ST 1100 "nokkahihna"?

Aloittaja Pannari Petteri, 11.09.09 - klo:23:27

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Eli uudelleen esiin nostettu kysymys?
Ks. hihna olisi ohjekirjan mukaan tarkistettava 100.000km ja vaihto 150.000km.
Varmistin asian branthin huollosta, ei vuosi rajaa...!
Siis Te kaikki , jotka olette vaihtaneet/vaihdattaneet hihnan "ennen"aikojaan.
Onko ollut murtumia/muita "hälyyttäviä" merkkejä?
Onko kukaan vaihtanut/vaihdattanut hihnaa , jonkun ääniefektin takia?
Tietääkö kukaan "moottorivauriosta" jakohihnan katkeamiseta johtuvana(pannari)?
Oletteko vaihtaneet samalla esim. uuden vesipumpun?
Vai onko vesipumppu jäänyt paikalleen? withstupid
Ei riemulla rajaa kun Hondan Pannarilla ajaa.....

Remmi vaihdettu keväällä kilometrit jotakin 108000 km.
Hihnassa ei silmin havaittavaa "vikaa", ainoastaan ohjuri rulliin osuva sileä puoli oli hieman ns.kulunut mutta ei murtumia eikä hiushalkeamaa vaikka käänsi hihnan"nurinpäin".Eipä noissa rullissakaan kyllä mitään vikaa ollut.

Samalla vaihtoon ohjuri ja kiristin, vesipumppu jäi koskematta.Ohjuri muistaakseni n.45€ kiristin 75€ ja hihna n.45€
Kannattaa ostaa samantien se kytkimen "paperitiiviste" sitä kytkin kopan päälistä joutuu hippasen raottamaan niin saa hihnan paremmin pois. elina1

Täällä jotakin juttua aiheesta

Ja muutama kuva. :compress:
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Olen jokusen 70-luvun wingin rakentanut uudelleen. Niissä on kummallekin kannelle oma hihna.  Kaikissa on ollut hihnat varmaan
tosi vanhat, mutta kunnoltaan ja ulkonäöltään virheettömät. Olen kuitenkin (tyhmyyttäni) uusinut ne, ettei haaveria pääse käymään.  Hihnan katkeaminen aikaansaa Pannarissakin aikalailla TLC:tä, ennekuin kone on uudelleen käyntikuntoinen ja runsasta rahan menoa. Hihnan vaihto on vähän kuin vakuutuksen maksu, jos et maksa taatusti käy joku iso haaveri ja jos maksat
ei tapahdu mitään.

Powered by EzPortal