Huoltohintoja

Aloittaja jarska, 05.05.09 - klo:10:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

1000km huolto Pienkone P.Asukas Olkijoki  130€

6000km huolto eilen Oulussa Pienkonehuolto Sauli Sirniö Laakerikujalla 20€ 22yikes

Onkos tuosta jäänyt jokin numero pois??
20€ eihän sillä saa edes öljyä!!! ja suodatinkin maksaa jo väh.8€ thumbsup1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Lainaus käyttäjältä: "Timppa"Onkos tuosta jäänyt jokin numero pois??
20€ eihän sillä saa edes öljyä!!! ja suodatinkin maksaa jo väh.8€ :blah5:

Kysäsin mää että kannatteisko öljyt kuitenkin vaihtaa ja hän meinas että ihan turhaan vaihdetaan, 12 tonnin kohdilla vasta.

Taksa on kohdallaan. Ohjekirjan mukaan 6000 km:n huoltoon kuuluu vain tyhjäkäynnin, jarru- ja kytkinnesteiden ja jarrupalojen tarkistus. _1_v

6000km:n huolto. Kainuun pyöräkeskus /Kajaani. Vähän häpeillen kysyi,olisko 10€ liikaa. Vastasin,notta kuulostaa kohtuulliselta.

Lainaus käyttäjältä: "lehtonen"Taksa on kohdallaan. Ohjekirjan mukaan 6000 km:n huoltoon kuuluu vain tyhjäkäynnin, jarru- ja kytkinnesteiden ja jarrupalojen tarkistus. reps1
Olisko mennyt aikaa kokonaiset 5min.??

Ps. hintaan kuului pelkkä tarkistus entäs jos olis tarvinnut tehdä jotakin??
No eihän jarrupalat miksikään noilla kilometreillä mene. thumbsup1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Kaveri käytti Oulussa EMC:llä uutta Bemaria 1000 km:n huollossa. Oli lähtiessään vaihtanut öljyt ja suodattimet itse. Huoltomiehellä oli kiire junaan joten leima lyötiin huoltovihkoon pyörää näkemättä. Sai lähteä ajamaan takaisin kotiin. Pääasia, eli että takuu on voimassa, kun huollot on suoritettu. Ei muuten maksanut mitään.
-kyllä rautaperse kotiin ajaa-

Mut kyllä ne hinnat vaihtelee sillä kysyin eräästä toisesta Hondan huollosta(6000km) Oulussa, kaveri katteli kans tietsikalta huolto-ohjelmaa ja sanoi:

Semmoset 200-250 ekee maksais crackup

käsittääkseni maahantuoja antaa valtuutetuille huoltopisteille taulukon jossa on joka huollolle määritelty kestoaika , itse olen aina huoltoon viennin yhteydessä saanut kyseisen taulukon nähdä...

Lainaus käyttäjältä: "leevi"käsittääkseni maahantuoja antaa valtuutetuille huoltopisteille taulukon jossa on joka huollolle määritelty kestoaika , itse olen aina huoltoon viennin yhteydessä saanut kyseisen taulukon nähdä...

Mä en ole kyllä koskaan saanut nähdä taulukkohintoja, pitääpä joskus kysästä lookaround

Tässä huoltokortissa on nuo huollolle määritetyt kestoajat naps

...eli yllä olevan taulukon ja jarskalle kerrotun hinnan perusteella kyseisessä huollossa on aikamoinen tuntitaksa g035

Powered by EzPortal