Sivutuen kiinteä "laajennus"

Aloittaja Jamo61, 14.04.12 - klo:20:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hei! Tietääkö kukaan, saako ST13:n sivuseisontatukeen kiinteästi asennettavaa lisäosaa, joka lisää maahan osuvaa pinta-alaa niin, ettei pyörä kaadu pehmeällä alustalla. Aiemmassa pyörässäni sellainen oli ja se oli käytännössä oikein hyvä. Irtopalojen taiteilu jalustan alle on aika hankalaa.

15.04.12 - klo:00:39 #1 Viimeisin muokkaus: 15.04.12 - klo:00:47 käyttäjältä Pannaristi
En kyllä muista,että olisi ollut keskustelua sivutuen laajennuksesta.
Voisikohan siihen vaikka hitsata jonkin lisälevyn? 4idi4s
Itse käytän levyä jossa on naru.Pidän sitä siinä etu kotelossa,tarvittaessa helppo ottaa ja purkaa naru kerältä,pudottaa alas ja potkaista kohdalleen,narunpää vaikka lenkille nestesäiliön ympärille.Liikkeelle lähtiessä nostat vain narusta ja se on siinä. bittebitte

Tuo naruidea on kokeilemisen arvoinen, kiitos!

Lainaus käyttäjältä: Jamo61 - 15.04.12 - klo:10:47
Tuo naruidea on kokeilemisen arvoinen, kiitos!

sen vertta hintsu naru sitte että jos jää jonnekki kiinni, ei vedä mopedii tai halkase katteita mukanaa. jossaki avaimenperähässäkässä oli sellane rulla mistä tuli lanka ulos, liekkö silti sekin lanka turhan lyhkänen.
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Jollakin olen nähnyt jojon joita ennenmuinoin käytettiin laskettelulipussa. Pitää vaan varoa, ettei jojo nykäise vastamaalattuun tankkiin sitä läpyskää. Niija toinenpää oli sarvessa kiinni.

Lainaus käyttäjältä: uusipanisti05 - 15.04.12 - klo:11:38
Niija toinenpää oli sarvessa kiinni.

ei huono. vaikka kiinnittäs painon alle tai itse painoon sen "irto"pään. pellepelottomat kehiin ja patenttii hakemaan!   :)
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Pari vuotta sitten ostin Biltemasta muovisen läpyskän, tarkotettu sivutuen alle. Läpyskän reunaan porasin reiän ja siihen kalastajalankaa sopiva pätkä. Parkkeeratessa potkasee läpyskän sivutuen alle ja langan toinen pää sarveen, samoin kun Pannaristi. On riittänyt minulle.

Konstit on monet, näköjään.

Minäkin olen väsännyt yhden oikein hienon sivutuen aluslevyn, johon hitsasin anturan muotoa myötäilevän reunuksenkin, jonka varassa se pysyi tukevasti paikallaan. Muistaisi vain mihin sen jätin...

Nykyinen menetelmä on tällainen halvalla uusittava, jolle Honda-san on suorastaan rakentanut säilytyspaikankin oikean puoleiseen hanskalokeroon. Ihan tavallinen jääkiekko  redtan

Tuo on loistava idea!Eipä ole jääkiekkoihmisenä tullut edes mieleenkään moinen.Onhan se vähän paksu,mutta painunee pehmeään maahan jonkun verran.Siihen viellä naru kiinni,niin ei tartte huonoselkästen kumarella niin,että välilevyt sinkoilee pitkin takapenkkiä. reps

Lainaus käyttäjältä: Pannaristi - 15.04.12 - klo:00:39
En kyllä muista,että olisi ollut keskustelua sivutuen laajennuksesta.
Voisikohan siihen vaikka hitsata jonkin lisälevyn? 4idi4s
Itse käytän levyä jossa on naru.Pidän sitä siinä etu kotelossa,tarvittaessa helppo ottaa ja purkaa naru kerältä,pudottaa alas ja potkaista kohdalleen,narunpää vaikka lenkille nestesäiliön ympärille.Liikkeelle lähtiessä nostat vain narusta ja se on siinä. bittebitte

Mulla on viety toi idea vähän pidemmälle.
Tuolla kun oon talvella käyny laskettelemassa niin sieltähän saa sen hissikortin semmosen muovisen niinku rullamitan jossa on
jousi joka vetää nyörin takas sinne rullaan, ei tarvii keriä ja mahtuu pieneen minigrip pussiin koko hoito, ei tuu oikeanpuolen
lokeroon hiekkaa,multaa t,m,s.(muoviläpyskä siks et jos kolahtaa esim.tankkiin ei tuu jälkiä) bittebitte



Lainaus käyttäjältä: uusipanisti05 - 15.04.12 - klo:11:38
Jollakin olen nähnyt jojon joita ennenmuinoin käytettiin laskettelulipussa. Pitää vaan varoa, ettei jojo nykäise vastamaalattuun tankkiin sitä läpyskää. Niija toinenpää oli sarvessa kiinni.

Siksipä se läpyskä onki muovia joka sinne tallan alle tulee(ei tuu jälkiä) bittebitte

Mulla kurkku tai punajuuri lasipurkin kansi hoitaa totatehtävää, on pyöree ja ei oo teräviä reunoja, menee vaikka taskuun tai kuten mulla oikeen puoleiseen sivukoteloon pyörässä. Ja voi uusia aina kun ostaa lisää suolakurkkua! :D

Minulla on vanerista muotoiltu sopiva lätkä jonka yhteen kulmaan olen kiinnittänyt narun. Narun lenkki on mitoitettu tangon tasapainoklunssin ympäri. Helppo nykästä narusta ylös,kiepauttaa lapun ympärille ja oikeaan lokeroon.


huh!!  melko hinta muoviläpyskälle 42€ :o parempi tehdä itse.

Powered by EzPortal