Michelinit alle

Aloittaja HAKKE, 15.06.11 - klo:21:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tällä päivämäärällä tuli hankittua alle Pilot Road 3 taakse ja
Pilot Road 2 eteen (koska 3:sta saa vasta heinäkuussa)
ainakin tuo 3 pitäisi olla ylivoimanen saderengas  062802jumpie
Kerron kokemuksia kun saan tuntumaa missä mennään.
terveisin Mezelerin kumeilla n. viimeiset 9-vuotta ajelleena.
(kaikkea uutta pitää kokeilla paitsi anoppia ja kansatanhuja)  rinning

Tällä päivämäärällä Mezelerit alle 03Biker
Huomenna reissuun etelää kohti. Päämäärä vapaa. Kuten radiossa ennen kuulutettiin "matkalla jossain suomessa!"

PR3 tilauksessa ja ennen lomaa alle  03Biker

Mä otin ja tempasin piruuttani myös Pilot Road 3:et sportin alle. rinning

Pari sataa kilsaa ajanut ja on muuten hemmetin vakaat gummit mutkissa ja suorilla. inlove

Kyllästyttää vaihdella kumeja 3000-5000 kilsan välein ja jos vain suinkin pito riittää niin kestävyys pitäs olla ihan eri luokkaa kuin varsinaisissa "sporttirenkaissa".

Tulee mielenkiintoista testata miten radalla käyttäytyy.


 Mun ajotyylillä Misukka road 2 takana kesti 12200 km oli melkoisen kulunut ja kantikas, yksiksein ajelen paineet olen pitäny 3 kp. Nyt ostin Continental  Conti Road Attack 2 . On tälle kaudelle tullut uutukainen. Noin 1000 km kuivaa mutkatietä ajettuna tuntuma on yhtä hyvä kuin Misukalla tai Mezlerillä t.make

Vaihdatin misukan 3 juuriennen reissua ja ajoin yli 5tuhatta reissullani oli kulunut 2mm. Tosihyvä tuntui olevan.
Elä kuin viimeistä päivää!

Mihin hintaan pilot road 3 on saatu alle ja mistä,onko paljon kallimpi ku kakkonen.

Lainaus käyttäjältä: tapasa - 19.06.11 - klo:17:03
Mihin hintaan pilot road 3 on saatu alle ja mistä,onko paljon kallimpi ku kakkonen.

TÄÄLTÄ olen tilaillut jo pitkään renkaita, kohtuuhintaisia ja kuljetus kotiovelle 20€.

Takarengas pilot 3 ja etunen pilot 2 oli 400,- alta alle laitettuna.
Firmana FlyWheel Raisio. 75maa75
Kieltämättä netistä tilaamalla hinnat huomattavasti halvempia.
mutta kun tarvitsee apua pyörän kanssa sitä saa paremmin paikalliselta amattimieheltä kuin netistä kun sitä tarvitsee h-e-l-p
On muuten aivan järisyttävän hyvät renkaat mutkatiellä.
tuntuu kuin pyörä kääntyisi ajatuksen voimalla mutkissa redtan

Huomasin samat ominaisuudet omassani kun laitoin saman yhdistelmän keväällä. Hyvät renkaat ovat. Saa nähdä kuinka nykyisen moponi Bridgestone ensiasennusnakit kestävät.

Uudet PR3:set tuli tänään laitatettua alle. Saas nähdä miten toimivat. Alku ainakin vaikuttaa lupaavalta ja meno tuntuu nyt todella hyvälle. No, verokkina oli sekarengastus, joka sekin oli sekä edessä että takana sakkorajoilla, joten huonosti olisikin, jos ei tuntuma tiehen paranisi  062802jumpie
Hugo:"Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!"

 yessir
Pilot road 3.set tuli laitettua 326€ töineen,rekkaat mynetistä.
Edellinen satsi oli 3 takana ja 2 eessä , nyt toi etunen vaihtui 3.seks ja parempaan päin mennään, suosittelen näitä st 1100 een eessä 120-70-18 taka 170-60-17.
Ajokausi korkattu myös savon suunnalla, ruosteenpoistoajoa n150 km uusilla misukoilla rd11

Taas meni rengashankinnat vituralleen. ME880 renkailla on nyt ajettu n. 16 tkm ja olin jo kysellyt Misukan hintojakin, mutta pahkeinen, Motorrad 6 ilmestyi ja siellä on touringrengastesti. Siellä kuuden renkaan joukossa PR3 oli jumbosijalla!  doh1

Tulosten luotettavuus sai kuitenkin kolauksen, kun kulumisen prosenttitaulukossa PR3 oli jumbo, vaikka pylväsgrafiikan mukaan Metzelerin M8 eturengas oli kulunut eniten. Takarenkaiden kuluminen oli jotakuinkin tasaista, joten M8 olisi kuulunut olla kulumisvertailun jumbosijalla. Muiden ominaisuuksien vertailujen oikeellisuutta en pysty arvioimaan.

Kun sitä ME 880 pidetään liukkaana märällä, niin oletteko nähneet jossakin vertailuja, jossa näin olisi todistettu?  Meinaan, että sillä umpikumillako minä ajan taas seuraavat kymppitonnit?


Lainaus käyttäjältä: hry - 14.07.12 - klo:16:55
Taas meni rengashankinnat vituralleen. ME880 renkailla on nyt ajettu n. 16 tkm ja olin jo kysellyt Misukan hintojakin, mutta pahkeinen, Motorrad 6 ilmestyi ja siellä on touringrengastesti. Siellä kuuden renkaan joukossa PR3 oli jumbosijalla!  doh1

Tulosten luotettavuus sai kuitenkin kolauksen, kun kulumisen prosenttitaulukossa PR3 oli jumbo, vaikka pylväsgrafiikan mukaan Metzelerin M8 eturengas oli kulunut eniten. Takarenkaiden kuluminen oli jotakuinkin tasaista, joten M8 olisi kuulunut olla kulumisvertailun jumbosijalla. Muiden ominaisuuksien vertailujen oikeellisuutta en pysty arvioimaan.

Kun sitä ME 880 pidetään liukkaana märällä, niin oletteko nähneet jossakin vertailuja, jossa näin olisi todistettu?  Meinaan, että sillä umpikumillako minä ajan taas seuraavat kymppitonnit?
Kuulostaa mielenkiintoiselta. Pitääpä hankkia ko lehti käsiini. Minulla on ekaa kertaa michelinit alla, juuri nämä pr 3:t ja olen sairaan tyytyväinen. Valtaosa renkaista tätä ennen Metzelerejä. Pitää muistaa, että sekä testaava lehti että metzelerin renkaat ovat saksalaisia. Ikävä kyllä sillä saattaa olla merkitystä lopputuloksen kannalta.

Ilmoitin virheestä Motorradin toimitukseen ja sain sieltä alla siteeratun vastauksen.

"" Uusimman numeromme rengastestissä on tosiaankin virhe. Kyseessä ei kuitenkaan ole mittavirhe vaan painotekninen kömmähdys. Lehtemme kaikki taulukot ja diagrammit kootaan taittovaiheessa useista päällekäisistä kuvista. Jostain tuntemattomasta syystä sivun 24 kulumistaulukon väripalkki on jäänyt liian matalaksi, näyttäen näin eturenkaan kuluneen todellista enemmän. Kuluneisuutta kuvaavat prosenttiarvot kertovat kuitenkin totuuden.""

Todennäköisesti he myös oikaisevat virheen tulevassa numerossa.



Powered by EzPortal