Pannaria ostamassa!?

Aloittaja rane61, 22.05.11 - klo:22:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hei.

Möin tänään kustomin pois ja huomenna menen hakemaan pannaria!
Mitä tuosta pyörästä kannattaa tarkistaa?
ST 1100 vm-93 ajettu 80tkm hinta 4500!! onko kohdallaan hyväkuntoisesta.

t.Rane.

Moikka.

Lueppas TUOLTA viestiketjua. Olin itse viime keväänä samassa jamassa, tuosta ketjusta löytyy tosi paljon asiaa.

Onnea hankintaan.
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Kiitos vinkistä.

Kyllä se pannari taitaa tulla meillekkin 062802jumpie

Nyt se on sitten hankittu ja ensimmäiset 300km koeajoa takana sateessa ja tuulessa ;)
Hyvältä tuntuu pannari!!

Lainaus käyttäjältä: rane61 - 25.05.11 - klo:11:55
Nyt se on sitten hankittu ja ensimmäiset 300km koeajoa takana sateessa ja tuulessa ;)
Hyvältä tuntuu pannari!!

Onnittelut hyvästä valinnasta. Eihän tolla paljoo tehojen kanssa pääse elvistelee, mut ekan kerran kun lämmäät laukut täyteen ja otat kyytiläisen, hämmästyt sitä moottorin sitkeyttä. Tos Summiksest tullessa me vaimon kans tultii tietä, jossa oli liikennemerkin mukaan 7% nousu. Kyllä kivuttomasti kiipes Viherkäinen ylös asti vitosvaihteella.   062802jumpie
Mut koe itse, ni uskot.

Ja eiku tuunaamaan.... :D
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Kyllä se vaan niin mukavalta tuntuu!! vääntävä moottori, ei tartte niin kovilla kieroksilla vinguttaa.
Tuossa omassani oli perälaukku niin pieni ettei kypärä sinne sovi!!??
Kannessa hondan leima eli oikein merkkituote mutta niin matala ettei sopi kypärä sinne :(

26.05.11 - klo:01:09 #6 Viimeisin muokkaus: 26.05.11 - klo:10:16 käyttäjältä serekki
Lainaus käyttäjältä: rane61 - 26.05.11 - klo:00:28
Kyllä se vaan niin mukavalta tuntuu!! vääntävä moottori, ei tartte niin kovilla kieroksilla vinguttaa.
Tuossa omassani oli perälaukku niin pieni ettei kypärä sinne sovi!!??
Kannessa hondan leima eli oikein merkkituote mutta niin matala ettei sopi kypärä sinne :(

saattaa muuten olla että sulla on orggis takalaukku. älä kadota sitä!
mulla meni avattava kypärä sivulaukkuun. (ei mee enää kun asennettiin kypäräpuhelin)
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Kyllä siinä varmaan on se orkkis looda, semmonen aikalailla kantikas se on ja kannessa yläpuolella Honda logo.
Jospa tuon kypärän kanssa pärjää muuten :)
Just tulin pannarilla kotia, lämpötila loppumatkasta n. 4 astetta plussalla ja raikas pojoistuuli!!

Powered by EzPortal