9. PanFun kevättapaaminen 19.-21.5.2017

Aloittaja Timppa, 25.05.16 - klo:20:36

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Eiköhän sinne tulla, jos vaan terveenä on :)

Korvi

Oon näemmä unohtanut hehkuttaa tulostani, mutta joo, kimppamökkiin Kaarlen ja Korvin kanssa, eli tulossa ollaan  062802jumpie

Toivottavasti vähän lämpiää miittiin mennessä. Eilen tuli 0-celsiusasteessa ajeltua aamun ensimmäiset kymmenet kilometrit, kun Hartolan suunnassa tuli MP-mökkikausi korkattua  :)

Vajaan parin viikon päästä nähdään!
Tonza
Hugo:"Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!"

Mikä on vimonen mahdollisuus ilmoittautua mukaan?
Tällä hetkellä alkais näyttää siltä, että toi viikonloppu olis mahdollisuus käyttää tosin hyvin.  thumbsup1

Kyselee ex-pannaristi Obelixxx

Lainaus käyttäjältä: Obelixxx - 08.05.17 - klo:22:43
Mikä on vimonen mahdollisuus ilmoittautua mukaan?
Tällä hetkellä alkais näyttää siltä, että toi viikonloppu olis mahdollisuus käyttää tosin hyvin.  thumbsup1

Kyselee ex-pannaristi Obelixxx

Niin kauan kuin vain vapaita huoneita löytyy.

Eikun mukaan vaan. thumbsup1

Yhteensattumien summan vuoksi joudun perumaan Summassaaren tapaamisen.Viettäkää mukava viikonloppu.

Esko ja Riitta Oulusta

Anna ja Tapsa tulee kanssa. :-)

Pahus  >:(

Naantalissakin maa valkoisena, eilen tuli lunta,rakeita ja aurinko paistoi vuorotellen,
nyt 1,5 astetta miinuksella ja maa valkoisena, saapi nähdä pitääkö paniin laittaa
lumiketjut, kun lähtee Summikseen  reps  rd11

Mun ja eukon tuleminen tonne tapahtumaan riippuu siitä että lähteekös tää hiton tauti pois.
Ennen nuorena äijänä olin kipeenä päivän tai kaks, nytt vanhana ukkona kaiken maailman flunssakin kestää viikko tolkulla.
Noh näillä mennää  horisko

Lainaus käyttäjältä: Obelixxx - 10.05.17 - klo:14:48
Mun ja eukon tuleminen tonne tapahtumaan riippuu siitä että lähteekös tää hiton tauti pois.
Ennen nuorena äijänä olin kipeenä päivän tai kaks, nytt vanhana ukkona kaiken maailman flunssakin kestää viikko tolkulla.
Noh näillä mennää  horisko
Ree-vitamiinia 100ym vähintään päiväs. En ole lääkäri aivan, lukemiset vain puuttuu, joten älä tee niinkuin suosittelen.

Lainaus käyttäjältä: uusipanisti05 - 10.05.17 - klo:15:50
Lainaus käyttäjältä: Obelixxx - 10.05.17 - klo:14:48
Mun ja eukon tuleminen tonne tapahtumaan riippuu siitä että lähteekös tää hiton tauti pois.
Ennen nuorena äijänä olin kipeenä päivän tai kaks, nytt vanhana ukkona kaiken maailman flunssakin kestää viikko tolkulla.
Noh näillä mennää  horisko
Ree-vitamiinia 100ym vähintään päiväs. En ole lääkäri aivan, lukemiset vain puuttuu, joten älä tee niinkuin suosittelen.

Uuspanistilla tullu murre painovirhe,,täytyy suomentaa se ree =C  :P  cool_smil

Ffipan rd11

Lainaus käyttäjältä: FF1pan - 10.05.17 - klo:16:20
Lainaus käyttäjältä: uusipanisti05 - 10.05.17 - klo:15:50
Lainaus käyttäjältä: Obelixxx - 10.05.17 - klo:14:48
Mun ja eukon tuleminen tonne tapahtumaan riippuu siitä että lähteekös tää hiton tauti pois.
Ennen nuorena äijänä olin kipeenä päivän tai kaks, nytt vanhana ukkona kaiken maailman flunssakin kestää viikko tolkulla.
Noh näillä mennää  horisko
Ree-vitamiinia 100ym vähintään päiväs. En ole lääkäri aivan, lukemiset vain puuttuu, joten älä tee niinkuin suosittelen.

