Hyvää vappua kaikille!
Lopultakin sain kuvasarjan siihen malliin, että siitä pääpiirteissään selviää ko vakionopeusstääminen asennus ST1100 ABS/TCS-malliin. Kaiken kattava se ei toki ole, joten jos kysymistä tulee, laittakaa yv:ä.
Ja tästä se lähtee:
vakionopeussäätimen asennus (http://picasaweb.google.fi/pautio/VakkarinAsennus?authkey=Gv1sRgCMGi2eGk_ceezAE#)
Onneksi olkoon asentajalle. reps1
Onhan totisesti paljon piuhoja ja kaikenlaista "huomioitavaa".
Ps. mä olisin laittanut nuo johdot mahdollisuuksien mukaan sukan sisään, tulee siistin näköistä eikä jää "vahingossa" mihinkään väliin kun seuraavalla kerralla on katteet auki.
Lainaus käyttäjältä: "Timppa"Onneksi olkoon asentajalle. reps1
Onhan totisesti paljon piuhoja ja kaikenlaista "huomioitavaa".
Ps. mä olisin laittanut nuo johdot mahdollisuuksien mukaan sukan sisään, tulee siistin näköistä eikä jää "vahingossa" mihinkään väliin kun seuraavalla kerralla on katteet auki.
Kyllä se toimii eli vauhti laskee alusksi jonkun 7-8 km tunnissa, mutta nousee varsin nopeasti siihen vauhtiin, jossa set-nappia on painettu. Noille johdoille on olemassa tosiaan suojakuori, johon ne voi laittaa siististi ja joku minunkin on niille tehtävä. Jouduin vain tuon kuoren repimään pois, koska tila tuolla katteen alla on niin pieni, että suojakuori on vähän turhan pieni mahtumaan sinne alle. Sinne kun täytyy mahtua vielä alipaineletkunkin, joka on kohtuullisen paksu.
Näyttä siltä, että jää meikäläiseltä asentamatta.Minulla on vain kaasujarru jonka voi vasemmalla peukalolla lukita ja vapauttaa.
Lainaus käyttäjältä: "uusipanisti05"Näyttä siltä, että jää meikäläiseltä asentamatta.Minulla on vain kaasujarru jonka voi vasemmalla peukalolla lukita ja vapauttaa.
Täytyy myöntää, että toisen asentaminen kävisi huomattavasti sujuvammin. Nyt joutui miettimään, mitähän pitäisi irrottaa vai pitäisikö irrottaa mitään, että seuraavan työvaiheen saa tehtyä. Tuossa ei onneksi näy, kuinka kauan aikaa meni miettimisineen. Esim. kaasuttimen takaisin paikalleen saanti mietitytti ja kokeilutti, onneksi minulla on iso kumivasara (sellainen kunnon hienosäätötyökalu) jolla sen sai sitten takaisin. Kurkut kun eivät ole ihan suorassa. Mutta jos asennat, annan toki mielelläni neuvoja sen kuin osaan.
No huh, ei ihan mene heittämällä paikoilleen
bowdown
Suorastaan pioneerityötä thumbsup1
Lainaus käyttäjältä: "uusipanisti05"Minulla on vain kaasujarru jonka voi vasemmalla peukalolla lukita ja vapauttaa.
Olen haeskellut jotain tälläista. Minkälainen systeemi sulla on. Mistä niitä saa.
Vastaan tuohon Pertzalle.Ei meinannu löytyä mun koneesta z:aa.Asiaan,tuo mun systeemi on itsetekemä.Olen kyllä nähnyt st1100 pyörässä tehdastekoisen kaasukädellä lukittavan kitkajarrun ja joissain muissakin pyörissä. En vain tiedä mistä niitä saa.Tykkään itse kehitellä jotain omaa pyörääni, löytääpä sitten rivistä omansa.Mallia saa kyllä tulla katsomaan jos ajelet Vaasassa.
tässä olisi yksi malli "kaasujarru"
kliks (http://www.throttlemeister.com/)
Kiitos Timppa ja Uusipanisti05. Täytyypä rueta rustaamaan tilausta USAan, tai käydä Vaasasta katsomassa mallia. USAn hinnat oli minusta aika kovat.
Minulla on myös tuo Audiovox nyt omassa 1300:ssa neljättä kesää. Ei voi kuin suositella ja todella hintansa väärtti. Itse myös asensin ja ja siinä meni yksi koko päivä. Toka asennus varmaan menisi jo lyhyemmässä ajassa.
Itse tilasin Ruottista Touring Butiken-lafkasta Vista Cruise kaasujarrun, ja hyvin pelittää ja helppo asentaa. maksoi n.50€ rahteineen. Saa hyvin lepuutella kaasukättä