Kansiremontti

Aloittaja Rautaperse, 05.11.15 - klo:13:58

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Morjensta Väki! Onko kellään tietoa, missä saisi edullisesti teetettyä kansirempan? Syynä öljyn ja jäähdytysveden sekoittuminen. Ajettu 170 tkm.
Rautaperse

Lainaus käyttäjältä: Rautaperse - 05.11.15 - klo:13:58
Morjensta Väki! Onko kellään tietoa, missä saisi edullisesti teetettyä kansirempan? Syynä öljyn ja jäähdytysveden sekoittuminen. Ajettu 170 tkm.
Tietysti se pitää tehdä myös hyvin, eikä vaan halavalla  ;)  Me täälä ruvetahan heti pekuloomahan jotta paloiko kannentiiviste ja mikä muu sen aiheutti kun että vesi oli vähis. Onko sinulla tietoa? Joku varmasti tietää siitä korjaamoasiasta paremmin.

Lainaus käyttäjältä: Rautaperse - 05.11.15 - klo:13:58
Morjensta Väki! Onko kellään tietoa, missä saisi edullisesti teetettyä kansirempan? Syynä öljyn ja jäähdytysveden sekoittuminen. Ajettu 170 tkm.

Hämeenlinnan kulmista ei tietoa. Helsinki/Malmi MJL huolto varmaan tekee homman huolella.

T; Enkku
Elä nyt, koska huomenna voit olla historiaa..........

1.A, 2.B, 3.CDN 4.CH, 5.CZ, 6.D, 7.DK, 8.E, 9.EST, 10.F, 11.FL, 12.H, 13.HR, 14.I, 15.L, 16.LT, 17.LV, 18.MC, 19.N, 20.NL, 21.P, 22.PL, 23.RSM, 24.S, 25.SK, 26.SLO, 27.USA

Rautaperse, mulla on muistaakseni kaksi rempattua ja oikaistua kantta. Jos haluat itse vaihtaa niin ne lähtevät aika edullisesti.

Lainaus käyttäjältä: Pannukakku - 08.11.15 - klo:19:55
Rautaperse, mulla on muistaakseni kaksi rempattua ja oikaistua kantta. Jos haluat itse vaihtaa niin ne lähtevät aika edullisesti.
Moikka! Mulla on vaan toinen kansi/kannentiiviste viallinen. Mutta tarjouksesi kiinnostaa. Millä hinnalla luopuisit molemmista? Missä päin Suomea asustat? Voinet ottaa yhteyttä 050 4070253, eeropuhakka53@gmail.com.
Rautaperse

Powered by EzPortal