Pannarilla ajo on kuin saunassa oloa ?

Aloittaja jamppa, 12.07.13 - klo:17:39

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

12.07.13 - klo:17:39 Viimeisin muokkaus: 23.03.14 - klo:09:07 käyttäjältä jamppa
Moi

Tänään ajeltiin teidän suunnalla mielestäni sopivissa lämpötiloissa. Orkkispleksi kun on täysin alhaalla että ilmavirta tulee yläkorppaan ja jalkatilan lämpötilan säätö tapahtuu portaattomasti puntin vetoketjulla - saa ilmaa jaloille. Nahka-asu on meidän suosiossa kun on yli 20.

Lainaus käyttäjältä: jamppa - 12.07.13 - klo:17:39
Moikka .

Miten on muitten pannarit pukkaako lämmin ajellessa yli 20 asteen kelillä ,
tuli ostettua kevyemmät ajovehkeetkin ja tänäänkin kun parisaakilsaa ajo nii kyllä hienpukkaa päälle ja jalat on kuin uunissa olisi , olen ihmetelly miten jotkuu vielä laittaa tohon lisätuulensuojat kun itse yrittää että jostakin tulis edes jonkinmoinen vilvoittava hönkäys ,  vai olisko , vai onko noissa jotai lämmöneristeitä ja tässä meidän mopossa noita sitten ei ookkaan ? :'( 03Biker
Kyllä se työntää sitä jäähdytysilmaa läpi aika tehokkaasti niistä katteen sivuista. Kävin yhtenä päivänä pikkulenkin kylillä shortsit päällä ja piti kyllä ottaa "sammakkoasento" jaloille, ettei olis polvet kärähtäny.
SS1000 PanFun kimppa

Tänään viimeksi,tehtiin reilu 200km lenkki ja puvun alla vielä housut ja normi paita eikä tullut yhtään kuuma. Sama tilanne oli itä-suomen reissulla. Sitten kun pysåhdyttiin tuli lämmin, mutta muuten oli miellyttävä ajaa :-)
Pyöriin hurahtanut 2012 :-)

Rookiina ( pannari ollut tän vkon ) niin sanoisin että jos ennen normikesä ajelussa edellisen pyörän kanssa oli Hallvarssonin nahkojen alla Rukan windstopperit niin nyt pitää vähentää kaikki pois....
Umpikypärän sisällä ei oikeen ilma meinaa kiertää ; ) ja nyt huomaa kuinka helkutin pahalta tuoksuu vanha maruzzin sinkkiämpäri.
Mutta kaikkeen tottuu ja kokemus se on tämäkin, näillä pitää nyt mennä.

Ei lämpö luita riko, ruukattiin ennes vanhaan sanoa. Kyllä pannarilla on kiva ajella normaali kesäkeleillä (+5 - +20). +25 alkaa jo sitte hiostaa melkolailla. Syksymmällä tulee usein pyhä aamuisin aikaisin lähettyä liikenteeseen. Ei oo yhtään liian kuuma :D

16.07.13 - klo:20:34 #6 Viimeisin muokkaus: 23.03.14 - klo:09:06 käyttäjältä jamppa
Heps ,

Tänään oli aamulla +11 ja iltäpäivällä +15 lämmintä. Ei ollu hikoilusta tietoakaan :D

Lainaus käyttäjältä: jamppa - 12.07.13 - klo:17:39
Moikka .

Miten on muitten pannarit pukkaako lämmin ajellessa yli 20 asteen kelillä ,
tuli ostettua kevyemmät ajovehkeetkin ja tänäänkin kun parisaakilsaa ajo nii kyllä hienpukkaa päälle ja jalat on kuin uunissa olisi , olen ihmetelly miten jotkuu vielä laittaa tohon lisätuulensuojat kun itse yrittää että jostakin tulis edes jonkinmoinen vilvoittava hönkäys ,  vai olisko , vai onko noissa jotai lämmöneristeitä ja tässä meidän mopossa noita sitten ei ookkaan ? :'( 03Biker
Oliskohan syytä laittaa nuo tuulisuojat ainakin sinne alaosaan ei puhaltas niitä moottorin jäähytysilmoja jaloille.

mulla on oma tekoiset lisä tuuliohjaimet ja helpotti kummasti kun ei tule se koneen lämpö jaloille eikä syliin ja kun on kylmä käännän suojat pois edestä ja tehostaa lämmön tuloo kuskille.

näin mulla ;D

Powered by EzPortal