SS1000 PanFun kimppaajo suoritettu

Aloittaja Timppa, 12.06.11 - klo:18:51

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

totta joka ainoa kommentti. ei voi varmuudella tietää onko toi kuvassa ollut mönjä bensan vika vai ei. ja kuten kerroinkin, en saanut vastausta vaikka kysyinkin.
Petteri vastasi myös kysymykseeni. siis ei havaittavia käyntihäiriöitä ja kulutuksessa ei merkittävää muutosta, kiitos.

siltikin vielä arkailen ton laadunvaihdon kanssa...
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Anteeksi, että karkaa autopuolelle, mutta kaverin pemari johon ysivitosen pitäisi sopia ongelmitta, ei
vaan käynnisty sillä laadulla. Jotain paskaa siinä aineessa on, jos ei kerran palakaan!
Pyörän oon tankannu aina 98:lla.

Niin - onneksi olkoon rautaperseajon suorittaneille.  bittebitte Voi kun olisi ehtinyt mukaan.

Mulla rupes bemariauto sammuilemaan käynnistyksen jälkeen ja piti parikin kertaa käynnistellä uudestaan. vaihdoin 98E:hen ja ongelma loppui siihen.
SS1000 PanFun kimppa

29.06.11 - klo:21:45 #48 Viimeisin muokkaus: 23.09.11 - klo:17:38 käyttäjältä Pannari Petteri
Joo, BMW:t ovat just tollasia ! ...ne aina välillä sammuillee jne. icon_mrgreen(...siis vitsi).
Itse en kuitenkaan ole uskaltanut tankata vielä Bemuuni 95 E 10 enkä myöskään 98 E 5:sta.
Isot pojat ovat siellä "Esson baarissa" kertoneet, että BMW on enemmäkin "maamoottori" ja
että diesel on sille ihan sopiva polttoaine....sitä olen BMW:n laittanut. (530 d) ja joten kuten
on toiminut.....
Mutta näin ihan oikeasti, nykymoottoritekniikka muuttaa sytytysennakkoa ja muita säätöjä
polttoaineen mukaan ihan itse 95/98 jne.  Jos siis valmistaja ilmoittaa, että käy esim. 95 E
niin voi käyttää JOS konen kestää sitä alkoholipitoista polttoainetta. 98 E 5 sisältää siis myös
alkoholia, mutta myös oktaanit nousevat 98:n,
Jotkut valmistajat tosin ilmoittavat ohjekirjoissa nykyään (esim. BMW mp:), että jos ajoneuvoa
ei käytetää useampaan kuukauteen, on käytettävä 98 E 5:sta....
Itselläni on vanhan liiton malli , joka näyttää toimivan jopa bensa/diesel seoksella....tosin savuttaen!
(Italian matka kokemus) doh1

Ei riemulla rajaa kun Hondan Pannarilla ajaa.....

Powered by EzPortal