Naiselle nahkapukua

Aloittaja Oitzu, 09.06.15 - klo:07:31

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kysytään nyt kokemusta porukoilta, lähinnä naisilta yllämainitusta asiasta, tästähän joku koiranleuka nyt varmaan veistelee mutta mutta...saa toki miehetkin vastata.....
Takapenkkiläinen on suunnitellut hyvän nahka-asun hankintaa ( tarkoittaa sitä että niihin saa kunnon syndit/selkäpanssarilevyn kiinni sekä takin housut vetoketjulla toisiinsa ja näyttää nätiltä jne... ). Nykyinen kangasasu on Halvarsson joten vertailukohtaa löytyy.

Käytiin viime vkolla näitä pääkaupunkiseudun liikkeitä läpi,
BikeWorld Vantaa : kolme myyjää jauhaa purkkaa tiskin takana eikä ketään kiinnosta jeesata mallien/kokojen kanssa. Housuja oli yhdet ( lantio oli mallia : matala-pissis ), käveltiin ulos kaikessa rauhassa ketään häiritsemättä. Normi touhua vuodesta toiseen....

Biketeam Vantaa : Takkeja oli pari/kolme ehdokasta muttei housuja niihin, myyjää ei oikein kiinnostanut koko touhu.

TuusMotor Tuusula : Takkeja oli pari muttei housuja niihin, olivat kuulemma tulossa jostain messuilta. Nais myyjä kyllä yritti kovin mutta jos ei ole malleja niin huonohan siinä on työtään tehdä....  

Eurobiker Hki Pitäjänmäki : Malleja oli jo enemmän mutta ongelmana taas nuo housut, ei ollut kui yhdet järkevät ja niissäkin lantio mallia : matala-pissis. Myyjä kyllä teki hyvin töitä, sanoi että pystyvät tekemään mittojen mukaan samaan hintaan, jäätiin miettimään.

Onko tietoa/kokemusta muista liikkeistä/suutareista joiden kautta voisi kysellä ? Voisi ajella pidemmällekin sovittamaan..

Käy Memmu Vaittisen pakeilla. Memmun liike on www.superbikers.fi, palvelu pelaa.

sandis

Tere Sandis  :)

Mun tyttärellä olis hieno käyttämätön nahkatakki joka varmasti sopis Empulle
(hän voitti sen Lintukoto rallin arpajaisissa eikä hänellä oo sille käyttöä. ) kaupan hinta oli silloin 349e mutta kun se on arpajais voitto niin sen sais satasella, mutta ei oo niitä housuja, mä luulen että housut kannattais teettää niin
sais joka kohdasta oikean kokoiset.

Tämän näköinen takki :)

Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 09.06.15 - klo:15:39
Tere Sandis  :)

Mun tyttärellä olis hieno käyttämätön nahkatakki joka varmasti sopis Empulle
(hän voitti sen Lintukoto rallin arpajaisissa eikä hänellä oo sille käyttöä. ) kaupan hinta oli silloin 349e mutta kun se on arpajais voitto niin sen sais satasella, mutta ei oo niitä housuja, mä luulen että housut kannattais teettää niin
sais joka kohdasta oikean kokoiset.

Kiitos Sepi tarjouksesta. Eppu hommasi edesmenneeltä Bike-Worldin Espoon liikkeestä tarjouksesta 3kpl Halvarssonsin naisten nahkaa 30€/kpl.

Teki sillä hyvän tilin kun laittoi eteenpäin. Jos nahka kiinnostaisi luulisin, että olisi varmaan jättänyt yhden itselle.

Tarkistan vielä tilanteen.

sandis

OHO ! olikin OIZU kun haki nahkaa takapenkkiläiselle :)

11.06.15 - klo:08:57 #6 Viimeisin muokkaus: 11.06.15 - klo:09:39 käyttäjältä Timppa
 thumbsup1
Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 10.06.15 - klo:17:53
OHO ! olikin OIZU kun haki nahkaa takapenkkiläiselle :)

Koukkuja kannattaa heitellä joka suuntaan. :)




Powered by EzPortal