SS1000 PanFun kimppaajo suoritettu

Aloittaja Timppa, 12.06.11 - klo:18:51

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kimppaajo on suoritettu kauniissa ja lämpimässä ilmassa.
Nyt onkin aika kiittää Hondamaniaa hyvin suunitellusta ja toteutetusta ajosta.
Joku jo mainitsikin että oli helppo ajella vain perässä, helppo yhtyä tuohon lauseeseen juurikin noin tapahtui.
Taukokuri oli tiukkaa tapahtui juuri niin kuin juha sanoi mopo käyntiin ja siitä minuutti ja lähdetään. thumbsup1
Kaikki meni ainakin minun mielestäni "putkeen" ilmaa myöden vaikka olikin luvattu lämpimämpää, mitä sitten ei aivan saatu kenties hyvä niin.

Ajopaperit valmiina odottamassa postiin viemistä.
Paperit oltava perillä 17.6 mennessä niin saadaan tarkastus käyntiin ilman "turhia" viivytyksiä
tuossa vielä linkki jos jokin kaihertaa mieltä papereiden suhteen.
http://www.ibafinland.fi/ibaf_cms/index.php?option=com_content&view=article&id=272:ajosaeaennoet&catid=46:instructions&Itemid=63#6
ja kohta 6. ajon jälkeen.

SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

ISOKIITOS täältäkin Hondamanialle,sekä koko poppoolle,hyvin menneestä ajosta!
Erityinen "hatunnosto" Marialle,joka veti homman läpi KYYKKYPYÖRÄLLÄ,meidän matkapyörien mukana hat1
Ilma oli suosiollinen,eikä haavereita sattunut, joten hyvin meni.
Mittariin tuli 1652 km ja 95E10 kului 75,86 l. Keskikulutus n.4,6 l /100 ???. Mielestäni kohtuullinen. Tosin ajettiin letkassa viidentenä, joten ei ollut mikään ryntöpaikka.

Vielä kerran kiitos koko porukalle. Lönni ja Jaana

12.06.11 - klo:19:14 #2 Viimeisin muokkaus: 13.06.11 - klo:12:44 käyttäjältä Maria
Juu kiitos kaikille  f.i.r.s.t hieno "porukka" ajella ajelu.gif

HONDAMANIALLE suur kiitos kuri ja reitti oli täydellisesti hanskassa!!! respekt.

Suuret onnitelut  MARIALLE (pannari maskotille) kuin myös eka kertalaisille! myös tietenkin muillekin. vaimoni eka nainen pannarilla ajanut rautapylly ja nyt "maskotti"
hondalla CBR tokana thumbsup1 siis ajajana. onhan timpan sari ollut jo rautaperseenä matkustajana mitenkään väheksymätä ja oli siellä muitakin matkustajana onnex olkoo kestämisestä..

PS. ja suuri kiitos JUHA67.lle (kaimalle) oli taas helppo ja mukavaa ajella kanssas natsaa niin hyvin ohitukset ja toisen tsempaaminen oli tilanne mikä "tahansa" tsemppiä  airrev

t.jussi

Kotiin on selvitty täälläkin. Paperit on täytetty ja kuitit kopioitu,  kirje vain postilla Loimaalle.
SUURKIITOS Hondamanialle, hyvin oli hommat hoidossa. Muukin porukka tosi mahtavaa!
Melkeinpä sukkamehuilla kulki minunkin pannari. Ajoin letkan puolivälissä ilman kyytiläistä. Tankkasin 95E10 ja keskikulutus vain 4,44L/100km

Isot kiitokset mun ja tanjankin puolesta helppo oli ajella vaikka oli yksi tekniikka murhe oli näet satula jäänyt jotenkin vinoasentoon enkä sitä edes alussa huomannut ihmettelin vaan kun persus puutu (normisti ei o puutunu) ja selkä kipeyty et mistä johtuu ja patalahes sen sit  4idi4s ps,joko timppa pääsitte antaan rautaperse  nallen

Ei olla päästy vielä antamaan.
Tuntuu olevan tuo uusi pannaristi sukupolvi tiukassa. Perhana likka on kuin ilmapallo mutta ei vaan puhkee. bittebitte
Kerrotaan sitten tuliko takapenkkiläinen vai ite suhari. icon_mrgreen
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Hieno reissu. Hieman oli aamulla perhosia vatsassa että miten kaikki menee kun oli aika iso porukka. Kaikki meni kuitenkin ihan nappiin. Porukka ajoi kurinalaisesti, taukokuri piti hyvin ja aikataulusta jopa puristettiin tunti pois. Mukava ajotapahtuma ja rautaisannos rautaperse- ja kimppa-ajokokemusta niille jotka ei ole ennen ajaneet tällaisia ajoja.