Uuspanistilla tullu murre painovirhe,,täytyy suomentaa se ree =C  :P  cool_smil

Ffipan rd11
Oikiastaan Ree=D  thumbsup1

 36.gif Taas joudumme perumaan tulon kevättapaamiseen v 2017.Meidän - tai siis minun -ei näköjään kannata jatkossa ilmottautua etukäteen mihinkään - kun tuntuu jäävän aina vaan puheeksi.Yllätän sitten joskus itseni (ja teidät) jossain tapaamisessa.
(Positiivisesti vai negatiivisesti - no se selviää sitten).
Oikein hyvää miitinkiä ja kautta 2017 teille kaikille - nähdään (joskus).
T Pera
"Trust Me - I Know What I Am Doing" .... vaikka harvemmin kyl ekalla kertaa

12.05.17 - klo:10:14 #42 Viimeisin muokkaus: 12.05.17 - klo:10:21 käyttäjältä Obelixxx
Lainaus käyttäjältä: jatuurila - 10.05.17 - klo:16:57
Lainaus käyttäjältä: FF1pan - 10.05.17 - klo:16:20
Lainaus käyttäjältä: uusipanisti05 - 10.05.17 - klo:15:50
Lainaus käyttäjältä: Obelixxx - 10.05.17 - klo:14:48
Mun ja eukon tuleminen tonne tapahtumaan riippuu siitä että lähteekös tää hiton tauti pois.
Ennen nuorena äijänä olin kipeenä päivän tai kaks, nytt vanhana ukkona kaiken maailman flunssakin kestää viikko tolkulla.
Noh näillä mennää  horisko
Ree-vitamiinia 100ym vähintään päiväs. En ole lääkäri aivan, lukemiset vain puuttuu, joten älä tee niinkuin suosittelen.

Uuspanistilla tullu murre painovirhe,,täytyy suomentaa se ree =C  :P  cool_smil

Ffipan rd11
Oikiastaan Ree=D  thumbsup1


Se on kuten aina, uuspanistin höpinöistä on aina monta tulkintaa mitäköhän se taas meinaa.  :o

Majoitus varattu eukolle ja mulle.

HipHei!

Täällä ollaan miitistä kotouduttu, itse asiassa jo kahden kieppeillä iltapäivästä. Matkaa kotiin oli 320km ja aikaa meni karvan vajaa 3h.

Kiitokset taas kaikille kivasta viikonlopusta ja Pannarimeiningistä.  062802jumpie  Erityiskiitos taas järkkäreille asioiden hoitamisesta ja pyyteettömästä työstä meidän kaikkien hyväksi -- Kiitos!  hat1

Puitteet olivat kohdillaa ja tuo Summassaari on toimiva paikka. Wanhat Wehkeet oli oiva ja mielenkiintoinen museokohde. Letka-ajo uusine ohjeineen toimi aivan älyttömän hyvi, tällein se pitää hoitaa jatkossakin. Enemmän vaan risteyksiä reittiin, että kaikki, allekirjoittanut mukaan lukien pääsee testaamaan tienviittana olon  bannana 

Aurinkoista kesää ja turvallisia kilometrejä kaikille!
Tonza

ps. Kiitokset kämppiksille Kallelle ja Villelle hyvästä seurasta -- ensi vuonna uudestaan!  thumbsup1
Hugo:"Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!"

21.05.17 - klo:17:09 #44 Viimeisin muokkaus: 21.05.17 - klo:17:11 käyttäjältä FF1pan
No  niin kotona taas!Olipa virkistävä reissu.Kiitos järjestäjille ja myös kaikille mukana olleille,kaikkihan me tuo tilaisuuden siellä käymällä saamme aikaan.

Kiitos tutulle monivuotiselle kämppis Pertille,vaikka meidän kotimatkan onnistuin vähän suhmuroimaan..matkaa kertyi tälläkin kokonaisuutena 902 km edestakaisin.

Kaikki sujui kyllä hyvin summassaaressa.Olin kyllä odottanut vähän runsaamnpaa pannaristien osanottoa,mutta hyvä näinkin.Ilma oli ainakin suosiollinen jälleen kerran niinkuin aina ennekin

Oli taas kiva tavata tuttuja ja myös uusia pannaristeja.

FF1pan  rd11  thumbsup1

Powered by EzPortal