ST1300 pleksi

Aloittaja Kauko, 04.06.09 - klo:21:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 11 Vieraat katselee tätä aihetta.

Lainaus käyttäjältä: uusipanisti05 - 16.12.12 - klo:19:38
Pitäis tehdä porukkatilaus on muuten tuo rahti ameriikasta kovahko. Sitten on vaan niiden tullienkans.

Helposti kävi tullaus, muistaakseni DHL, kuljetti ja hoiti kaikki paperityöt.

Itse olen 180cm ja vaimo on 172cm.
Elä nyt, koska huomenna voit olla historiaa..........

1.A, 2.B, 3.CDN 4.CH, 5.CZ, 6.D, 7.DK, 8.E, 9.EST, 10.F, 11.FL, 12.H, 13.HR, 14.I, 15.L, 16.LT, 17.LV, 18.MC, 19.N, 20.NL, 21.P, 22.PL, 23.RSM, 24.S, 25.SK, 26.SLO, 27.USA

Storm Motorilta     
VSteram N20001 ST1300
Nyt se on kotona,tuli juuri postista. Viimeinen oli Stormin varastossa Suomessa. Jouluhintaan 161 € eipä kannattanut muualta tilailla! Nyt noita ikkunoita on kolmekappaletta että ompi mistä vaihdella. asennus jää kylläkin kevääseen on pyörä senverran toisten takana ettei kehtaa mennä siirtelemään.
Elä kuin viimeistä päivää!

National Cyclestä tuli VStrem ikkuna tänään. Eipä paljon kannattanut rapakon takaa tilata, hintaa tuli kaikkineen tulleineen melkein kaksisataa ekua.Toivottavasti on hintansa veronen.

Pleksi on vaihdettu ja asennus oli helppo. Olisi kahdeksankymmentä senttiä lunta vähempi ja sen verran lämpöä mitä on pakkasta, niin VStream pleksin testiajokin olisi suoritettu, mutta sitten kesällä.

Kävin tänään Ylistarosta hakemassa heitin maahantuomansa ranskalaisen pleksin Pannariin. Vaikutti hyvältä, eikä ollut hinnalla pilattu. En vielä ehtinyt heittää kiinni. Onko kellään kokemuksia tästä nimenomaisesta mallista? Vaikuttaa lupaavalta: korkeampi kuin alkuperäinen, leveämpi alhaalta ja kaarrettu ylöspäin ihan yläosasta. Eli voisi olla hyvä, kommentoin kunhan olen kokeillut. Ainiin: turvarakenne: kaksikerroksinen ja kalvo välissä, ei teräviä sälöjä rikkoutumistalnteessa. thumbsup1


04.04.13 - klo:23:29 #80 Viimeisin muokkaus: 04.04.13 - klo:23:47 käyttäjältä KORVI
Orkkis screeni alkaa olemaan melkein läpinäkymätön vasten aurinkoa ajettasessa. Tuo Vstream vaikuttais melko asialliselta. Onkohan se paha naarmuuntumaan? Vielähän tuommosen ehtis kesäksi hommata.



Tätä ketjua ku lueskelin taaksepäin, niin heräteostoksena tilasin kumminki tuon Cee Bailey's screenin. Nyt vaan jännitetään, ehtiikö se ennen Panfun kokoontumista tulla suomeen.

05.04.13 - klo:20:36 #81 Viimeisin muokkaus: 05.04.13 - klo:20:37 käyttäjältä Obelixxx
Lainaus käyttäjältä: KORVI - 04.04.13 - klo:23:29
Orkkis screeni alkaa olemaan melkein läpinäkymätön vasten aurinkoa ajettasessa. Tuo Vstream vaikuttais melko asialliselta. Onkohan se paha naarmuuntumaan? Vielähän tuommosen ehtis kesäksi hommata.



Tätä ketjua ku lueskelin taaksepäin, niin heräteostoksena tilasin kumminki tuon Cee Bailey's screenin. Nyt vaan jännitetään, ehtiikö se ennen Panfun kokoontumista tulla suomeen.

Toivotaan että ennättää ajoissa, mutt naarmuuntuu helpommin kuin orggis pleksi.

Nyt uusi pleksi tuli ameriikanmaalta. Tilasin vakiokorkuisen ja leveintä mallia. Ja leveältä se kyllä vaikuttaa ennen asennusta. Jos vaikka seuraavana viikonloppuna olis aikaa asennella. Jännä nähä, kuinka paljon enemmän tuo suojaa, esim sateella.

