Kuka on kokenut molemmat pleksimallit ? Miksi pleksissä on reiät ? Joku pyöräni edellisistä omistajista on katsonut tarpeelliseksi rouhia reiät pleksiin ja ei ole sitten oikein osannut tehdä niistä symmetrisiäkään.
Mietin,kun näyttäs torilla olevan myynnissä reittämätön 1100 pleksi, että mikä ero käytännössä on ? Vaikuttaako minkä verran, onko kellään kokemusta ? Voinhan toki kokeilla, miltä tuntuu,jos teippaa reiät umpeen,mutta jos joku on kokeillu molempia malleja, kuulisin mielelläni kommentteja.
Vesku
Lainaus käyttäjältä: veskupappa - 20.06.16 - klo:18:55
Kuka on kokenut molemmat pleksimallit ? Miksi pleksissä on reiät ? Joku pyöräni edellisistä omistajista on katsonut tarpeelliseksi rouhia reiät pleksiin ja ei ole sitten oikein osannut tehdä niistä symmetrisiäkään.
Mietin,kun näyttäs torilla olevan myynnissä reittämätön 1100 pleksi, että mikä ero käytännössä on ? Vaikuttaako minkä verran, onko kellään kokemusta ? Voinhan toki kokeilla, miltä tuntuu,jos teippaa reiät umpeen,mutta jos joku on kokeillu molempia malleja, kuulisin mielelläni kommentteja.
Vesku
Luulisin .että noiden reikien tarkoitus on vähentää pleksin takaa tyhjiötä/alipainetta,joka syntyy jo normaalissa maantie nopeudessa,aiheuttaen pyörteitä ja myös kypärässä kohinaa
Kun minulla oli tuo St 1100 tein siihen vähän laajemman pleksin,teline oli alumiiniprofiili tavaraa pleksin kiinnitykseen.Jätin keulan ja pleksin väliin n 4 cm raon joka myös päästi
ilmaa pleksin taakse,näin pyörteet ja kohina väheni tuntuvasti. thumbsup1
Nykyisessä pyörässäni Gold Wing 1800 pleksissä on valmiina säädettävä venttiili,joka toimii erittäin hyvin tuossa tarkoituksessa.
FF1pan rd11