Pannari vaihtui Suzukiin

Aloittaja jauhis, 18.07.11 - klo:16:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Näin on tehty, että Pannari on vaihdettu Suzukiin 1250 GSX1250FA:n. Koeajon jälkeen tulin tähän tulokseen, että tämä sopii minulle paremmin. Painoa on 80kg vähemmän ja on kapeampi, joten on helpompi liikutella paikallaan, HUOMATTAVASTI helpompi. Takapakkia varmaan tuli myös, esim. ketjuveto ja pienemmät katteet. Suurin menetys on tietysti tämä Foorumi, josta olen tykännyt kovasti ja tietysti kaikki Pannaristit. 062802jumpie
jauhis

m0ro. miten jauhis sait kaupat tehtyä. menikö pannari vaihdossa,vai myytkö ite ja mitenkä arvostivat pannaria jos meni vaihdossa?

jaaha. ja meillähän ei sitten "vieraan maan miehiä" täällä katsella.

no vitsinä heitin. ei kai sun tartte täältä foorumilta minnekkään kadota. pität meidät ajan tasalla miten suitsa pelittää. ja onhan täällä vielä annettavaa vaikka et "merkkikeskusteluihin" osallistuisikaan.

katselin muuten allakasta että elokuun 15. viettää nimipäiväänsä Jauhis. mut se olikin Aulis...   elina
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Pannari meni vaihdossa ja sain siitä melkein saman mitä maksoin viime syksynä, mielestäni arvostivat hyvin. Onhan Suitsu halvempi pyörä, niin minulle tuli vielä rahaa ja uusi pyörä. Vaihdoin sen Herttoniemen Delta Fun Centeristä, kaupat teki sama kaveri joka myi minulle viime syksynä vaihdossa menneen pannarin Bike Worldissa, eli Marko Hyttinen. jauhis täyttää elokuun 15 vuosia. Kiitos vaan jos saa pysyä Foorumilla, koitan käyttäytyä siivosti. 062802jumpie
jauhis

Voi sun kanssas.... icon_mrgreen

Ei me sua täältä mihinkään päästetä. Haikeena vielä muistelet pannaria tulevina talviöinä. cool_smil
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Muista ostaa ketjurasvaa. Niija hajutonta tärpättiä jolla voi putsata housunlahkeita. icon_mrgreen
Onnea kuitenkin. thumbsup1

Mulla oli uus Bandit ennen Pannaria. Hyvä peli muuten, mutta katteet ei ollu mulle riittävät. Bandit oli kyllä nätti peli ajella ilman laukkuja. Hyvin kulkeva ja näppärä ajella.

Lainaus käyttäjältä: KORVI - 18.07.11 - klo:23:53
Mulla oli uus Bandit ennen Pannaria. Hyvä peli muuten, mutta katteet ei ollu mulle riittävät. Bandit oli kyllä nätti peli ajella ilman laukkuja. Hyvin kulkeva ja näppärä ajella.
Sama tarina on meikäläisellä. Eka pyörä viime keväänä oli uusi Bandit ja hyvät muistot jäi siitäkin. Samasta syystä vaihdoin Pannariin kuin Korvikin. Mutta nyt tuolla Bemarilla...

No jopas nyt jotakin, onnee Jauhis uudelle menopelille. gimmefive

Ei sun täältä minnekkään tarvii lähtee, monesti todettu et pannarihenkisyys riittää. kylkylkyl

Kiitos ystävällisistä sanoista. Sitähän voi tulla vierailevana tähtenä vaikka  tapaamisiin, enkä ole sanonut että ei koskaan enää Pannaria. Tässä minun pelissä on huomattavasti paremmat katteet, kun mitä oli Pandiitissa. Ei lähes tulkoonkaan sellaiset mitä on Pannarissa. Automatiikkaakin löytyy, nimittäin automaattinen ketjunrasvari.(Toivottavasti toimii). rd11
jauhis

Onnea uudelle pyörälle. Pistähän viestiä kun tulet Porvooseen kaffeelle niin tarkastellaan oikein porukassa uutta FA-hävittäjää.

PYÖRÄN VAIHTO KÄVI MIELESSÄ MULLAKIN. AJATTELIN SITÄ 1600 BMV.TÄ. JUTUTIN TÄLLÄVIIKOLLA KAVERIA,JOKA OLI OSTANU SEMMOSEN JA MUUTIN MIELTÄ. LIIAN TEKNILLINEN PYÖRÄ MINULLE. PANNARI PYSYY PIHTIKINTTUJEN VÄLISSÄ VIELÄ PITKÄÄN,SITTEN KUN PANNARIA PÄIVITETÄÄN VOIS HARKITA kylkylkyl

Kävin kans kokeilemassa sitä 1600GTL:ää. Ei kyllä kuumetta nostattanu riittävästi. Ehkä se 1600 GT olis paree.

Lainaus käyttäjältä: KORVI - 24.07.11 - klo:12:35
Kävin kans kokeilemassa sitä 1600GTL:ää. Ei kyllä kuumetta nostattanu riittävästi. Ehkä se 1600 GT olis paree.
Onhan se erilainen kuin Pannari kaikin puolin käteen. Vähän tulee mieleen alkuun samanlainen fiilis kun hyppää Toyotan ratista jonkun sakemannin rattiin. Kaikki namiskuukkelit on vähän erilailla. Nyt kun olen ajellut Bemarilla kuutisen tuhatta Pannarin jälkeen, alkaa se tuntua aina vaan paremmalta. Kaasuun ja vaihteiston käyttöön oppiminen vei aikansa. Jousitus ja ajettavuus on mielestäni juuri kohdallaan. Sähkövimpaimia en vierasta ja voi olla aivan varma, että tulevassa Pannarin korvaajassa on sähköisiä toimintoja varmasti lisää. Onhan malli pian kymmenvuotias. 

24.07.11 - klo:19:34 #14 Viimeisin muokkaus: 24.07.11 - klo:19:38 käyttäjältä serekki
mopon vaihdosta pälkähti mieleen, onks kukaan testannut sitä VFR:n DCT-laatikkoo? ainaskin Brandtin sivulla videolla näyttää vaihteitten vaihto sujuvan suht sutjakkaasti. entäs onk kukaa kuullu mitää sen kestävyydestä?

semmoseen mää vaihtaisin jos joskus Pannariinki ilmaantus toi aski... lottovoittoo odotellessa...
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Powered by EzPortal