1300:sen penkin asento

Aloittaja Markku 43, 09.03.10 - klo:19:39

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Oliko jollain vielä neuvoa miten penkin säätö tehtiin v 2006 mallissa siten, että etuosa on ylimmäisessä asennossa ja takaosa alaasennossa..tuntuu tarvitsevan paljonkin väkivaltaa. Tämän neuvon olen täällä lukenut joskus.

Juuri niin, mutta ei sitä ehkä pakkasessa kannata yrittää.

Minä muistaakseni taivutin niitä satulan takaosaan tulevia metallilenkkejä hieman taaksepäin (2-3 mm). Sen jälkeen tiukalla otteella satula lumpsahtaa alas.
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily eikä sekään ole kovin tärkeää !

Miten se penkki istuu sen jälkeen jos menen rautoja vääntämään..onko parempi että osatn uuden modatun penkin vai onko tuosta väkisin vääntämisestä jotain oikeaa hyötyä..kokemuksia?
Itse koen että liukuminen penkillä tankin ja takapenkin välillä tekee tietysti hyvää mutta pidemmän päälle alkaa vituttamaan

Minulla on penkki edestä yläasennossa ja takaa keskiasennossa.
Tähän asetukseen se menee ilman kiinnikkeiden vääntelyä, toki lievää väkivaltaa käyttäen.

Lainaus käyttäjältä: "lehtonen"Minulla on penkki edestä yläasennossa ja takaa keskiasennossa.
Tähän asetukseen se menee ilman kiinnikkeiden vääntelyä, toki lievää väkivaltaa käyttäen.
Joo eikös se näin oo tarkoituskin, ei sitä saa takaosasta mitenkään alimpaan jos edessä on ylimmässä! Siis ainakin mulla on myös näin kuten edellä.

Powered by EzPortal