Kiitoksia kaikille osallistuneille. 
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily eikä sekään ole kovin tärkeää !

Tervehdys

Kiitoksia Juhalle ja muille kanssa-ajajille, oli hieno kokemus. Trippiin kertyi 1655km, keskikulutuksen ollessa 4,72 l/100km. Keskikulutusmittari näytti 5,0 l/100km. Tankkasin vaihtelevasti 95E10 , 98E5 sekä II:n Shellillä V-Power:ia. Kotona olin sunnuntai-aamuna klo. 05:30.
SS1000 PanFun kimppa

Kiitokset täältäkin kaikille. Loisto porukka.

Juhalla oli reitti ja ajoitukset täysin kohdallaan. Ammattimaista  meininkiä!!

Itse ajoin suoraan aamuksi kotiin (312 km), väsy meinas tulla, mutta pysähdyin välillä jaloittelemaan ja venyttelemään niin pääsin turvallisesti perille. Olin kotona 6:30. Viitasaaren pohjoispuolella oli yksi luultavasti juopunut mopoautoilija joka ajoi pitkin ojan penkkoja. Poliisit onneksi tulivat parin kilometrin päässä vastaan ,joten luultavasti korjasivat sen pois.

Marialla hieno suoritus(=kova jätkä), mutta niin myös muiden naisten. Minä tunnustan, että en varmasti jaksais istua kyydissä koko reissua. f.i.r.s.t

Bensaa paloi 77.1 litraa ( 98 okt ). Ajoin paikalla 17, välillä mentiin pätkiä hiukan joutuisammin.

-pertza-

-kyllä rautaperse kotiin ajaa-

Alkaa tässä hissukseen palautua rautaperseajosta, eilen kotiin ajaessa perässä vielä tuntui.
Olen varma että kaikki osallistuneet on samaa mieltä kuin minäkin että

Juha hondamania Heliinille pitää antaa SUURET KIITOKSET järjestelyistä, homma ei olis voinu
mennä paremmin nappiin ja olipa vielä hyvä kelit ajella.

Terv.  Seppo  Sepeteus Roos

13.06.11 - klo:12:28 #10 Viimeisin muokkaus: 13.06.11 - klo:14:35 käyttäjältä Maria
SYDÄMENI POHJASTA KIITOS TÄLLE PORUKALLE!  bowdown

Hondamanian vankka kokemus, suunnitelmien täsmällisyys,
53.gif armeijakurin pito kellon kanssa, kaikki tämän ajon puitteet olivat täydellisiä!
Auringon suunnasta lähtien kaikki oli otettu huomioon etukäteen
niin, että kaikilla olisi mahdollisimman helppoa ajaa.

Minulle suunniteltu ajopaikkakin (2) olisi varmasti ollut optimaalinen.
Ekalla pysäyksellä kuitenkin löysin itselleni sijaisen sille paikalle.
Sain nielaistua palan pois kurkusta. Muiden ajopaikat eivät vaihtuneet, eikä tarvinnut kaikkien opetella uusia rekkareita ja pääsin pitämään perää. Huh.

Kaikki naiset ainakin ymmärtää, mistä mulla kenkä puristi. Ei ole kivaa ajaa "arvostelulle alttiina" silloin, kun on hötkyn epävarma olo.
Ja koska en ole mikään hyvä kuski, niin sekin oli painolastina, että häiritsisin mahdollisilla virheilläni koko porukkaa.

Viimeisenä oli oikeasti todella kivaa, opin tosi paljon uusia (hyviä!) jumppaliikkeitä, lauloin ehkä kaikki laulut, mitä suinkin muistin, nauroin mielipuolista naurua, kun alkoi perse puutua ja silmät hiekottua, vaikka oltiin vasta puolimatkassa, että "mitä helvetin järkeä tässä nyt oikeasti on"
Täällä hankien välissä ajelemassa. Hetkinen, miten täällä on lunta. Aaa, ne on kukkia  doh1
Kikatin vedet silmissä, mikä olikin hyvä juttu, kun piilarit tuntui kuivuvan siitepölyn ja viiman kanssa kiinni silmiin.

