Teräspunos jarruletkut

Aloittaja unnah, 09.03.10 - klo:20:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Eli mistä kannatttas hommata teräspunosjarruletkut+kytkinletku honda st 1100?
Saako mistään suomesta halvalla?Entäs ulkomailta,mistä?

off topic, sorry.
Mulle ei ole avautunut teräspunosletkujen autuutta, parempi näkö tietty ja ei "jousta".
Mutta kun "kumi"letkut ovat ehjiä eikä haparoita, niin eikö nekin toimi hyvin normiajossa.

Lainaus käyttäjältä: "Kauko"off topic, sorry.
Mulle ei ole avautunut teräspunosletkujen autuutta, parempi näkö tietty ja ei "jousta".
Mutta kun "kumi"letkut ovat ehjiä eikä haparoita, niin eikö nekin toimi hyvin normiajossa.

Juttu on siinä, että se kumiletku joustaa aina joka tietty tuo jarrutustuntumaan sitä joustoa jota ei tarvittais.

Toinen juttu on se että useissa pyörissä on teräspunosletkut, jotka on päällystetty muovilla tms. niin että ne ei näytä Tuuninkiteron teräsletkulta mutta toimivat samalla tavalla.

Lainaus käyttäjältä: "teppo"
Lainaus käyttäjältä: "Kauko"Mulle ei ole avautunut teräspunosletkujen autuutta, parempi näkö tietty ja ei "jousta".
Juttu on siinä, että se kumiletku joustaa aina joka tietty tuo jarrutustuntumaan sitä joustoa jota ei tarvittais.
.
Tuon ummarran RR-vehkeissä, joissa on hiilikuitujarrut. Pannarissa nyt vaan on ABS ja edessä 6-mäntäiset
jarruttimet, miten tuon letkun joustavuus voi vaikuttaa jarrutuntumaan?  withstupid

Lainaus käyttäjältä: "Kauko"
Lainaus käyttäjältä: "teppo"
Lainaus käyttäjältä: "Kauko"Mulle ei ole avautunut teräspunosletkujen autuutta, parempi näkö tietty ja ei "jousta".
Juttu on siinä, että se kumiletku joustaa aina joka tietty tuo jarrutustuntumaan sitä joustoa jota ei tarvittais.
.
Tuon ummarran RR-vehkeissä, joissa on hiilikuitujarrut. Pannarissa nyt vaan on ABS ja edessä 6-mäntäiset
jarruttimet, miten tuon letkun joustavuus voi vaikuttaa jarrutuntumaan?  withstupid

Ei sillä ole väliä mitkä jarrut siellä on, se kumi joustaa ja tuo joustoa siihen jarrutuntumaan. Varsinkin vanhempi kumi joustaa. Kattokaas josko pannarissa olisi sitä teräspunosta siellä letkussa kuitenkin jo valmiiksi.

Aattelin vaan että itellä on pannari vuosimallia 92,eikä siihen ole ilmeisesti koskaan vaihdettu jarruletkuja.
Eihän nuo letkut enään ole uuden veroisia.

juu, sorry meni aika off-topic.
Muistelen että ainakin Reliatec (se .orgin kauppias) toimittaa kaiken mittaisia letkuja.
Sitten se mun vakiovastaus: puntakaupat. Punta on todellakin alihintainen, niin briteistä saa melkein
kaiken moottoripyörähärpäkkeen sopuhintaan.
M&P direct on varsinainen tarvikekauppa, katso sieltä http://www.mandp.co.uk/

pakkohan sitä oli katsoa Ebaystä http://shop.ebay.co.uk/bikebitsni/m.html
23,95£ sarja + rahti
tosin clutch kit, luulisi löytyvä myös jarruletkut

Ja M&P directissä on sekä settejä että irtoletkuja alkaen 3£ kipale.
just niitä teräpunottuja

Eipä ole vieläkään vaihtanut noita kytkin/jarruletkuja.Onko missään tietoa kuinka pitkät letkut ovat.En viitsisi  irroittaa letkuja,että saisi noiden letkujen pituuden selville.Omassa pyörässä(honda st1100-92 ei asbeja) etujarruletku tulee yhtenä kappaleena yläpäästä,josta se haarottuu etulokasuojan päällä kahdeksi(lokasuojan päällä on putki).
Esim. Storm myy eteen jarruletkuja jotka koostuvat kahdesta letkusta,eikä niin kuin alkuperäinen letku joka lähtee yhdellä letkulla.Mitkähän mahtavat olla letkujen mitat stormin letkuissa?
Tietääkö kukaan?


85 cm ja 95cm takajarrun letku 105cm

Lainaus käyttäjältä: jussi613 - 27.02.13 - klo:16:48
85 cm ja 95cm takajarrun letku 105cm

Olet ilmeisesti vaihtanut pyörään kyseiset letkut?Jos olet,niin mistä ostit,ja paljonko maksoi?Tuliko etujarruletkujen mukana mitään kiinnikkeitä mukana. Itse ajattelin teetättää mustat teräspunosletkut.  rd11
Tuo kokonaismita letkuille on ilmeisesti banjon päästä toisen banjon päähän?  ::)

Kokeileppa APE-IMPORT KY Rallye Shop. Ostin sieltä vuosi sitten, ei muuta kuin malli mukaan.

Terve

Meidän tallissa kun on myös museoikäisiä pelejä ja nekin tarvitsee ajoittain pientä ylläpitoa niin tilasin yhteen CX500.een tuolta: http://www.stahlflex-shop.de/. Näkyy löytyvän listalta myöskin ST1100.n letkut. Pieni epäilys mulla on että noi Stormin letkutkin tulisi tuolta Saksasta, mutta se nyt on vaan mun epäilys.

MakePan

Lainaus käyttäjältä: Lauriha - 27.02.13 - klo:23:30
Kokeileppa APE-IMPORT KY Rallye Shop. Ostin sieltä vuosi sitten, ei muuta kuin malli mukaan.

Tuliko sinulla etujarruletkut yhdellä,vai kahdella letkulla?Mitähän mahtoi kustantaa?Onko noissa letkuissa teräskudoksen mitään nylon suojaa,vai onko vain tuo teräspunossuoja?   rd11

Kahdella letkulla kahvasta asti ja päälle laitoin sellaisen mustan muovipunoksen jota käytetään johtiminen niputtamiseen. Hintaa en enää muista mutta taisi olla reilusti alle Stormin. Sitä muovipunosta taisin ostaa Verkkokaupasta

Powered by EzPortal