Pannarihuoltoa pk-seudulla?

Aloittaja kma, 10.07.12 - klo:07:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Moni varmaan huoltaa Pannariaan itse, mutta mahtaako kenelläkään olla kokemuksia pk-seudun huoltopaikoista? Missä tuon pyörän saisi asiallisesti huollettua?

Bike Worldin kanssa yhteistyö taitaa olla ohi, sillä eivät huollossa vastaa aina puhelimeen, joskus lyödään luuria korvaan ja kun joku alentuu juttelemaan, niin huollon saa aikaisintaa kuukauden päähän. Pelkkä etukäteen tilatun eturenkaan vaihtaminen pikahuollossa veisi kokonaisen työpäivän itseltä, joten tulee melkoisen arvokkaaksi. Kai joku firma kykenee parempaan palveluun?

Samoja kokemuksia huolloista. On varmaan niin, että sesonki on lyhyt ja resurssit eivät riitä huoltopalveluun.
YkkösMp Järvenpäässä on poikennut edukseen. Siellä on ammattimies yleensä vastaamassa jo puheluimessa eli Antti Aro - enduromestari Samuli Aron isä.

Itse olen käyttänyt pyörän Metura-Motors:ssa, ja olen ollut tyytyväinen.

Ensimmäinen kerta oli aivan loistava, ja sen teki omistaja, joka taisi silloin yksinään tehdä huoltoja. Kun kerroin, että olen pyörän juuri ostanut, ja on mun ensimmäinen pyörä ikinä, niin palvelu oli sen mukaista. Jäi fiilis, että pyörä tarkastettiin todella huolella, ja kaikista löydöistä raportoitiin minua. Mm. kertoi, että ne ja ne takaisin kutsut on hoidettu asiallisesti, mutta että jäähdytysnesteen letkujen klemmarit olivat tankin alla löysällä ja olivat vähän tiputtaneet nestettä. Lisäksi lisätöistä, kuten jarrupalojen vaihdosta soitettiin erikseen, kun vaikuttivat hintaan - luonnollisesti.

Tänä keväänä tuli pieni miinus, kun yleensä pyörä on myös aina "pesty" (huuhdeltu) samalla, mutta nyt ei oltu. :'( Liekö sitten kiirettä ollut, eikä se tietty palveluun virallisesti kuulu, mutta on aikaisemmin ollut mieltä kohottava lisä.

ps. Hys, hys, eikä kertoa tästä muille, kun sitten ei ruuhkalta saa aikoja ;)
Hugo:"Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!"

Lainaus käyttäjältä: kma - 10.07.12 - klo:07:43
Pelkkä etukäteen tilatun eturenkaan vaihtaminen pikahuollossa veisi kokonaisen työpäivän itseltä, joten tulee melkoisen arvokkaaksi. Kai joku firma kykenee parempaan palveluun?

Onko tullut kenellekään mieleen, jospa ottaisin pienen "maaseutu ajelun" ja suuntaisi susirajan ulkopuolelle.
Sopivana ja parhaaksi katsomaansa aikaan, soitto esim. Topmotor:n ja sopii renkaanvaihdon LA aamupäivään. Toissapäivänä oli ainakin 4x pannariin sopivia etusia (Michelin PR2) hyllyssä.
Menisi samalla ajelulenkki ja renkaan vaihto.
Alta alle eikä tuntia vie. cool_smil
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

On tullu mieleen. Tänään ip onnistuu ihan suitsait sukkelaan, kun ajaa 35 km Tsadista maallepäin.

Itse käytän Kivenlahden teollisuusalueella olevaa Motokka nimistä firmaa. Huoltaa ja säilyttää hyvin. On yhden miehen yritys, hänelle jos kelle hyvä palvelu on elintärkeää. Olen ollut erittäin tyytyväinen kaikkeen palveluun, suosittelen. On Hondan valtuutettu huoltopiste.

Ei kylläkään pk- seudulla vaan Salossa . 6-7 vuotta käyttänyt samaa korjaamoa ja normaali huollot on tehty lauantaina . Aaamupäivällä pyörä sisään ja iltapäivällä ulos .Teettänyt myös maalaus , lakkaus ja hiontatöitä . Hintataso aika ok .MP-Asennus.com

Prätkäpaja tattarisuolla. Jarrutie1
Siellä olen käyttänyt monet vuodet.

Powered by EzPortal