Averto hälytin

Aloittaja TCG, 05.06.11 - klo:08:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ostin käytetyn ST 1300:n, jossa on Hondan Averto hälytin, mutta ei minkäänlaista manuskaa. Toinen kaukosäädin ei pelaa ja pelkään, että milloinka ainut toimiva tekee lakon. Hälytin on kytketty ajonestolaitteeseen ja pyörä jää siihen paikkaan, ellei kauko-ohjain toimi. Eli lyhyesti, onko jollain käyttöohjetta. h-e-l-p
Menkääpä pois eestä, että näkkee kuuleeko tässä

Nyt pitäis saada noi ohjeet todelakin. Minulla oli aiemmassa pyörässä tuollainen ja siihen oli ohje miten sen sai pois päältä, ilman kaukosäädintä. Jollain on varmasti ohje tallella. Yritän katsella, olisiko minun "varaohje" jossain.

Ei pelkkä ohjekirja riitä pitää olla se numerosarja kortti minkä "syötät" sille Avertolle
jos kaukot ei toimi.Tuliko kortit mukana 2kpl? rolley

Ei mitään kortteja tullut mukana, ja kaukosäätimessä on vain kaksi nappia, eli eipä siihen mitään numerosarjoja voi oikein ohjelmoidakaan.
Menkääpä pois eestä, että näkkee kuuleeko tässä

Siinähän on se ledi joka vilkkuu kun häläri on päällä ja siiinä kortissa on numerosarja esim 321345 ja sitten laitat virran päälle (virtaavain) ja lasket vilkutuksien määrän 1,2,3 virta pois ja päälle ja taas laket vilkkujen määrän 1,2, ja virta pois kun oot joka numeron jotka on siinä kortissa "syöttänyt" on häläri pois päältä. Näin on mun mopossa sen ohjekirjan mukaan mutta niinkuin sanoin tarvii olla se numerosarja kortti. kylkylkyl

Noin se jotenkin oli. Mulle jäi sellainen mielikuva ja olikin sellainen ohje paperilla, jonkamukaan vilkuteltiin. Luulin, että ohje pätee kaikkiin sama, koska siinä tarvittiin virta-avain. sa_doh

Ohjeethan on samat mutta joka hälärillä on oma numerosarja (koodi).

Kiitoksia tiedoista, purkuhommiksi taitaa mennä, eli poistettava koko laite ennenkuin patteri loppuu säätimestä !!!
Menkääpä pois eestä, että näkkee kuuleeko tässä

21.10.11 - klo:09:53 #8 Viimeisin muokkaus: 21.10.11 - klo:10:13 käyttäjältä sammy76
Tässä ois Averton manuaali englanniksi.

Edit: liitetiedosto onnistuikin lisätä 4idi4s

Kiitoksia paljon Sammy76:lle. Kunhan vapaapäivät alkaa, täytyy käydä tallilla kokeilemassa. elina
Menkääpä pois eestä, että näkkee kuuleeko tässä

Powered by EzPortal