Pannari vaihtui Suzukiin

Aloittaja jauhis, 18.07.11 - klo:16:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kehtaakohan edes täällä sanoa, mutta mulla on Pannari moponetissä. -08 Busaan on tiukka vääntö, jos joku nyt innostuu Pannarista  tonque2  Toi kiihdytystouhu on ehkä vähän karannut käsistä, ja nyt tekee mieli alkaa rakentaa uutta kilpuria. Bussista saa helpommin varttimailin ohjuksen ku Pannarista.  f.i.r.s.t eli pokaalinkuvat silmissä... Tällä hetkellä sm-taistossa 5. sijalla. airrev

28.07.11 - klo:11:35 #16 Viimeisin muokkaus: 28.07.11 - klo:11:37 käyttäjältä Timppa
Ei kyl kehtaa.  knuppel2  icon_mrgreen

Mut onhan toi busa varmaan hyvä noilla keskipitkillä matkoilla (varttimaili), mutta millä sä sit tuut ens kesänä Rautaperseajon jatko osaan ? Ei bussilla ainaskaan.


Sauhut vaan pääsee aina kun lähdet ja joka tankkauksessa pitää olla uuden takarengas sarjan kanssa  1152413 kytiksellä.

Hmmm... sä ostat rahamiehenä vaan sen bussin tohon pannarin rinnalle. thumbsup1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Lainaus käyttäjältä: Timppa - 28.07.11 - klo:11:35
Ei kyl kehtaa.  knuppel2  icon_mrgreen

Mut onhan toi busa varmaan hyvä noilla keskipitkillä matkoilla (varttimaili), mutta millä sä sit tuut ens kesänä Rautaperseajon jatko osaan ? Ei bussilla ainaskaan.


Sauhut vaan pääsee aina kun lähdet ja joka tankkauksessa pitää olla uuden takarengas sarjan kanssa  1152413 kytiksellä.

Hmmm... sä ostat rahamiehenä vaan sen bussin tohon pannarin rinnalle. thumbsup1

tai sitte teet maailman ensimmäisen 6 sekunnin Pannarin!!    :)
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Mun mielestä on kun suskalla ajaa on sama kun lähtis sonnilla raveihin,ei kiitos mutta onhan se hyvä että on mielipiteitä.Moottoripyöriä on kahdenlaisia,UUSIA ja KÄYTETTYJÄ HONDIA. reps

Naapurin sedällä on kanssa GXF1200 Bandiitti eli nyt jo hieman vanhempi painos asiasta. Onhan se näppärä ja monikäyttöinen vehjem ei siinä mitään. Ja nakuissa sekä puolikatteissa on tunnelmaa! Mutta pitkät matkat... En tiedä, että miten toimisi motareilla. Yhtä kaikki, on Bandit MOOTTORIPYÖRÄ!

Olishan se mielenkiintoista kokeilla mitä Pannarista saa irti, mutta rääkreismopoksi siitä ei kyllä ole  wallhead Kyllä jos  Busaa ja Pannaria vertaa ei ole epäselvää mikä on sonni raveissa..... :w-)(  Kaikki noi on moottoripyöriä, onneksi on joka makuun omanlaisensa.

Ei pitäisi osallistua näihin sonni keskusteluihin, mutta kuitenkin. Pannaria en ole moittinut pyöränä, enkä mitään Hondaa. Minulle se painavuus alkoi olla rasitus, kun ei ole oikein toimivaa vasenta jalkaa. Ei se maantiellä haitannaut, mutta paikoillaan ja pienemmässä pyörittelyssä se oli paha. Uusi sonni on rakennettu Pandiitin pohjalle ja minusta se sopii minulle ihan hyvin, nyt on kokemusta moottoriteiltä ja kaikenlaisilta teiltä ja menee aivan moitteettomasti joka paikassa, litran pienmmällä kulutuksella per 100 kilometriä. Ajettu 2100 kilometriä. Se näistä SONNEISTA.
jauhis

Lainaus käyttäjältä: Pannukakku - 31.07.11 - klo:22:57
Naapurin sedällä on kanssa GXF1200 Bandiitti eli nyt jo hieman vanhempi painos asiasta. Onhan se näppärä ja monikäyttöinen vehjem ei siinä mitään. Ja nakuissa sekä puolikatteissa on tunnelmaa! Mutta pitkät matkat... En tiedä, että miten toimisi motareilla. Yhtä kaikki, on Bandit MOOTTORIPYÖRÄ!

Pitempiäkin matkoja voi aivan hyvin ajella katteettomilla vehkeillä.  Turhia ne screenitkin on jos käyttää kypärää ajaessa.