Viime syksynä totesin tuon Bike-Quipin 21 tuumaisen extra screenin itselleni loistavaksi  thumbsup1

No nyt on emännällä kokemusta matkustajana n.500km:n verran ja "emmää o huamannu mittä eroo siihe vanha verrattun" kylkylkyl

Joten ainakin meillä tuo pleksi toimii (oma pituus 178 ja vaimon 166) :(

Vstream ollut nyt muutaman viikon paikallaan ja orkkikseen verrattuna jää hiukan plussan puolelle. Kuten aiemmin on todettu näkee hyvin ajaa läpi sillä ei vääristä. Ajan aina kypärän visiiri auki ja pyörän pleksi n. 4-5 cm ylintä asentoaan alempana. Nyt tulee enemmän ilmaa kasvoille. Ehkä jopa häiritsevästi. Saisi tuo pleksin alareunan aukko olla ehkä hieman pienempi. Rouvalta ei ole tullut moitteita tai kehuja orkkikseen verrattuna.

Taidan kokeilla sitä spoileria mittariston yläreunaan. Olemme melko lyhkäsiä, minä 167 ja rouva vielä reilusti lyhyempi.

Lainaus käyttäjältä: anttipa - 29.05.13 - klo:17:10
Vstream ollut nyt muutaman viikon paikallaan ja orkkikseen verrattuna jää hiukan plussan puolelle. Kuten aiemmin on todettu näkee hyvin ajaa läpi sillä ei vääristä. Ajan aina kypärän visiiri auki ja pyörän pleksi n. 4-5 cm ylintä asentoaan alempana. Nyt tulee enemmän ilmaa kasvoille. Ehkä jopa häiritsevästi. Saisi tuo pleksin alareunan aukko olla ehkä hieman pienempi. Rouvalta ei ole tullut moitteita tai kehuja orkkikseen verrattuna.

Taidan kokeilla sitä spoileria mittariston yläreunaan. Olemme melko lyhkäsiä, minä 167 ja rouva vielä reilusti lyhyempi.

Uskallan kyllä kehua tuota Secdemin ranskalaista pleksiä. On korkeampi ja leveämpi kuin alkuperäinen ja aerodynaaminen muotoilu vaikuttaa paremmalta. Ulotun kevyesti katsomaan sen yli (ollut joskus 180cm), mutta ei ole kovin auki alhaalta. Taisin joskus hehkuttaa, ettei tule yläasennossakaan painetta selkään, ja se pitääkin osin paikkansa, mutta riippuu vähän tuulen suunnasta. Suojaa kädet tosi hyvin ala-asennossakin ja myös kyytiläinen kiitteli melun pienenemistä kuten kuskikin. Eikä ollut hinnalla pilattu 154 € muistaakseni.

Nyt on CeeBaileys pleksiä reissu kokeiltu. Mulla on vakio korkuinen ja 6 tuumaa leveämpi. Hyvin suojaa käsiä tuulelta ja sateelta. Mun makuun sais olla korkeammalla.  Hieman tulee virtauksia kypärään. Asensin pleksin alempaan asenton. Tarttee kokeilla pleksin nostoa ylempiin kiinnityksiin. Tuossa ei ole mitään ylimääräisiä aukotuksia. Melko mukava ajella visiiri auki.

Oliko tuo secdemin pleksi ostettu hotmotor oy:ltä Seinäjoelta? Siellä kun näkyy olevan ko pleksi 154e. Ollaan mietitty mistä kannattais hankkia hyvä isompi pleksi. Suositteluja?
Pyöriin hurahtanut 2012 :-)

Ite oon kyllä tykänny tuosta CeeBaileys pleksistä. Tuo levein malli on hyvä. Ei puhaltele käsille. Sateellaki pysyy kädet kuivempana. Ehkä pikkusen korkeampi sais olla mun makuun. Optisesti oikeen hyvä.

Minulla käytössä jo muutaman vuoden Cee bailys plexi 2" leveämpi ja 6" korkeampi. Suojaa minusta kädet hyvin ja tuulen tuiverrus on paljon pienempi orgikseen verrattuna. Pituuteni  n.182cm.
Elä nyt, koska huomenna voit olla historiaa..........

1.A, 2.B, 3.CDN 4.CH, 5.CZ, 6.D, 7.DK, 8.E, 9.EST, 10.F, 11.FL, 12.H, 13.HR, 14.I, 15.L, 16.LT, 17.LV, 18.MC, 19.N, 20.NL, 21.P, 22.PL, 23.RSM, 24.S, 25.SK, 26.SLO, 27.USA

Powered by EzPortal