Tankkilaukku !!

Aloittaja janka6, 19.04.11 - klo:22:31

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kertokaapas minkäslaisia/merkkisiä tankkilaukkuja käytätte? Kokemuksia laukuista.
Entisessä pyörässä mulla oli magnettilaukku, mutta...

MORO. MANGNEETTI LAUKKU MULLAKIN ON,MUTTA TEKEE HANKAUTUMIA ,JOS EI SUOJAA TANKKIA. NYT ON TULOSSA NAHKAINEN TANKIN SUOJUS JOHON SAA KIINNITETTYÄ KLIPSEILLÄ LAUKUN. PYSYY LAUKKU MISSÄ PITÄÄKIN. thumbsup1

Minulla on RMHeinolta heidän maahantuomansa  Bags-Connection tankkilaukku. Siinä laitetaan tankinkorkin ruuveihin kiinnityskappale johon laukku pikalukittuu. Ei ota kiinni tankin pintaan ollenkaan ja on nopeasti irroitettava ja kiinnitettävä. Kokoja on useampia. Hyvä tuote, testeissäkin pärjännyt.

 03Biker
Mulla on ollut samanlainen ollut jo vuosia käytössä. Vähän pieni on, mutta ei haittaa niin paljoa
tangon kääntymistä kuin isommat. Toimiva ratkaisu, joskus joutuu vähän temppuilemaan
takaisin laittaessa, jos se on vähänkin väärässä asennossa.
Heinolta ostin sen.
Johonkin malliin saa navigaattorinkin kiinni, itse tosin pidän sitä imukupissa tankissa.
062802jumpie
tee se nyt, huomenna voi olla.....

Mulla BAGSTER, tilava 3-kerroksinen, Jutako Oy:ltä. Kerrokset vetoketjuilla kiinni toisissaan. Laukku kiinnitetään erilliseen tankinsuojaan. Erillinen sadesuoja. Helppo nostaa pystyyn tankatessa ja helppo irrottaa mukaan otettavaksi. Huono ja ahdas karttatasku. Tankinsuojan etureunan kiinnikekumiremmien istuminen kiinnityskohtaansa epävarma, mutta pysynyt vielä.

T: Kalle

Kiitos vastauksista. Mietin vaan tuota mallia, missä tankinkorkin ruuveihin laitetaan kiinnityskappale johon laukku pikalukittuu. Mites kun tankin korkki on luukun alla ST1100:ssa  :pukeleft 

Alkoi tuo tankinsuojusmalli kiinostamaan.    rd11


Ei 1100 malliin saa korkin ruuvien alle ,se on 1300 malliin !
Tossa hyvä kiinnitys,vaatii vähän askartelua vaan.Pohjassa tarrat ,samoin laukussa ,helppo ottaa mukaan,tankkaus helppoa kun päästää penkinpuolen irti ja kääntää sivuun....

Jep !
Toi Meesen löytämä malli tankkilaukusta on varmaan se paras!
Itsellä on sellainen "Lidl"-halpismalli käytössä.
Remmikiinnitteinen, jossa on pikalukot....ohjausakselin ympärillä
oleva remmi on kiinteästi paikallaan ja lähellä satulaa (vasen/oikea)
pitää irroittaa tankatessa. Tankkilaukun ja valetankin väliin kannattaa
laittaa jotakin (liukuestemattoa tai elmukelmua) niin tankki ei naarmunnu.
Käännöksissä  vasemmalle se "töötti" soi...
Systeemi ei hyvä, mutta halpa....itse käytän tankkilaukkua aniharvoin!
Ei riemulla rajaa kun Hondan Pannarilla ajaa.....

Powered by EzPortal