st1300 renkaan kestävyys

Aloittaja jarre, 18.04.11 - klo:20:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Lainaus käyttäjältä: lehtonen - 16.05.12 - klo:21:27
Eilen Misukan PR 3:t alle. Ensivaikutelma tosi positiivinen Metzin Z6:ten jälkeen.
Perjantaina tulee sitten testattua vesikelin ominaisuudet.  rd11

Minulle tulee perjantaina alle misukan pr3:set. Taitaa vesikelitestaus tulla paluumatkalla ylistarosta. Nyt alla bridgestonet ja sitä ennen ties miten monet metzelerit, joten odotan todella isolla mielenkiinnolla

Mulla tuli kuunvaihteessa kanssa pr3:set alle, ja hyvältä ne tuntuvat. Tosin eikö ne kaikki uudeet renkaat tunnu hyviltä, ja itse ainakin olen niin noviisi, että ehkä eron huomaa vain loppuunajettuihin  icon_mrgreen No, kulutuskestävyyden näkee sitten myöhemmin. Paineita kait pitäis tarkkailla, eikä olla laiska sen suhteen.  nolstuttaa 
Hugo:"Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!"

18.04.13 - klo:19:46 #32 Viimeisin muokkaus: 18.04.13 - klo:19:49 käyttäjältä jatuurila
Tuli hommattua nuo PR3:t eteen ja taakse mynetmotosta yhteishintaan 278.35€. Saas nähdä tuli tehtyä huonot kaupat.  :-[  Pitäis vaan löytää paikka missä pläjäyttää vanteelle että pääsis kokeilemaan.  rd11

Lainaus käyttäjältä: Tonzal - 17.05.12 - klo:09:15
Mulla tuli kuunvaihteessa kanssa pr3:set alle, ja hyvältä ne tuntuvat. Tosin eikö ne kaikki uudeet renkaat tunnu hyviltä, ja itse ainakin olen niin noviisi, että ehkä eron huomaa vain loppuunajettuihin  icon_mrgreen No, kulutuskestävyyden näkee sitten myöhemmin. Paineita kait pitäis tarkkailla, eikä olla laiska sen suhteen.  nolstuttaa

Tällaisesta kesän vanhasta kokemuksesta olisi mukava saada tarinaa. Pliiiss!!!
PR3 kiinnostaa kovasti.

honda_sign

Lainaus käyttäjältä: tikki - 18.04.13 - klo:20:22
Lainaus käyttäjältä: Tonzal - 17.05.12 - klo:09:15
Mulla tuli kuunvaihteessa kanssa pr3:set alle, ja hyvältä ne tuntuvat. Tosin eikö ne kaikki uudeet renkaat tunnu hyviltä, ja itse ainakin olen niin noviisi, että ehkä eron huomaa vain loppuunajettuihin  icon_mrgreen No, kulutuskestävyyden näkee sitten myöhemmin. Paineita kait pitäis tarkkailla, eikä olla laiska sen suhteen.  nolstuttaa

Tällaisesta kesän vanhasta kokemuksesta olisi mukava saada tarinaa. Pliiiss!!!
PR3 kiinnostaa kovasti.

honda_sign

No tuota, nelisen tuhatta kilsaa (tämä hatusta vedettynä, voi olla enemmänkin kilometrejä alla) Misukoilla ajettuna viime kesänä ja positiivinen mielikuva. Myös syyskuun miltei nollakeleillä vesisateessa ja pimeässä testattuna. Tosin kanttaushalut olivat yllättäen nollassa myös :-)

19.04.13 - klo:10:48 #35 Viimeisin muokkaus: 19.04.13 - klo:10:50 käyttäjältä Timppa
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 08.08.11 - klo:20:43
Lainaus käyttäjältä: Reko - 08.08.11 - klo:20:23
Kohta on kymppitonni menyt  Misukan Pilot Road 2 ja minkäänlaisia ääniä tai pito-ongelmia en ole ajaessani huomannut. Ajattelin jos vaihtaisin uudet testivoittajat Pilot Road 3 seuraavaksi. Onko foorumilaisilla mitään käyttökokemuksia kyseisistä renkaista?

Huikan vasta kertynyt
n.7500km michelin PR3:lla. Pito riittää myös märällä ei kulunut vieläkään "portaalle" eli ei ääntelehdi. tähän mennessä hyvä. thumbsup1
Kokona 170/60 17

Eturengasta ei vielä ollut saatavilla takasia kyllä.

