Barselonaan F1 katsomaan

Aloittaja Makke, 02.04.13 - klo:09:19

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

02.04.13 - klo:09:19 Viimeisin muokkaus: 09.04.13 - klo:15:36 käyttäjältä Makke
Meitä on kolmen eläkeläisukon ryhmä menossa mopolla Barcelonaan F1 katsomaan. Ohessa suunnitelma.
Ajateltiin että pariton määrä olisi helpompi majoitusjärjestelyjen takia.
Onko halukkaita mukaan neljänneksi pyöräksi?
Idän kautta menomatka ja paluumatka lännen suunnasta.
Päivämatkat 600-700 km luokkaa, neljä yötä perillä.

Jos olet kiinnostunut otathan pikaisesti yhteyttä!


Edit: Nyt on saatu F1-matkan porukka koolle. Matkan järjestelyt ovat jo melko pitkällä ja kova matkakuume päällä.

Suunnitelmaa ja matkaa voi seurata http://fotosafari.fi/ sivuilta.  hat1

Eilen vasta rupesin kyselemään joten ei paljon ole kiinnostuneita vielä ollut, maksiskootterilla joku miettii kanssa.
Retken puuhamies on jo tilaamassa majoituksia ja laivalippuja. Tähän tilaukseen voisi nopealla päätöksellä päästä vielä mukaan, muutoin täytyy tehdä lisätilaus. Ilmoittele jos antaa aihetta.

Kiinnostusta olis kyllä :) Tuli vaan niin äkkiä eteen tuommonen tarjous...... Vapaatakin pitäis saada töistä.

Elikkä jos paikka vielä on vapaa niin lähdössä olen :)

 062802jumpie  062802jumpie Lasse Seppälä lähdössä mukaan matkaan myös parerempi puolisko tulos mukaan.050-4280341 on numeroni jos mahdumme.Kiiitos Lasse :)

Lainaus käyttäjältä: Makke - 02.04.13 - klo:09:19
Meitä on kolmen eläkeläisukon ryhmä menossa mopolla Barselonaan F1 katsomaan. Ohessa suunnitelma.
Ajateltiin että pariton määrä olisi helpompi majoitusjärjestelyjen takia.
Onko halukkaita mukaan neljänneksi pyöräksi?
Idän kautta menomatka ja paluumatka lännen suunnasta.
Päivämatkat 600-700 km luokkaa, neljä yötä perillä.

Jos olet kiinnostunut otathan pikaisesti yhteyttä!
seppälä lasse ja marita tulis mukaan f1 matkalle050-4280341 viestitä lomat ok kiitos

Tere Makke !  Taidan ajella ton saman reitin, mut vasta Panfun kokkareitten jälkeen, oon pahus
töissä tohon aikaan ja oon menossa pariks viikoks Itävallan alppisolia koluamaan, kiitti kartasta
tulostin sen itselleni osviitaksi.

Terve Sepe!

Toivon sinulle antoisaa reissua, helppoahan se on ajella kun jo valmiit renkaanjäljet  kylkylkyl  .
Meitä onkin jo 3 pannaria 5 ryhmässä mukana 21.gif .

Minun täytyy varmaan peruuttaa se tapaaminen, avio-onni ei varmaan kestä sitä että aamulla tulee lähes kahden viikon reisulta ja iltapäivällä lähtee taas uudelle, harmillista, mutta kohtuullista  love5 .

makke

Ja höh!

Mulla vaimo sano aikanaan, kun lähdin 6 viikoks töihin et se on vaan hyvä
saa hänkin levätä, no merimiehen muijahan joutuu tottumaan pitkiin erossaoloihin,
eihän se kaikille sovi.
OTA IHMEESSÄ VAIMO MUKAAN PITKÄNIEMEEN  leikkikää että ootte taas nuoria ja
railakkaita. :)

No nyt se on porukka koossa Helsingissä huomista viron lautalle nousua varten :)

Huomenaamuna lähdetään kolme pannaria kaksi 1100:sta ja yksi pakasta vetästy 13 satanen ja porukan suolana vielä Piaggio mp3 ja Honda c650 sport skootterit!

Oululaisten lähtö meinasi vähän tykkiä kun kaveri oli maastoutunut kovin tarkkaan lämpimiin vällyihin ;)

10.05.13 - klo:18:23 #10 Viimeisin muokkaus: 10.05.13 - klo:18:28 käyttäjältä rane61
Täällä ollaan Barcelonassa.

Ensimmäisiä harjoitusajoja kävimme jo katsomassa.
Matka meni hyvin kuten hondalla on tapana ;)
Otettiin varalta kuitenkin huoltoautokin mukaan ;)

Powered by EzPortal