Korokepala ja joustoliike

Aloittaja uusipanisti05, 23.03.09 - klo:19:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kyselempä tässä, kun vaihdoin tämän uudemmanmallin panin ja siinä on korokepala sarvissa, että kuuluuko asiaan tuo joustoliike? Onko siellä korokepalan alla jotkut kumit, vai jouset?En viitsisi nyt heti repiä irtikään noita tarkastuksen vuoksi.

Mulla on Helibar-korotussarja ja siinä ei ole kyllä mitään kumeja vaan ihan kiinteä.
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily eikä sekään ole kovin tärkeää !

eipä tullut äskeinen viesti perille
siis calsci.com, handlebar risers
ei näytä olevan mitään kumeja siinä

Tarkistin vielä ja kyllä se joustaa.Keskipalassa lukee Pan-European ja tähden kuva keskellä alla.

Otas varsin kuva siittä, olisko joku itte lisäillyt jonkun kumin palasen väliin idea3

Lainaus käyttäjältä: "PANNARI1300"
Lainaus käyttäjältä: "panman"
Lainaus käyttäjältä: "PANNARI1300"Itse tilasin joukuussa tämmöisen Bike-Quipilta, on tosin vielä asentamatta, koska mopotin on vielä talviunilla.
sama pala odottaa täälläkin asennusta. Saitko muuten selvää ohjeista, pitääkö tuon palan alapuolelta poistaa joku alkuperäinen levy, vai meneekö vain väliin?

Vilkaisin pikaisesti ohjetta ja ymmärtääkseni siinä puhutaan aluslevyistä, jotka ovat ilmeisesti "prikkoja"  ja ne pyydetään varmuuden vuoksi säilyttämään, jos ja kun modaa entisiä kalikoita takaisin paikalleen.
Asia valkenee ilmeisesti paremmin asennusvaiheessa. :-k

Olisiko mahdollisesti kyseiset prikat jätetty korokepalan alle vaikka piti säilyttää.??

sama aihe
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Mihin se mun kirjoitus meni.
Rako on niin pieni, etten saa kuvaa, alle 10mm.Kuuntelen ja selvitän asian.En ole siis itse asentanut tuota.

Mulla on asentamatta bike-quipin korotuspala. Muistelen, että sen alapinnassa on muutaman
millin kumipalat, olisiko syynä värinän vähennys tms. Osa ei ole nyt tässä käsillä

Oliko asia nyt niin, että Bike-Quip:n korokepalan kanssa tangon kuuluu joustaa jonkin verran.  Purin tänään jo toisen tangonpään pois ja tarkistin, että "perhosen" läpi menevä pultti oli varmasti kiinni ja olihan se, mutta tulipahan varmistettua, kun asia jäi vaivaamaan.

Powered by EzPortal