Saako pannaria madallettua

Aloittaja Maikki, 27.07.12 - klo:13:22

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Moikka. Tuli täs vaan mieleen kun olen oikeesti tosi lyhyt et mahtaisiko pannaria saada madallettua ? vai onko paha homma?  Serekki en mä oo silti sun viherkäistä viemässä  thumbsup1
Elämä on

saa 1100 noin kolmesentii laskettuu ja eikä vaikuta ajo ominaisuuksiin,vaikka täällä joskus joku sitä epäilikin sa_doh kun tein näin vaimon pannariin eli voit istua ja kokeilla miltä tuntuu riittääkö toi madallus...

Lainaus käyttäjältä: Maikki - 27.07.12 - klo:13:22
Moikka. Tuli täs vaan mieleen kun olen oikeesti tosi lyhyt et mahtaisiko pannaria saada madallettua ? vai onko paha homma?  Serekki en mä oo silti sun viherkäistä viemässä  thumbsup1

Satulaa madaltamalla jollakulla sopivalla satulasepällä saa i
ainakin sentin kaksi pois

Lainaus käyttäjältä: jussi613 - 29.07.12 - klo:15:06
saa 1100 noin kolmesentii laskettuu ja eikä vaikuta ajo ominaisuuksiin,vaikka täällä joskus joku sitä epäilikin sa_doh kun tein näin vaimon pannariin eli voit istua ja kokeilla miltä tuntuu riittääkö toi madallus...

voiko etuputkista pudottaa sentin? vai vaikuttaako liikaa jättöön? vai mitä te Panille teitte? renkail saa ehkä viel puolisen senttii pelattuu?
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

29.07.12 - klo:20:35 #4 Viimeisin muokkaus: 29.07.12 - klo:20:38 käyttäjältä lönni
Katoppas Serekki ST 1100 modaukset ja lisälaitteet (madallusta 1100) sieltä löytyy Jussin tekstiä kuvien kera!

Ai niin ja Jaanan Deauvillesta pudotettiin juuri tuo 2cm ja mielestäni mutkatiellä taittuu helpommin?

Powered by EzPortal