Garmin Zumo 590 asennus 1300 Pannariin

Aloittaja hojare, 15.09.15 - klo:21:59

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

15.09.15 - klo:21:59 Viimeisin muokkaus: 17.09.15 - klo:08:19 käyttäjältä hojare
 bowdown
Osaisiko joku minua viisaampi kertoa miten saan järkevästi asennettua uuden
Garmin Zumo 590:sen. Sellainen tuli taloon, kun lentoyhtiö rikkoi edellisen laitteen.

Mukana tuli mp-asennussarja, jossa on kaksi erilaista kiinnikettä; toinen tulee
kytkinkahvan ruuveihin ja toinen on panta tangon ympäri. Panta ei mielestäni mene
pannarin kahvan ympäri ilman rälläkkää, eli ruuveihin on ilmeisesti tyytyminen.
Mahtaako olla näin.

Sähköhommat on toinen juttu; on punainen ja musta (selvä juttu, sytkärin piuhoihin),
mutta 4 lisäjohtoa (2 samankokoista "RCA"-liitintä ja yksi pienempi sekä yksi usb).
Mitä niille neljälle pitäisi tehdä.

Onko joku asentanut ko. systeemin paikalleen?

Vai onko syytä antaa homma ammattilaisen tehtäväksi.

Olisin erittäin kiitollinen, jos joku osaisi auttaa asiassa. bittebitte

Hojare
tee se nyt, huomenna voi olla.....

Lainaus käyttäjältä: hojare - 15.09.15 - klo:21:59
bowdown
Osaisiko joku minua viisaampi kertoa miten saan järkevästi asennettua uuden
Garmin Zumo 590:sen. Sellainen tuli taloon, kun lentoyhtiö rikkoi edellisen laitteen.

Mukana tuli mp-asennussarja, jossa on kaksi erilaista kiinnikettä; toinen tulee
kytkinkahvan ruuveihin ja toinen on panta tangon ympäri. Panta ei mielestäni mene
pannarin kahvan ympäri ilman rälläkkää, eli ruuveihin on ilmeisesti tyytyminen.
Mahtaako olla näin.

Sähköhommat on toinen juttu; on punainen ja musta (selvä juttu, sytkärin pihoihin),
mutta 4 lisäjohtoa (2 samankokoista "RCA"-liitintä ja yksi pienempi sekä yksi usb).
Mitä niille neljälle pitäisi tehdä.

Onko joku asentanut ko. systeemin paikalleen?

Vai onko syytä antaa homma ammattilaisen tehtäväksi.

Olisin erittäin kiitollinen, jos joku osaisi auttaa asiassa. bittebitte

Hojare


Itse otin vain mustan ja punainsen käyttöön kaikki muut rullalle ja nipparilla kiinni katteiden alle. Laitteen laitoin kiinni, oikealle puolelle koetaulen yläreunaan. Merkkivalojen yläpuolelle. Kiinnikeraudan tein pellistä. Kuvia saat myöhemmin jos tarvitset.

Parittamaan en ole onnistunut vielä laitetta kunnolla toimivaksi: Zumo 590LM, lumia 925 ja Schuberth SRC kypäräpuhelin. Navigointi toimii ok. Puhelinta en ole saanut toimimaan kunnolla. Jos luuri soi hälytys ääni kuuluu kyllä, puhe ei kumpaankaan suuntaan.

T; Enkku
Elä nyt, koska huomenna voit olla historiaa..........

1.A, 2.B, 3.CDN 4.CH, 5.CZ, 6.D, 7.DK, 8.E, 9.EST, 10.F, 11.FL, 12.H, 13.HR, 14.I, 15.L, 16.LT, 17.LV, 18.MC, 19.N, 20.NL, 21.P, 22.PL, 23.RSM, 24.S, 25.SK, 26.SLO, 27.USA

16.09.15 - klo:09:58 #2 Viimeisin muokkaus: 16.09.15 - klo:10:02 käyttäjältä sandis
Katsos tästä www.migsel.com, käikäle tulee mittariston päällä. Sijaitsee hyvin näkökentässä.

Itsellä on tuo teline.

sandis thumbsup1

Kama käiukäle mulla ja on huippu hyvä!!!!
Sähkö on sinistä ja sattuu sormiin!!!

Lainaus käyttäjältä: sandis - 16.09.15 - klo:09:58
Katsos tästä www.migsel.com, käikäle tulee mittariston päällä. Sijaitsee hyvin näkökentässä.

Itsellä on tuo teline.

sandis thumbsup1

Samoin mulla sama käikäle ... jos käyttää RAM pallukoita kannattaa tilata samasta paikasta. Nimittäin jotakin hienoista eroavaisuutta on kierteissä ??? Migseliltä kun tilaa niin sopii kierteet eikä mene rikki niin kuin mulla se yksi kiinnityskohta.  >:(
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

 thumbsup1
Kiitoksia kaikille hyvistä neuvoista. Täytyisi vain saada aika nopeasti tuo kiinni.
Kaksi erilaista kiinnikettä tuli mukana.
Hyvä, että toimii pelkästään punaisen ja mustan johdon kanssa.
Mitä ne neljä muuta mahtavat edes olla? Ei löydy minkään valtakunnan ohjetta niiden
käyttöön. USB ehkä johonkin soittimeen, läppäriin..., RCA:t ehkä langallisiin kypäräpuhelimiin..

Onko näistä tietoa? Vai onko parempi vain niputtaa ne katteiden alle, kuten enkku. bittebitte

Niin, tärkeä kysymys: Onko joku saanut valvontakamerat laitteeseen ja miten. Garmin myy vuoden
pakettia koko Eurooppaan, mutta onko muita vaihtoehtoja.

Hojare
tee se nyt, huomenna voi olla.....

Powered by EzPortal