Takarenkaalla syksyyn mennessä vain n.16000km ja uutta alle..Pito ei kadonnut missään kohtaa eli se riittää ns."normalille tallaajalle".
Pintaa oli vielä, mutta kulmikkaaksi kuluminen aiheuttaa ajamisessa lievää epämiellyttävää tunnetta pidon katoamisesta, pitoa kuitenkin riittää... thumbsup1

Eturenkaaksi valikoitui PR2.
Syynä se että rupesi epäilyttämään PR3:n poikittais kuviointi, sekä hyvät kokemukset eturenkaana PR2:sta.(ajettu viimeksi PR2:lla n.20000km)

Paineet vaikuttaa todella paljon eteen väh.2,9 ja taakse n.3,4 noilla mennään.
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

PR3:lla viime kesänä n.7000 km. Ei moitittavaa
SS1000 PanFun kimppa

Moro

Renkaita pitäis kohta taas vaihdella. Mites nuo Miskuan kolmoset on toiminu ja kestäny?
Onko Metzlerin Z8:sta kellään tuntemuksia / kokemuksia. Z6:set oli ainaki hyvät.
Itellä on nyt Misukan 2:set ajettu 12000km. Hyvin vielä pintaa, mutta pian ne loppuu lopussa.
Hyvät renkaat ollu. Mitä nyt eturengas alko melkein heti hammastamaan.


Korvi

Tässä pari kuvaa 7500 km ajetuista Metzeler Z8 Interact renkaista. Ajo-ominaisuuksissa ei ole mitään valittamista! Eturengas kuluu pitkittäisen uran vierestä vähän enemmän kuin keskeltä, missä on se kovempi kumiseos. Takarenkaan kantikkuus ei vielä mitenkään haittaa. Paineita edessä lähes kolme ja takana pari kymppiä yli yksin ajaessa. Kaksinajoa varten korotin eteen 3,2 ja taakse 3,5 bar.

02.07.13 - klo:22:52 #39 Viimeisin muokkaus: 02.07.13 - klo:22:55 käyttäjältä Tonzal
Lainaus käyttäjältä: KORVI - 01.07.13 - klo:22:54
Moro

Renkaita pitäis kohta taas vaihdella. Mites nuo Miskuan kolmoset on toiminu ja kestäny?

Korvi
Terve!

Just tulin juhannusreissulta kotiin ja hyvin ovat PR3:set toimineet ainakin tähän asti, kun yli 8000km niillä on ajettu. Aamulla just potkittiin renkaita ja ne näyttivät kuin uusilta. Tosin katselin vain päällisin puolin, kun muuten jutusteltiin Pannarista.

Pitää vielä mitata pinta ja tarkistaa nuo kilometrit. Vaihdatin nuo alle vuosi sitten toukokuussa, ja uskon, että loppukauden niillä vielä hyvin ajelen.

edit: piti vielä sanoma, että paineita olen pitänyt noin 3.2 molemmissam ja yksi päällä ajelen.  rd11

t.Tonza
Hugo:"Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!"

michelin pr3 takarengas koki loppunsa maanantaina ruotsin älvsbyssä,tie oli terävää sepeliä täynnä kymmeniä kilometrejä,rajoitus 50km.Ilmat pihalle.Hyväksi onnekseni kylästä löytyi ainoana renkaana bridgestone battlax bto23r gt sport touring kooltaan 180/55zr17,jonka paikallinen seppä survoi vaivoin paikalleen.Hintaa kertyi
1600 kruunua.(en edes tinkinyt...olin onnellinen,kun matka jatkui)
Niin,tarkoitus oli vaihtaa rengas uuteen Suomessa,kilometrejä kertyi vajaa 12800,ja rengas oli jo muutoinkin loppu.Hiukan kantikas,keskeltä lähes sileä.

terv.Jore

Vaihdoin Misukan PR3:set juuri samanlaisiin uudestaan. Edelliset kesti 20 900km ja etusessa olisi ollut vielä vähän pintaa jäljellä. Takanen alkoi olla jo melkein finaalissa.
Rengaspaineina olen käyttänyt 3,2 sekä edessä, että takana. Noin 85% matkasta on ollut yksin ajoa. Pito renkaissa on ollut koko ajan hyvä mielestäni ja pito on riittänyt minun rauhalliselle ajotavalleni aivan hyvin.

Katsotaan miten kauan näillä ajelee ja sitten mietitään olisko PR4:set paremmat? Olisko niistä kellään kokemusta?

ORE
03Biker

Aika hyvin takarenkaalta n.20000km ja vielä 1300:lla

Edellisessä mopossa (1100) mulla kesti MPR 3 n.17000km ja nyt 1300:ssa tuntuu että vaihto lähenee ja ajettu vasta 8000km !!!!

Onkohan se Sport saanut nimessä vallan ?  :D

Aikaisemmalla pelillä vain pelkkää Touring:ia  reps
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

28.06.14 - klo:23:28 #43 Viimeisin muokkaus: 28.06.14 - klo:23:32 käyttäjältä sammy76
mulla PR3 takan tälläsessä kunnossa n.8000km jälkeen doh1

takaapäin katsottuna vasen puoli aivan sileä ja oikeassa puolessa ei kehumista..

oisko vaihto takaisin PR2:siin aiheellista?  

Muoks: paineita pitänyt takana n.3,2 - 3,4

Onpa aika erikoista. Pienillä kilometreillä ja epätasaisesti kulunut. Kannattaiskohan laittaa rengas
maahantuojan takuuosastolle tutkittavaksi. Ei siinä mitään ainakaan häviäisi jos ei voittaisikaan.

Powered by EzPortal