Pannaristien keski-ikä

Aloittaja sepeteus, 19.03.15 - klo:08:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Itte alle 40v. Taitaa olla sporttisin saman tyylin pyörä FJR,GTR. LT ja Wingi taas toiseen suuntaan ja hintaan.
Olisko iso kynnys myös hinta?
Uuden kopan Wingi tuliko nyt 00-01 toistasataa tonnia ajetut alkasko 15000€ hinnat.
saman iän 160hv. 1000 kyykky. 40-50tkm. ajettu hyvin karkeesti 3500-4500€ en ole juuri enää hintoja seurannut.
Itte oisin ostanut matkapyörän aiemmin,mutta oli Harrikka kuume ja sen ostin,samalla myös kelkka ja harraste auto.
Kuiteskin reilusti pienituloisiin kuulutaan.

Toki myös järki kasvaa vanhetessaan,ei ole enää huippunopeus 300km/h ja 3sek sataseen tärkeintä.

Matka ominaisuuksien myötä reissut vain piteneeeee 03Biker
Nautitaan joka kilometristä/mailista thumbsup1

Sama minne,millä ja missä ajetaan kunhan  03Biker ajetaan...........

Tausta peileistä näkyy vain taakse jäänyttä elämää,,,ja sen minkä sade kastelee,niin DRY VODKA kuivaa...

Lasketaan keski-ikää ja liitytään porukkaan.... -08 St1300 tuli taloon vaikka ikää alle 40v. Kiitos sivuille pääsystä, löytyy paljon tietoa.

Olenkos mä edelleen se nuorin? Eli täytän 33 tämän vuoden marraskuussa. Pannarin ostin 24-vuotislahjaksi.

Olenkohan minä sitten vanhin !? Nyt kaksi kertaa Pannukakku eli 66 ja Syyskuun jälkeen 67. Apua!! Kauankohan vielä jalka nousee pannarin satulaan :)

Nousee nousee me kuuskutoset näytetään näille junioreille .

26.07.15 - klo:11:53 #20 Viimeisin muokkaus: 26.07.15 - klo:14:52 käyttäjältä FF1pan
Kyllä me kuuskutoset ollaan vnhimmasta päästä,mutta on meillä kalenterin mukaan muutama vanhempikin jopa 70 v täyttäneitä,en kyllä tiedä
vieläkö kaikki ajavat.Olis kyllä kiva kuulla heidän ajatuksia,eli tänne tarinaa foorumin vanhimmilta jäseniltä. bittebitte  bowdown

FF1pan  rd11

Lainaus käyttäjältä: FF1pan - 26.07.15 - klo:11:53
Kyllä me kuuskutoset ollaan vnhimmasta päästä,mutta on meillä kalenterin mukaan muutama vanhempikin jota 70 v täyttäneitä,ne kyllä tiedä
vieläkö ajavat.Olis kyllä mielenkiintoista kuulla heidän ajatuksia,eli tänne tarinaa foorumin vanhimmilta jäseniltä. bittebitte  bowdown

FF1pan  rd11



Tein pienen laskelman foorumin kalenterista:

Meitä 60v täyttäneitä/ täyttäviä on sen mukaan 49 kpl,joista yksi (Lentsikka)täyttää tänä vuonna 70v  shakehands

Muillekin  thumbsup1

FF1pan  horisko  rd11

Lainaus käyttäjältä: Pannukakku - 24.07.15 - klo:16:49
Olenkos mä edelleen se nuorin? Eli täytän 33 tämän vuoden marraskuussa. Pannarin ostin 24-vuotislahjaksi.


Eli onko sulla ollut jo Pannari 9 vuotta!
Itte 38v rinning
Olin reilut 30v. kun GTR:n tutustuin..
16-17v pyöriä.
Toisaalta mitä väliä iällä kun kahdella  03Biker  pyörällä liikutaan...
Isäukolla ikää 72v,ja MR pyörää meinaa hommata! Aloitti nämä kuviot jo 1959 horisko
Tausta peileistä näkyy vain taakse jäänyttä elämää,,,ja sen minkä sade kastelee,niin DRY VODKA kuivaa...

Lainaus käyttäjältä: IC 77 - 01.08.15 - klo:22:07
Lainaus käyttäjältä: Pannukakku - 24.07.15 - klo:16:49
Olenkos mä edelleen se nuorin? Eli täytän 33 tämän vuoden marraskuussa. Pannarin ostin 24-vuotislahjaksi.


Eli onko sulla ollut jo Pannari 9 vuotta!
Itte 38v rinning
Olin reilut 30v. kun GTR:n tutustuin..
16-17v pyöriä.
Toisaalta mitä väliä iällä kun kahdella  03Biker  pyörällä liikutaan...
Isäukolla ikää 72v,ja MR pyörää meinaa hommata! Aloitti nämä kuviot jo 1959 horisko

Itse asiassa itsenäisyyspäivänä tulee yhdeksän vuotta. Ja kyseessähän on edelleen sama yksilö.

Lainaus käyttäjältä: Pannukakku - 24.07.15 - klo:16:49
Olenkos mä edelleen se nuorin? Eli täytän 33 tämän vuoden marraskuussa. Pannarin ostin 24-vuotislahjaksi.

Jaha! Keski-ikää hilataan alaspäin! Taidan viedä nuorimman pannaristin valtikan. Tällä viikolla tuli 04-vm pannari talouteen.
Kevättä odotellessa.

Viki

Powered by EzPortal