pannari kusi alleen!!!!!!

Aloittaja pulukko, 07.05.09 - klo:20:17

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Nyt se perskele tampun teki! Kusi niinsanotusti allensa. Olin lähössä ajelulle tallista lämmittelin konetta ja kappas perkele vihreä lammikko alla! kone lämpeni vuoto loppui. sama toistui uudestaan. Iloisia työnääniä ilmassa muttei auttanut eikun kaikki tuppervaarat tallinnurkkaan. Töitä tein ilta viidestä myöhään yöhön. eeipä uni tullut silmään paljon yöllä vitutti kun pientä oravaa!!!!! Aamulla silmät ristissä töihin vitutus katossa kun kävin kokeilemassa ennen töihinlähtöä vieläkö vuotaa ja vuotihan se. Töissä ei paljon kiinnostanu ja niinpä tunnin rupeaman jälkeen hanskat tiskiin ja sanoin ettö tämä ukko lähtee omaan talliin. koko päivä siinä meni,kiristelin lemmarit purin syyläristä lähtien irti ilmanputsarit yms. Luultavasti vuoto oli termostaatille tulevien putkien lemmareissa. Ovat muuten vittumaisessa paikassa. Äsken kävin taas kokeilemassa, nyt ei vuotoa näkynyt,näinköhän korjaus onnistui?
Elä kuin viimeistä päivää!

Taitaa olla ns. tyyppivika ...
Mulla oli nimittäin sama vika tossa pari vuotta sitten , joku klemmari sielt oli kuulemma löysällä ku bikeworldissa kattoivat ...

Tuota jenkkien St-Owners sivustoa seuranneena tämä tuntuu sielläpäin olevan yksi yleisimpiä vikoja. Tosiaan kakkamainen jäljittää, koska putkia on sinne tänne ja klemmarit pahoissa paikoissa. Kai otit kuvia mitkä klemmarit kiristit ?
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily eikä sekään ole kovin tärkeää !

Viime huollossa(54t) sanoivat, että mun ST13:sta oli kanssa olleet kaikki tankin alla piilossa olevat letkut löysällä, ja oli joku niistä vähän falskannutkin, koska kuulema oli jäähdytysnestejäämiä näkyvillä. Tää olin mun omistuksessa pyörän ensimmäinen huolto, joten ihmetyttää, että eikö aikaisemmissa huolloissa ole tankkia tarvinut nostaa pois paikoiltaan ollenkaan. No, nyt kuitenkin pitäisi kaikkien paikkojen olla kunnossa ja letkujen kireellä, joten olen tyytyväinen.

Tyyppiviaksi sanoivat sitä minullekin, ja että kuuluisi jo aikaisemmassa (ensimmäisessä huollossa, jossa tankki nostetaan ylös, niin tarkastaa) vaiheessa käydä kaikki letkut läpi.

t.Tonza
Hugo:"Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!"

Vappuna otin pyörän käyttöön, ajelin viitisentoista kilometriä ja pysähtyessäni nesteitä lorisi alle, pikkasen otti pattiin. Tutkittuani asiaa, huomasin alavesiletkun juuresta vettä tulevan. Alakate irti, klemmarin kiristys ja siihen loppui vuoto. Joskus voi voittaa !!!
Menkääpä pois eestä, että näkkee kuuleeko tässä

12000:n kohdilla näyttäs olevan jäähdytysjärjestelmän tarkisteluja, tarkottaakohan tuo vain silmämääräistä kattelua että joo mitään ei valu...OK vai ihan katteiden purkua ja letkujen klemmareiden kiristelyä koska näitä vuotoja on ilmaantunut? :cussing:

Lainaus käyttäjältä: "hondamania"Tuota jenkkien St-Owners sivustoa seuranneena tämä tuntuu sielläpäin olevan yksi yleisimpiä vikoja. Tosiaan kakkamainen jäljittää, koska putkia on sinne tänne ja klemmarit pahoissa paikoissa. Kai otit kuvia mitkä klemmarit kiristit ?

Otin kuvia kun pannari riisuttu talliin alastomaksi. Muttei joka lemmarista kuvia saa, pitäis olla mustekynän päässä kamera on ne niin pahassa paikassa. Kaikki lemmarit mitkä löysin kiristin. Avaimiakin joutui tekemää kun ei millään meinannut päästä käsiksi. Vinkkinä muille. Paisuntasäiliöltä letku irti ja kompurasta paine noin 1 kilon paikkeille ilmapistoolilla paine järjestelmään. Pystyy jäljittämään edes suuntaa.eikä tarvii käyttää pyörää koko ajan vuodon löytämiseksi. Minä ensin epäilin vesipumppua kun vesi tuli sitä pitkin.


                    bäng
Elä kuin viimeistä päivää!

Perhan, aamulla kun olin menossa töihin niin viimeisissä liikennevaloissa ennen tehdasta Pani pukkas kypärrään glygolihöyryt  8-[

Tässä kuvia kevään projektista.
Elä kuin viimeistä päivää!

Pienensin hieman näitäkin. thumbsup1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Powered by EzPortal