Audiovox CCS-100 vakionopeussäätimen asennus

Aloittaja Pankku, 01.05.09 - klo:06:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

01.05.09 - klo:06:44 Viimeisin muokkaus: 17.10.10 - klo:12:27 käyttäjältä Timppa
Hyvää vappua kaikille!

Lopultakin sain kuvasarjan siihen malliin, että siitä pääpiirteissään selviää ko vakionopeusstääminen asennus ST1100 ABS/TCS-malliin. Kaiken kattava se ei toki ole, joten jos kysymistä tulee, laittakaa yv:ä.

Ja tästä se lähtee:

vakionopeussäätimen asennus

Onneksi olkoon asentajalle. reps1
Onhan totisesti paljon piuhoja ja kaikenlaista "huomioitavaa".

Ps. mä olisin laittanut nuo johdot mahdollisuuksien mukaan sukan sisään, tulee siistin näköistä eikä jää "vahingossa" mihinkään väliin kun seuraavalla kerralla on katteet auki. thumbsup1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Lainaus käyttäjältä: "Timppa"Onneksi olkoon asentajalle. reps1
Onhan totisesti paljon piuhoja ja kaikenlaista "huomioitavaa".

Ps. mä olisin laittanut nuo johdot mahdollisuuksien mukaan sukan sisään, tulee siistin näköistä eikä jää "vahingossa" mihinkään väliin kun seuraavalla kerralla on katteet auki. thumbsup1

Kyllä se toimii eli vauhti laskee alusksi jonkun 7-8 km tunnissa, mutta nousee varsin nopeasti siihen vauhtiin, jossa set-nappia on painettu. Noille johdoille on olemassa tosiaan suojakuori, johon ne voi laittaa siististi ja joku minunkin on niille tehtävä. Jouduin vain tuon kuoren repimään pois, koska tila tuolla katteen alla on niin pieni, että suojakuori on vähän turhan pieni mahtumaan sinne alle. Sinne kun täytyy mahtua vielä alipaineletkunkin, joka on kohtuullisen paksu.

Näyttä siltä, että jää meikäläiseltä asentamatta.Minulla on vain kaasujarru jonka voi vasemmalla peukalolla lukita ja vapauttaa.

Lainaus käyttäjältä: "uusipanisti05"Näyttä siltä, että jää meikäläiseltä asentamatta.Minulla on vain kaasujarru jonka voi vasemmalla peukalolla lukita ja vapauttaa.

Täytyy myöntää, että toisen asentaminen kävisi huomattavasti sujuvammin. Nyt joutui miettimään, mitähän pitäisi irrottaa vai pitäisikö irrottaa mitään, että seuraavan työvaiheen saa tehtyä. Tuossa ei onneksi näy, kuinka kauan aikaa meni miettimisineen. Esim. kaasuttimen takaisin paikalleen saanti mietitytti ja kokeilutti, onneksi minulla on iso kumivasara (sellainen kunnon hienosäätötyökalu) jolla sen sai sitten takaisin. Kurkut kun eivät ole ihan suorassa. Mutta jos asennat, annan toki mielelläni neuvoja sen kuin osaan.

No huh, ei ihan mene heittämällä paikoilleen bowdown

bowdown
Hugo:"Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!"


Lainaus käyttäjältä: "uusipanisti05"Minulla on vain kaasujarru jonka voi vasemmalla peukalolla lukita ja vapauttaa.
Olen haeskellut jotain tälläista. Minkälainen systeemi sulla on. Mistä niitä saa.
-kyllä rautaperse kotiin ajaa-

Vastaan tuohon Pertzalle.Ei meinannu löytyä mun koneesta z:aa.Asiaan,tuo mun systeemi on itsetekemä.Olen kyllä nähnyt st1100 pyörässä tehdastekoisen kaasukädellä lukittavan kitkajarrun ja joissain muissakin pyörissä. En vain tiedä mistä niitä saa.Tykkään itse kehitellä jotain omaa pyörääni, löytääpä sitten rivistä omansa.Mallia saa kyllä tulla katsomaan jos ajelet Vaasassa.

01.05.09 - klo:21:56 #10 Viimeisin muokkaus: 27.10.10 - klo:17:09 käyttäjältä Maria
tässä olisi yksi malli "kaasujarru"

kliks
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Kiitos Timppa ja Uusipanisti05. Täytyypä rueta rustaamaan tilausta USAan, tai käydä Vaasasta katsomassa mallia. USAn hinnat oli minusta aika kovat.
-kyllä rautaperse kotiin ajaa-

Minulla on myös tuo Audiovox nyt omassa 1300:ssa neljättä kesää. Ei voi kuin suositella ja todella hintansa väärtti. Itse myös asensin ja ja siinä meni yksi koko päivä. Toka asennus varmaan menisi jo lyhyemmässä ajassa.
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily eikä sekään ole kovin tärkeää !

Itse tilasin Ruottista Touring Butiken-lafkasta Vista Cruise kaasujarrun, ja hyvin pelittää ja helppo asentaa. maksoi n.50€ rahteineen. Saa hyvin lepuutella kaasukättä bikeri

Powered by EzPortal