Pannari kimppa rautaperse 2011 ?

Aloittaja hondamania, 09.02.11 - klo:23:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lainaus käyttäjältä: Obelixxx - 27.03.11 - klo:16:33
mutt toisaalta mitäs järkeä tossa on?

rinning

Ei tuossa varmaan mitään järkeä olekkaan,mutta mielestäni elämässä tulee tehtyä paljon typerämpiäkin asioita.
Itse ajoin Vaimon kanssa,tuon ss1000:n viime jussina ja vaaratilanteita ei sattunut,taikka sitten olin niin väsynyt,etten huomannut niitä?
Normaalireissuilla ja "virkeänä",kyllä on sattunut jos minkälaista läheltäpititilannetta.
Itselläni vuorotyöläisenä ei tuo valvominen ollut mikään iso juttu.Vaimokin pysyi hyvin hereillä,vaikkei yötyötä olekkaan tottunut tekemään.
Järkeä vai ei,jääköön jokaisen itse päätettäväksi bittebitte

Lainaus käyttäjältä: Obelixxx - 27.03.11 - klo:16:33
Täytyy myöntää että meikäläsen kiinnostus olis kova moiseen ajoon, mutt toisaalta mitäs järkeä tossa on?
Väsyneitä ukkoja vinopino ajaa pyörillä hampaat irvessä, onnettomuus mahdollisuus on hitonmoinen!

Juuri siksi kokoonnutaankin jo Perjantaina ja nukutaan yö kunnolla.!
Jos ajon aikana havaitaan että joku "nuokkuu" herätetään kaveri tauolla tai kyseinen kaveri keskeyttää ajon.

Järkeä tai ei mutta olisi saumaa tehdä Suomen ennätysajo kaikki samanmerkkisiä pyöriä ST1100/1300.Tästä lähdetään että ennätys tulee.
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Kannattaa käydä lukasemassa IBA Finlandin uudistetut ohjeet niin sieltä selviää mitä tehdä jos esim alkaa väsyttää ja sitä vartenhan tehdään reitti suunnitelma jossa otetaan huomioon myös tauot jossa on hyvä seurata muita kimppa ajossa mukana olevia  ja olishan se hyvä kun saatas tehtyä uusi enkka

tästä tulevasta rp.ajosta. joku kirjoitti väsymyksestä ja mulle kävi niin. olin päivän ja perään yön töissä. lähdin pyörällä ajelee työmatkaa oulusta haapajärvelle ja nukkumatti tuli kylään. ei ollu vielä minun ajokilometrit täynnä. nelostiellä on loivat luiskat ja sain pyörän ihmeen kautta takaisin tielle. olis hieno ajo. täytyy osallistua,jos työt sallivat.

Muutama pointti SS1000 ajosta.
Otettava huomioon ryhmän koko. Isolla porukalla matkan tekeminen on AINA hidasta.
Keskinopeuden on oltava 67,04 km/h, jotta saavutetaan tasan 1609km/24h.
Ajon pituus tulisi kuitenkin olla heiman yli 1000 mailia, jotta ajo hyväksyttäisiin ja nopeusrajoituksiakin
pitäisi jokseenkin noudattaa.
Itselläni tuo SS1000 on ajettuna v. 2002 (vaimo takana) ja muistan, että ylimääräistä aikaa ei paljon jäänyt, vaikka
oli omaa evästäkin mukana ja kääntöpisteitä ei montaa ollut.
Sitten huom. elukat yöaikaan!
Oma reitti oli: Tampere,Huittinen,Pori,Pudasjärvi,Nurmes,Lieksa,Joensuu,Imatra,Kouvola,Lahti,Tampere ja aikaa
kului vähän yli 23h.
Vähän kyllä kiinnostaisi.

Rohkeasti vaan mukaan. Meillä on paras mahdollinen kaveri suunittelemassa ajoa.
Hondamanialta kokemusta löytyy näistä RP-ajoista.
Kaikki asiat varmasti huomioidaan ja turvallisuudesta ei tingitä, onhan se IBA Finland ry:n teema tälle vuodelle.

Tuo sinun reittisi osuus Lahti-Tampere on minusta kohtuu hidasta ajaa...
Iso ryhmä=nopeat tieosuudet. thumbsup1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Mua harmittaa kun en pääse mukaan. Kaksi viikonloppua ens kesänä ohjelmoitu ja tuo kyseinen on juuri niistä toinen. Missä ja milloin julkaistaan ajettava reitti? Täytyy pyrkiä edes kannustamaan reitin varrelle.
-kyllä rautaperse kotiin ajaa-

Powered by EzPortal