Toisen kerran silmät kostuivat kunnolla, kun ilta-aurinko värjäsi kaunista maisemaa ja symmetrinen harmoninen letka eteni edessäni.
Kunnioitettavan pitkä letka täynnä ihmisiä, jotka pitävät yhtä  bowdown
Jumalauta, aamu varhaisesta lähtien olleet minullekin tukena ja kysymässä jaksamista ja vilkuilemassa peileistä.
Vielä ehkä 5 tuntia jäljellä, arvelin, ja kaikeksi kummastuksekseni se tuntui lyhyeltä ajalta.

Jussi613:lle olin varmasti isona painolastina, kun nyt hän joutui vastuunkantajana eteenpäin tarkkailun lisäksi tarkkailemaan taaksekin päin.
Mutta kertaakaan hän ei valittanut, joten uskaltauduin pysyä viimeisenä.

Pannari-Petteri ja Juha67 auttoivat ketjunrasvauksessa, naureskellen pyöräni keveyttä ja esittivät, etteivät tunnista pientä matkapulloani, että mitä se oikein on  icon_mrgreen
Jussi613 kauhoi ilmaa, että nyt ala tulla sieltä, kun jäin jukkimaan jonnekin rekan perään, enkä uskaltanut lähteä ohi.
Karaistuin siinäkin, kun alkoi mennä selkäytimeen, miten ohitus sujuu. Niin muilta kuin itseltäkin. Kertaus on ja niin päin pois.

Juhat osoittelivat aina sille puolen tietä, missä porot seisoskelivat, varmistivat, että ymmärrän, miksi jarrutellaan  4idi4s
Pertza kiikutti kypäräni tankin päältä, ettei minulle tulisi tauon päättyessä kiire.
Sepeteus tsemppasi huumoripläjäyksillään "Maria on hyvä jätkä"  icon_mrgreen
Hänen mielestään oli ihan ok, että ensin sotkin käteni mustaan rasvaan ja sitten pyyhin nenääni.  2lkrnd1
Niin se kysymys, että miten mun pyörä ottaa ne patit moottoritiellä, niin pyörähän ottaa ne tosi hyvin, kuskista vaan lähtee iso ääni.
Samoin kaasukäden lepuuttaja on oikein mainio.
Hereillä pitävä yhdistelmä niiden "hyppyreiden" kanssa  h-e-l-p

Muistuttihan se tynkä kenkälusikka minua olemassaolostaan liikenneympyröissäkin  wallhead
Lönni: olit niiiin oikeassa!!! (olisi pitänyt laittaa se paikoilleen ennen reissua)

Kun tuntuma ja tasapaino alkoi viimeisellä osuudella kadota, visiiri oli huurussa ja väsymys näyttäytyi "tollona kännitilana",
eräs herrasmies jättäytyi minun perääni ja ajoi satasen alueella neljääkymppiä, vaikka varmasti toivoi pääsevänsä Patalahteen mahdollisimman pian. Ensimmäistä ajoaan hänkin oli tekemässä.
Uskomattoman ihania ihmisiä.

Kaikkien lämpimät hymyt koko matkan ajan tuntuivat niin hyviltä, etten pysty kuvailemaan.
Suolakurkkujen ja pähkinöiden tarjoilu, kaikki ystävällisyys upposi minuun tosi syvälle momh46

Salakuuntelin Pellossa yhden hyvän puhelun  062802jumpie
Nainen taivasteli, että et usko, että täällä on moottoripyöriä ja ne ajaa jotakin sairasta matkaa
ja yhden pojan äiti toi sille ruokaa, kun ei ne edes syö, kun tankkaavat vain.
Kaikki näyttävät kuitenkin juovan... ei, ei ole kaljaa.  reps

Onko kukaan kassalle maksanut ihmetellyt lopputankkauksensa litramäärää?
"Minun" kuittini on reilut 21 litraa, eli kenen lie bensat maksoin ja kuitin varastin.
Onko suoritus nyt automaattisesti hylätty, kun jokainen tarkastaja älyää, ettei minun tankkini vedä noin paljoa, että ei se voi olla minun kuitti?  :-\

En ihmetellyt tuota litramäärää enkä korkeaa hintaakaan silloin aamuyöllä,
kun ei ollut mielessä muuta kuin ottaa reppu selkään ja lähteä ajelemaan Kukkaismäkeen nukkumaan.

