Ohjaustangon muovikopan asennus

Aloittaja EKH, 24.03.13 - klo:17:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tervehdys.
Kevätaurinko lämmittää hitusen, vaikka lunta on lähes metri ja tiet jäässä. Innostuin kuitenkin asentamaan korokepalat ohjaustangon alle. Kesmotors Jokiniemi Seinäjoelta sai hankittua sellaiset, tosin toimitusaika oli useamman kuukauden. Nämä on taiwanissa valmistetut (Tokipro lukee pakkauksessa, wwwtokimoto.fi ) Mukana oli eri vahvuisia prikkoja joilla voi korottaa tankoa max 31,8mm. Onkohan pannaristeilla kokemuksia ko.korokepaloista? Arvaako nämä asentaa pyöräänsä, ettei jää tanko käteen kesken ajon? mikä mahtaa olla tangonpulttien kiristysmomentti, vai ihan näppituntumalta?
Sitten tää ohjaustangon muovinen kotelo, kun virtalukko jää "syvälle" kun tankoa nostetaan korokepaloilla, kuinka ootte tämän ongelman ratkaisset? Joskus oli aiheesta valokuvia, mutta en enää niitä löytänyt. Oliskohan mahdollista saada niitä vielä näillä sivuilla nähtäväksi?
Kiitos jo etukäteen ja hyvää kevättä ajokelejä odotellessa.

terve. mulla on samanmerkkiset korokepalat asennettuna ja tänään kävin avaamassa ajokauden peräti 13 km pikalenkillä. ja pysyi tanko kiinni. oli sama ongelma sen muovikotelon kanssa ja jätin sen sitten pois ja tein pellistä sellaisen peite kotelon joka peittää tangon kiinnitys kohdan ja samalla tein kiinnikkeen puhelimelle jota käytän samalla navigaattorina.

Kiitos kuvista, auttaa asiassa. montako korokepalaa laitoit ohjaustangon alle? Entäs jarruletkut, sähköpiuhat yms. ? Ne on mulla vielä ongelma, jos laitan sitä ohuinta palaa lukuunottamatta muut paikoilleen, niin nämä edellämainitut jää lyhkäiseksi. voiko niitä "oikoa" jostain, että mitta riittäisi?
Kyselee nimimerkillä Hyvät neuvot tarpeen.

en vielä laittanu niitä väli levyjä ollenkaa. mutta taidan laittaa sen paksumman vielä. mut ainaki mulla riittää johdot ja letkut ihan hyvin vielä. jarruletku on joskus vaihdettu ja on pitempi.sähköjohdot menee alapuolelta. virtalukon  puolelta menee vain ryypyn vaijeri ja kyktin ja jarruletku. nii ja kaasuvaijerit. mut niissä on varaa kyllä.

Powered by EzPortal