjältä Maria
se on moro. oli mielenkiintoinen juttu tuossa uusimmassa mp lehessä netistä tilatuista renkaista. ite tilasin viime kesänä saksasta takarenkaan ja yllätys nytten löysin sen ihme numero koodin 507.pitääkö se paikkansa että rengas on valmistettu viikolla 50 ja vuonna 97.. sitten siinä oli että pan european on herkkä väärälle rengastukselle,mitähän se tarkoittaa kysyn vaan kun aloittelija olen vaan..








pate

No noinhan se DOT-koodi pitäisi mennä. Itse olen ollut "kimppatilausporukassa" mukana ja
olemme katsoneet tulleet "netti"renkaat....suht tuoreita ovat aina olleet.
MP maailma lehdessä oleva viittaus "rengastu herkkyydestä" johtuu varmaankin siitä,
että renkaan runko tulee olla varsin jäykkä, että se toimii oikein painavissa matkapyörissä.
Lisäksi oikea nopeusluokka olisi hyvä olla oikea, varsinkin niillä Saksan nopeilla teillä....
Joten kannattaa todellakin hieman lukea mm. tätä palstaa ennen kuin valitsee renkaan
Pannariin. Vanhassa ja uudessa Panissa on hieman erikokoinen (taka)rengas sekä vanhassa
abs/ ei abs mallissa (etu)rengas.
Mutta kun pysyy tunnetuissa "laatu"merkeissä niin, ei voi hirveästi mennä vikaan.
Ei riemulla rajaa kun Hondan Pannarilla ajaa.....

Voi olla täysin aiheellinen varoitus ,,,, mutta suhtaudun itse aika kyynisesti noihin varoituksiin silti..
Yhtälailla kotimaisessa rengasliikkeessää saatetaan pyörään tai autoon asentaa "vanhalla" päiväyksellä oleva rengas.. harva sitä DOTti numeroa tarkistaa kuitenkaan.
Lähes joka asiassa netti tilausten suhteen varoitellaan joistakin ongelmista , varoitusten taustalla kuitenkin lienee kotimaiset myyjät joiden myyntikatteista jokainen "maailmalta" netin kautta tehty tilaus on pois.
Omat kokemukseni netti/muulla tavoin muualta maailmasta tilatuista tavaroista on pelkästään positiivisia , ei ole esiintynyt minkäänlaisia ongelmia.

Powered by EzPortal