No eihän sitä sitten malttanut nukkua kuin muutaman tunnin ja ajatus elpailupäivästä vaihtui aamupalaa syödessä ajatukseksi kotiin ajosta.
Ensin oli hiostava helle, sitten tuli sade (joka ei näin helteellä haittaa, en laita haalaria päälle) ja sitten olikin 15 astetta.

En siivonnut taloa enkä leiponut pullaa, kun pääsin kotiin  :w-)(

Siedettävämpi suoritus se oli kuin aluksi ajattelin.
Suunnittelutyön, matkanjohtajan, peränpitäjän ja me-hengen ansiosta.
Siinä vaiheessa, kun ajaminen vaihtui turistimatkailusta suorittamiseksi, ajattelin jäädä välille, että tyhmää ajaa itseään ihan täysin piippuun,
mutta Jussi sanoi, että otat vain aina legin kerrallaan ja mietit vain sitä, että jaksatko ajaa seuraavalle tauolle, unohda se, paljonko kilsoja tulee yhteensä.
Heti helpotti.
Mieli on kummallinen työkalu  sa_doh

Kaikesta positiivisesta huolimatta, en lähtisi uudelleen  airrev
Ellei tämä ole samanlainen huume kuin muutkin osa-alueet motskarimaailmassa...
Tiedän sanoa varmaksi vasta, kun aikaa vähän kuluu ja ego tulee takaisin taivaasta  icon_mrgreen

Kiitokset Marialle hienosta matkakertomuksesta. On sana hallussa !

aarne
SS1000 PanFun kimppa

13.06.11 - klo:13:36 #12 Viimeisin muokkaus: 13.06.11 - klo:18:11 käyttäjältä Maria
Varsin kokeilen tässä ajan kanssa kirjoittaa oikean reportaasin koko matkasta ja lähettää Moto1:lle  kylkylkyl
Otsikoksi Auringon noususta auringon laskuun, ellei se ole jo ihan liian paljon käytetty.

thumbsup1 lataattehan KAIKKI kuvanne tänne   thumbsup1
Jos tekstini pääsisi painoon, niin olisin sitten kyselemässä kuvien julkaisuoikeutta, jos joltakulta löytyisi hyviä tilannekuvia ok resolla.
Ilman kirjallista lupaa en tietenkään kenenkään kuvia ole laittamassa ehdolle juttuni kylkeen. Kuvan ottajan nimi julkaistaan.
Myös tärähtäneet kuvat mukaan, niistä saa pienellä muokkauksella tosi upeita taideteoksia  bowdown

Lainaus käyttäjältä: Maria - 13.06.11 - klo:12:28

Onko kukaan kassalle maksanut ihmetellyt lopputankkauksensa litramäärää?
"Minun" kuittini on reilut 21 litraa, eli kenen lie bensat maksoin ja kuitin varastin.
Onko suoritus nyt automaattisesti hylätty, kun jokainen tarkastaja älyää, ettei minun tankkini vedä noin paljoa, että ei se voi olla minun kuitti?  :-\


Vaihtarit (takaisin) Honda-FI195:n kanssa,
eli ei hätää.
Beermugs

13.06.11 - klo:13:53 #14 Viimeisin muokkaus: 13.06.11 - klo:14:16 käyttäjältä jussi613
et ollut mikään taakka thumbsup1 olipahan jotain seurattavaa ja tekemistä jumppa taukojen välillä juha67 kera koitetiin sulle järjestää aerobig tunnit ja hienosti pysyit rytmissä mukana ja ohitukset alko luistamaan hienosti  applause alku arkailujen jälkeen. pysyy paremmin itsekin vireillä kun on jotain tekemistä kun ei koko ajan viitti tupakiikaan poltella syödä karkkeja ja limsotella  repsbutt1 tälläset jumpat mut housujenkera.

ps. kiitos vaan kauniista sanoistasi kylkylkyl

Powered by EzPortal