Pannari kimppa rautaperse 2011 ?

Aloittaja hondamania, 09.02.11 - klo:23:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kaikki käy  kylkylkyl mut tuli mieleen ett toi heinäkuu on yleinen lomakuukausi. mut en tiedä majoituksen kannalta on ehkä ruuhkaa

Patalahti varmaan sopii ja tuttu paikka jossa kaikki tarvittava.

Juhannus ajankohtana jo varattu, kerholla juhannusjamboree (SS1000/BB1500) jompikumpi pitäis ajella.....
Muutoin lähes kaikki muut viikonloput käy.

Elokuussa isommalla porukalla ajeltuna voi olla tosiaankin jo liian "synkkä ja pimeä yö"  icon_mrgreen

SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Lainaus käyttäjältä: Timppa - 12.02.11 - klo:10:59
Patalahti varmaan sopii ja tuttu paikka jossa kaikki tarvittava.

Juhannus ajankohtana jo varattu, kerholla juhannusjamboree (SS1000/BB1500) jompikumpi pitäis ajella.....
Muutoin lähes kaikki muut viikonloput käy.

Elokuussa isommalla porukalla ajeltuna voi olla tosiaankin jo liian "synkkä ja pimeä yö"  icon_mrgreen

juhannus ajot meilläkin. olisiko kesäkuun alku mitään.mut kingi sitten laitaa äänestystä.

Lainaus käyttäjältä: hondamania - 12.02.11 - klo:10:44
Tuo Patalahti on aika tuttu paikka kaikille => olisiko se riittävän keskeinen paikka aloitukselle/lopetukselle ?  Majoitusta pitäisi olla saatavilla ja joku paikka jossa pitää kuljettajakokous. Ja tietysti bensa-asema aloitus/lopetustankkaukseen (ainakin hyvin lähellä).

Katselen kalenteria ja laitan ehkä äänestyksen muutamasta viikonlopusta => saadaan hieman osviittaa mikä viikonloppu sopisi parhaiten. Elokuu on minusta hieman liian myöhäinen, tulee pimeässä ajoa enemmän => kesä/heinäkuusta katsellaan !

minä myös, mutta en voi antaa 100% lupausta että pääsen osallistumaan. patalahti olis musta hyvä lähtöpaikka, myös majoituksen ja alku/lopputankkauksen puolesta. voi siinä olla myyjät ihmeissään kun 30 motoristia tuppaa kassalle maksamaan bensaostoksiaan :)  (no okei, saahan kortillakin ostettuu). nii, millais muute ton tankkauksen kanssa. se ottaa muutaman minuutin aikaa kyllä kun liuta motoristeja sotkee korttejaan automaatin sisuksiin... mulla ei oo kokemusta RP-ajoista, mut tuli vain mieleeni et pitäskö valkkailla sellaisii isompia huoltamoita mis on useampi jakaja? ja kelpaako muuten edellisenä iltana tehty alkutankkaus?

serekki ja viherkäinen siis mukana varauksella
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

tankkaus on lähtöaika joten tulee kiire jos tankaa jo illalla. reps

no tyhmä minä, niin tietenkin  withstupid
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Kesäkuun ensimmäinen viikonloppu taitaa mennä ainakin minulla tyttären lakkiaisten merkeissä.

Tämä kiinnostaisi myös Pannaristia. largepan

kiinnostaa vaihtoehto 1 ja jos voi valita niin mielummin 1500 ja kesäkuun alku on hyvä  hat1 ja patalahti on ok

Olettaisin että Hondamanialla oli ajatuksena "vain" SS1000.
Mukaan saattaa tulla kavereita joilla ei vielä ole noita ajoja takana ollenkaan, niin olisi ehkä helpompaa aloittaa lyhyemmistä ajoista.?

Hondamania varmaan vahvistaa mitä matkaa pitäisi ajella.

(Tuo BB1500 oli vaan mun oma kuvio.) airrev
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Moi!

Orastavan alustavan epävarmuuden varmuudella mukana ollaan.

Jari

juu juu tonninen käy oikeen hyvin eukko olis vaan ajellu (ollu kyytissä )uuden ajon mielummin mut mukana ollaan

Lainaus käyttäjältä: Timppa - 16.02.11 - klo:17:57
Olettaisin että Hondamanialla oli ajatuksena "vain" SS1000.
Mukaan saattaa tulla kavereita joilla ei vielä ole noita ajoja takana ollenkaan, niin olisi ehkä helpompaa aloittaa lyhyemmistä ajoista.?

Hondamania varmaan vahvistaa mitä matkaa pitäisi ajella.

(Tuo BB1500 oli vaan mun oma kuvio.) airrev

SS1000 tässä ajatellaan. Ei ekaan parinkymmenen hengen kimppaan viitsi ottaa vaativampaa. Ehkä sitten seuraavaksi jos tämä menee hyvin.
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily eikä sekään ole kovin tärkeää !

Mukaan lähetään, Patalahti sopii mainiosti lähtö ja saapumis paikaksi eli 1. vaihtoehto  03Biker.
T:RR

Täytyy myöntää että meikäläsen kiinnostus olis kova moiseen ajoon, mutt toisaalta mitäs järkeä tossa on?
Väsyneitä ukkoja vinopino ajaa pyörillä hampaat irvessä, onnettomuus mahdollisuus on hitonmoinen!

Powered by EzPortal