Toi on Teppo aivan totta. Silloin kun pyörä tuntuu omalta ja hyvältä ajaa se on oikeanlainen, oli sit 125 virago, nakubandiitti tai wingi.  ajelu.gif

yks tykkää äidistä, toinen tyttärestä. must on jokaisen oma asia mistä tykkää mut pitää kestää myös se, että kaikki ei tykkää samoista asioista. onneks.

mä olen myös saanut melkomoista kuraa päälleni kun olen työmaalla suurinpiirtein ainut "uusmotoristi" (parin vuoden sisällä mopon hankkinut) joka ajelee matkamopolla. "valtavirran" mielestä kyykky tai harrikka sen olla pitää, ja kyykkyjä meidän työmaalta löytyykin useampia, 600cc Cebarista Busaan. joukkoon hurjaan mahtuu myös ainakin pari Africa Twiniä ja Varaenduro. (Varadero) Yhtä kaikki, olen huomannut että vahvin mielipide asioista on heillä, jotka ajelevat "mun kaverin" mopolla tai puhuvat "tiädäksää sen" moposta.

Hiljaisena poikana olenkin tyytynyt lopettamaan keskustelut heilauttamalla jalkani Top Sellerien yli ja laittamalla OMAN mopedini käymään.
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Lainaus käyttäjältä: serekki - 02.08.11 - klo:01:12
yks tykkää äidistä, toinen tyttärestä. must on jokaisen oma asia mistä tykkää mut pitää kestää myös se, että kaikki ei tykkää samoista asioista. onneks.

mä olen myös saanut melkomoista kuraa päälleni kun olen työmaalla suurinpiirtein ainut "uusmotoristi" (parin vuoden sisällä mopon hankkinut) joka ajelee matkamopolla. "valtavirran" mielestä kyykky tai harrikka sen olla pitää, ja kyykkyjä meidän työmaalta löytyykin useampia, 600cc Cebarista Busaan. joukkoon hurjaan mahtuu myös ainakin pari Africa Twiniä ja Varaenduro. (Varadero) Yhtä kaikki, olen huomannut että vahvin mielipide asioista on heillä, jotka ajelevat "mun kaverin" mopolla tai puhuvat "tiädäksää sen" moposta.

Hiljaisena poikana olenkin tyytynyt lopettamaan keskustelut heilauttamalla jalkani Top Sellerien yli ja laittamalla OMAN mopedini käymään.

Tuo on Serekki niin hyvin tiivistetty, että siihen ei ainakaan minulla ole mitään lisättävää. Näin se on.

Vaikka emme kait me täällä foorumilla muutenkaan kovin tiukkapipoja olla, kun puhumme mopoista. Kaikki eivät oikein sitä ymmärrä. Yritin kerran Kokkolasta ostaa juuri avatusta hienosta mp-liikkeestä renkaan, mutta ilmeisesti avasin keskustelun väärin, kun kysyin moponrengasta. Myyjällä meinasi hirttää kokonaan kiinni, joten yritin paikata, että kyse oli ihan oikeasti mp-renkaasta. Hän kävi jatkokeskustelua enimmäkseen huutamalla, ja lopputulos oli, että renkaan ja asennuksen hinta nousi koko ajan loppua kohti, jolloin se tietysti jäi liikkeeseen... Eipä tarvinnut siinä putiikissa sen episodin jälkeen käydä.

 thumbsup1 PanFunilla onneksi osataan vinoilla "väärin valinneille" niissä rajoissa, ettei kukaan ota tosissaan ja loukkaannu  thumbsup1

Lähdenkin tästä ketjua rasvailemaan ja sitten reppu selässä reissuun,
kuten oikealla moottoripyörällä ajavat kunnon motoristit tekee reps

11.08.11 - klo:23:27 #27 Viimeisin muokkaus: 11.08.11 - klo:23:40 käyttäjältä Mikki
Näin siinä nyt sit toistaiseksi kävi. Busa tilapäisesti "lainalla" mutta on aloittanut muodonmuutoksen jo. 2 viikon päästä Virtasalmen Motoparkissa sit tuollaisella  airrev



Ai niin, Eilen tuli spostia Olavi Lähteenmäeltä IBAsta, että mäkin olen nyt sitten ollut virallisesti osallisena kimppakivassa  062802jumpie

12.08.11 - klo:06:24 #28 Viimeisin muokkaus: 12.08.11 - klo:06:29 käyttäjältä leevi
itselläni ollut samanvärinen busa.... ei ole montaa samaaväritystä vastaan ole tullut, myyjä sanoi että se oli "ruotsin väritys",
ja tuotiin suomeen kun täältä oli busat myyty loppuun.....

Voi hyvinki olla. Tää on puheiden mukaan ensimmäinen suomeen tuotu busa, eikä sillä ole ollut ku 1 omistaja. Se on siis mulla "lainassa", ja koska omistajalla ei ole pikkurahan puutetta niin ei kuulemma myy sitä  wallhead Mä muuttelen sitä vähän kisakäyttöön sopivaksi, ja käyn pari kisaa rykimässä. Sit muutokset takas jos ei taivutteluista huolimatta myy sitä..... knuppel2


Eli tuossa on se lauennut enkeli josta nyt laineilen osia tähän "laina"pyörään.

Powered by EzPortal