Pannari kimppa rautaperse 2011 ?

Aloittaja hondamania, 09.02.11 - klo:23:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Timppa tuolla yhden toisen ketjun perällä tätä taas ehdotteli. Minulla ei ole tänä kesänä mitään isompaa ajoa omassa ohjelmassa joten voisin tällaista kyllä yrittää järjestää. Minun tiedossa ei tällä hetkellä ole mitään isoa kimppaa saman merkkisellä pyörällä ajettuna, mutta tiedän useita "projekteja" täksi kesäksi:
  - Honda Blackbird porukka (heillä on jo paikka sovittu ja porukkaa kerätään)
  - Honda GoldWIng porukka ehkä
  - Yamaha Vmax aikoo järjestää
  - Suzuki Intruder porukka on myös kuulemma innostunut
Tässä mielessä Pannaristien on kyllä syytä kantaa kortensa kekoon.

Viimeksi kun tämä oli esillä, oli kaksi ajatusta:
1) Perinteinen kimppa-ajo
- lähdetään kaikki samalta paikkakunnalta ja palataan sinne
- ajetaan yhdessä suuressa kimpassa letka-ajona
2) Rengas-ajo
- tällöin rakennetaan "rengasreitti", johon voi matkalla liittyä ja ajaa oman ajonsa aloittaen ja lopettaen samalta paikkakunnalta
- ajettaisiin kuitenkin letkassa, mutta jäsenet vaihtuu koko ajan kun yhdet lopettaa ja toiset aloittaa

Itse tykkään tuosta malli ykkösestä:
- sama porukka mukana koko ajan
- voidaan järjestää yhteinen "kuljettajakoulutus"
- "oikea" klimppa-ajo

Käytännössä viikonloppu on varmaan paras aika ja niin että ajo on lauantaina:
- perjantaina saavutaan pelipaikalle ja pidetään kuljettajakoulutus (vaikka vasta 21:00 niin kauempaakin ehtii paikalle)
- aikaisin nukkumaan ja liikkeelle aikaisin aamulla joskus neljän viiden aikaan
- lauantai ajoa, lopetus joskus sitten kahden kolmen aikaan sunnuntai aamulla
- lepäilyä ja sunnuntai iltapäivällä kotia kohti

Minä voin zoomailla reittiä ja vaikka vetää letkaa jos näin halutaan. Olen ollut IBAF:n järjestämissä kaikissa kolmessa kimppa-ajossa mukana. Niistä viimeisessä oli 34 pyörää.

=>  AJANKOHTA ?
=> lähtö- ja lopetuspaikka ?
=> kuinka moni kiinnostunut ?

Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily eikä sekään ole kovin tärkeää !

10.02.11 - klo:09:39 #1 Viimeisin muokkaus: 10.02.11 - klo:14:57 käyttäjältä jussi613
reitti 1 minustakin. olen halukas lähtemään + vaimo omalla.eli 2kpl pyöriä kesäkuu tai elokuu olisi hyvä minusta.ja kokoontuminen tampere +- 100km oltaisiin aika keskellä.

Kyllä kiinnostaisi minuakin moinen lenkki ja aikakin olisi sopiva, eli heinä-elokuu: Eikä Helsingistä Tampereelle ole liian pitkä matka, joten kokoontuminen voisi olla siellä. Kierroksesta se ykkös vaihtoehto sopisi hyvin.
jauhis

Juu sama täällä että kiinnostaa, mutt vuorotyöläisenä mahdollisuuden on aika rajalliset.  sa_doh

Mukana ollaan, jos vaan UPM vapaata suo. kylkylkyl

Kyllä kiinnostaa kokeilla, ja nimenomaan 1. vaihtoehto.

Täällähän tapahtuu sinä aikana kun vain käy töissä välillä. icon_mrgreen

Mukana, kunhan vain aika passaa jollei niin siirretään työvuoroja. thumbsup1

Vaihtoehto 1. olis kanssa mun mieleen.
Paikkana Jussin ehdottama Tampere +-100km hyvä.
Vaimon kera..

Olisi Honda hyvin edustettuna "ryhmäajoissa" tänä vuonna, eiköhän pitäisi ottaa tavoitteeksi voittaa tuo XX porukka lukumäärässä. airrev

7.mopoa koossa thumbsup1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Mukana jos ajallisesti onnistuu vaihtoehto 1 ilmeisesti paras olen pari kertaa ajellut Hondamanian perässä

10.02.11 - klo:21:02 #8 Viimeisin muokkaus: 10.02.11 - klo:21:25 käyttäjältä Timppa
Lainaus käyttäjältä: hondamania - 09.02.11 - klo:23:00
Minä voin zoomailla reittiä ja vaikka vetää letkaa jos näin halutaan. Olen ollut IBAF:n järjestämissä kaikissa kolmessa kimppa-ajossa mukana. Niistä viimeisessä oli 34 pyörää.


Mulle sopii mainiosti että Hondamania "hoitelee" nuo vaativat hommelit.
Pyydetään vaatimattomasti paras mies hommaan. thumbsup1

Ei muuta kuin suunnittelu käyntiin. icon_mrgreen
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22


Periaatteessa olen mukana jos ajankohta sopii. Matkaa täältä Tampereelle tulee kyllä jo n. 500km suuntaansa eli melko rautapersettä vaaditaan.
1. vaihtoehto kimppa-ajona taitaa olla helpoin jo dokumentoinnin kannalta ja startti aamuyöllä.

Mukaan tullaan. Tre paikkana ok.

Lainaus käyttäjältä: Timppa - 10.02.11 - klo:21:02
Lainaus käyttäjältä: hondamania - 09.02.11 - klo:23:00
Minä voin zoomailla reittiä ja vaikka vetää letkaa jos näin halutaan. Olen ollut IBAF:n järjestämissä kaikissa kolmessa kimppa-ajossa mukana. Niistä viimeisessä oli 34 pyörää.


Mulle sopii mainiosti että Hondamania "hoitelee" nuo vaativat hommelit.
Pyydetään vaatimattomasti paras mies hommaan. thumbsup1

Ei muuta kuin suunnittelu käyntiin. icon_mrgreen

joo hondamania veturiksi ja suunitelia ei ainakaan sen tähden tuu sitten HYLSYÄ...että reitissä ja tauoissa olisi vikaa.onhan hondamania KINGI tässä lajissa. f.i.r.s.t

Alustavasti todellakin kiinnostaa osallistua  eusadance

Kaverin kanssa messujen jälkeen, kun iltaa jäätiin istumaan, niin mietittiin juhannuksen kieppeillä harjoitella SS1000:sta. Ehkä tänä kesänä sais sit jo heti kättelyssä kahdet diplomit  f.i.r.s.t

t.Tonza
Hugo:"Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!"

Tuo Patalahti on aika tuttu paikka kaikille => olisiko se riittävän keskeinen paikka aloitukselle/lopetukselle ?  Majoitusta pitäisi olla saatavilla ja joku paikka jossa pitää kuljettajakokous. Ja tietysti bensa-asema aloitus/lopetustankkaukseen (ainakin hyvin lähellä).

Katselen kalenteria ja laitan ehkä äänestyksen muutamasta viikonlopusta => saadaan hieman osviittaa mikä viikonloppu sopisi parhaiten. Elokuu on minusta hieman liian myöhäinen, tulee pimeässä ajoa enemmän => kesä/heinäkuusta katsellaan !
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily eikä sekään ole kovin tärkeää !

Powered by EzPortal