Millä vahalla?

Aloittaja KHU, 01.09.09 - klo:02:07

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lainaus käyttäjältä: FF1pan - 09.02.14 - klo:14:51
Jos ne on alkuperäiset,tee niinkuin mä, hioin ne  kirkkaaks ja kirkaslakka päälle,ne oli muistaakseni terästä.  thumbsup1

FF1pan  rd11

Innostuin kokeileen, eikä tuo yhtään pöllömmältä näytä!
Lidlin halpis-dremelillä pyhkäsin ja kone kesti juuri pari painoo ja sitten simahti, laatuvehje.

Pitää näyttää emännälle kun töistä tulee, joko mustaksi tai sitten lakka päälle.

Ihan on samannäköiset munkin tankopainot,Nyt johokin pitkää pulttiin kiinni mutterilla ja porakoneeseen pyörimään ja hienolla paperilla
kiillottaa ja jos oikein kiiltäväksi haluaa niin viimeks fareclalla kiillottaa nii avot tulee hienot jos viittii nähdä vaivaa.  bittebitte
Niinkuin sanoin mun tankopainot on just ton näköset.Ei tule ihan jokapaikassa vastaan.

FF1pan  rd11



Päädyin sittenkin (koska käsky kävi) mattamustaan ratkaisuun.
Kilikoli pullolla viiteen kertaan maalatut, komeat tuli vaikka itse sanonkin, voi tätä onnistumisen riemua. :P

 thumbsup1 kyllä musta tuntuu että musta sopii

Lainaus käyttäjältä: jarska - 10.02.14 - klo:18:43
Päädyin sittenkin (koska käsky kävi) mattamustaan ratkaisuun.
Kilikoli pullolla viiteen kertaan maalatut, komeat tuli vaikka itse sanonkin, voi tätä onnistumisen riemua. :P

Meillä ukkomiehillä on toisinaan näitä juttuja.....ei tiedä etukäteen mitä on tehtävä tai mihin pitää lähteä. Toisinaan IHAN yllättäen huomaa tekevänsä erilaisia asioita mitä ei ole suunnitellutkaan.........Heh!! :o
Elä nyt, koska huomenna voit olla historiaa..........

1.A, 2.B, 3.CDN 4.CH, 5.CZ, 6.D, 7.DK, 8.E, 9.EST, 10.F, 11.FL, 12.H, 13.HR, 14.I, 15.L, 16.LT, 17.LV, 18.MC, 19.N, 20.NL, 21.P, 22.PL, 23.RSM, 24.S, 25.SK, 26.SLO, 27.USA

Lainaus käyttäjältä: jarska - 10.02.14 - klo:18:43
Päädyin sittenkin (koska käsky kävi) mattamustaan ratkaisuun.
Ei mikään hassumpi määräys ollut, mulla ainakin itellä ottaa peilin kautta tulevat kiiltävät "heijastukset" silmään.
Pitää aina vilasta että minkä ajoneuvon valot siellä oikein heijastaa....pahus oma kytkinkahva se..... :o
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Nuohan on ku tehtaalta tulleet!Kyllä tuo musta on just passeli väri tuohon.
Monasti nuo emännät tuppaa olemaan oikiassa(ja sopu säilyy.)  :D 

Powered by EzPortal