Näin tuon Timpan videon St 1300.Siitä rohkaistuneena paljastan pleksiproton jota olen kehitellyt.Toivottavasti onnistun kuvien laittamisessa,on eka kerta.
Tämä pappapleksi on tietenkin ite tehdyn näköinen,palautettakin otetaan vastaan
.Tavoitteena ollut saada kunnon suoja keleiltä ja ääneltä.Se on
arvoitus mitä tuo aiheuttaa ajossa.Kunhan kelit paraneen pääsen testaamaan. liitän mietteen.
Toiset tekee mitä osaa,minä teen mitä lystään! FF1pan
Tuo on hyvä asenne, "tehdään mitä tykätään toiset tekee mitä osaavat".
Rohkea muotoilu ja jos sanoisin jopa paremman näköinen kuin tuo uusipanistin tekemä 1300:sen versio.Sorry vaan uusipanisti.
Ei ollenkaan hassumman näköinen.
Nähtäväksi jää kuinka virtaukset reagoi tuohon pleksi malliin.
Ainakin leveämpi näyttäisi olevan käsivarret taitaa jäädä hyvin suojaan, tuon leveys on yhtäpaljon kuin yhden mallin ilmanohjaimet tuohon peilin ylle.
Sellaiset jotka laitetaan siihen katteeseen ei peilin päälle.
Miten mahtaa olla kiinnitysten kesto? Yläosassa näyttäisi olevan kohtuu pitkät "pultit".
Myös ilma pääsee enemmän plexin alle, eikös nuo 1300:n omistajat jotkut olleet nostaneet alareunaa ylemmäs juuri sen vuoksi?
Ps. Onkos Tuo "alkuperäinen" plexi katkaistu näyttäisi olevan ainakin sen näköinen???
Ja kun oikein tarkasti katsoo olisiko mahdollista laittaa "säätömekanismi" noihin kiinnityspisteisiin samalla tavalla kuin 1300:ssa on???
Oikein hieno. Tosiaankin hienompi, kuin minulla.Niinkuin tuolla sanoin: mulla on niin hieno pyörä, että voi pleksillä antaa vähän tasista.
Lainaus käyttäjältä: "FF1pan"Tämä pappapleksi on tietenkin ite tehdyn näköinen,palautettakin otetaan vastaan redtan
Oikeasti näyttää todella hienolta. Onko tuon korkeus nyt sellainen, että ajettaessa
katsotaan läpi? Tuota ei vissiin ole vielä koeajattu?
Timpan ehdotus moottoroinnista voisi olla mahtava lisuke.
ps. kuvien laitto onnistui täydellisesti, kuva vaan kertoo niin hyvin
Jestas sentään, myötätuulessa senkus sammuttaa koneen ja rullaa vapaalla miitinkiin. bowdown
Kiitos! Kannustushuudoista ne lämmittää näin pakkasella mukavasti.
Muoto on peräisin,ennenkuin pannarin hankin mulla oli wingikuume ensin,vanhojen wingien pleksi on esiisä jos näin voi sanoa.
Leveydellä on haettu kunnon suojaa tuulelta,sateelta ja myös kohinoilta, haluan ajaessa kuulla V-4:sen vienon äänen.
Kiinnitys on tehty rst kierretangoilla prikoilla kumilaatoilla ja muttereilla,tuntuu ainakin tukevalta kun tuo lyhennetty alkuperäpleksi
tukee sitä hyvin.
Korkeus on tällaiselle 189 pitkälle korstolle tehty.tarkoitus on ajaessa tiirata sekä läpi että yli tilanteen mukaan.
ilmarako on luultavasti tarpeen alipaineen poistossa,sitä pystyy hieman säätämään.
Korkeussäätö on rd11.gif
Kokeilitkos istua satulaan kun tuo alkuperäinen plexi oli sahattu poikki?
Mulla oli plexi syksyllä irti vaihdon ajan ja tuntui "alastomalta" ilman plexiä aivan kuin kyykyssä olisi istunut. reps1
Onhan noita viritelmiä. Tuossa edellinen jonka jouduin tekemään ST1100:een.
Meillä liianpitkillä on sellaisia ongelmia jota teillä norrmaaliilla ei ole.
Älä huoli,
jos olet pitkä jalat yltää maahan, jos lyhyt jalat ei tahdo yltää maahan.......
Aina meille on jotakin säädettävää.
kyllä tuo lyhennetty nysä pleksi oli aika outo, näytti kyllä mikä senyt oli, Stcc:lle,en tiedä mikä nimike tälle pidennetylle keksitään? Ehdotuksia. bowdown Mitkä renkaat tossa kuvassa on?
Rengas on Mezeler Laser, oikein kestävä rengas. Niin joo, suurinpiirtein alkuperäiseen lisätty.Jatkoin samaan kohtaan, panin väliin tina H-kiskon ja liimasin kiinni.Sitten oli jotkut rosteripelli kiinnikkeet sivuilla.Mulla ei ole enää tuota pyörää, joten ehkä uusi omistaja näkee tämän pyöränsä kuvan tässä.
Lainaus käyttäjältä: "FF1pan"en tiedä mikä nimike tälle pidennetylle keksitään? Ehdotuksia. thumbsup1
Lainaus käyttäjältä: "Timppa"Lainaus käyttäjältä: "FF1pan"en tiedä mikä nimike tälle pidennetylle keksitään? Ehdotuksia. thumbsup1 lookaround
simppelisti ja trendikkäästi
ecopan