St 1100 pleksi

Aloittaja unnah, 17.02.09 - klo:15:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Mullakin oli Laminaari ja intte speelar.

Anteeksi innokkuuteni joka ketjuun, mutta olen niin tohkeissani kun perheestä löytyy taas Pannari. :P

Me emme kumpikaan tykkää korkeista laseista ja olen yrittänyt kuuklettaa lyhkäsiä, mut huonolla menestyksellä.
Onko kukaan löytänyt/asentanut sellasia?


Tässä esimerkki lasista, joka on itte dremelillä pyhkästy lyhyemmäksi ja miellyttää, tekisin myös mut en osaa tehdä siistiä:
Ehkä kuitenki sais olla hieman korkeempi.


Lainaus käyttäjältä: jarska - 07.02.14 - klo:23:32
Anteeksi innokkuuteni joka ketjuun, mutta olen niin tohkeissani kun perheestä löytyy taas Pannari. :P

Me emme kumpikaan tykkää korkeista laseista ja olen yrittänyt kuuklettaa lyhkäsiä, mut huonolla menestyksellä.
Onko kukaan löytänyt/asentanut sellasia?


Tässä esimerkki lasista, joka on itte dremelillä pyhkästy lyhyemmäksi ja miellyttää, tekisin myös mut en osaa tehdä siistiä:
Ehkä kuitenki sais olla hieman korkeempi.

Onko alkuperäinen hyväkuntoinen,niin siitä sähyrillä hienolla terällä saa kyllä tehtyä sopivan,mutta jos tarvii paremman stormilta muistaakseni lyötyy vastaava uusi.

Niinkuin olen joskus maininnut,olen saanut panfun kortilla turun stormilta suht´koht hyvän alennuksen.

FF1pan  rd11    


Lainaus käyttäjältä: FF1pan - 07.02.14 - klo:23:51
Onko alkuperäinen hyväkuntoinen,niin siitä sähyrillä hienolla terällä saa kyllä tehtyä sopivan,mutta jos tarvii paremman stormilta muistaakseni lyötyy vastaava uusi.

Niinkuin olen joskus maininnut,olen saanut panfun kortilla turun stormilta suht´koht hyvän alennuksen.

FF1pan  rd11    

On se ihan ok kuntonen, mut jos uutta matalempaa saa niin kerro ihmeessä mikä malli ku en itte löytäny?
Vai tarkotitko että ostaa uuden ja dremelöi siittä?

Lainaus käyttäjältä: jarska - 07.02.14 - klo:23:32

Tässä esimerkki lasista, joka on itte dremelillä pyhkästy lyhyemmäksi ja miellyttää, tekisin myös mut en osaa tehdä siistiä:
Ehkä kuitenki sais olla hieman korkeempi.
Sahaa rohkeesti vaan, siinä on yläreunassa se "lista" siihen epätasasen sahauksen päälle kun sen laittaa niin ei kukaan huomaa...  :P
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Lainaus käyttäjältä: Timppa - 08.02.14 - klo:10:58
Lainaus käyttäjältä: jarska - 07.02.14 - klo:23:32

Tässä esimerkki lasista, joka on itte dremelillä pyhkästy lyhyemmäksi ja miellyttää, tekisin myös mut en osaa tehdä siistiä:
Ehkä kuitenki sais olla hieman korkeempi.
Sahaa rohkeesti vaan, siinä on yläreunassa se "lista" siihen epätasasen sahauksen päälle kun sen laittaa niin ei kukaan huomaa...  :P

Tästä sain sen verran rohkeutta, ettei tiedä vaikka joskus kaljoissaan kokeilen. ::)

Lainaus käyttäjältä: jarska - 08.02.14 - klo:13:54
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 08.02.14 - klo:10:58
Lainaus käyttäjältä: jarska - 07.02.14 - klo:23:32

Tässä esimerkki lasista, joka on itte dremelillä pyhkästy lyhyemmäksi ja miellyttää, tekisin myös mut en osaa tehdä siistiä:
Ehkä kuitenki sais olla hieman korkeempi.
Sahaa rohkeesti vaan, siinä on yläreunassa se "lista" siihen epätasasen sahauksen päälle kun sen laittaa niin ei kukaan huomaa...  :P

Tästä sain sen verran rohkeutta, ettei tiedä vaikka joskus kaljoissaan kokeilen. ::)

Ja jos oikein röpelöinen sahausjälki jää, kaljoissa tehtynä todennäköisesti jää, niin silottuu hyvin kun ostat kirkasta letkua, vedät puukolla sivun auki ja pujotat sen siihen reunaan. Tätä(kin) on kokeiltu. Tuossa tallin seinällä roikkuu ainakin yksi sahailtu pleksi. Jos vaikka menet Viipuriin "tankkaamaan", niin matkan varrelta saat sen kyytiin, vaikka harjoituskappaleeksi. Sieltä Viipurista saa "oikeata" bensaa puoleen hintaan, monenlaista muutakin "oikeata" saa halvalla. Ehä mie mittää tiiä, mut isot pojat kerto ...  :P

Lähdin nyt kuitenkin toiseen suuntaan ja asentaa töräytin Puigin pleksin paikalleen, kauhee purje...sama sammuttaa kone myötätuulessa!! :D
Saas nähdä miten toimii ja saahan tuosta dremelillä poijes jos tarvii.

Kuvassa Puig ja alkuperäinen vierekkäin...Puig näyttää aika massiiviselta ja leveeltä, korkeutta ei ole kuitenkaan kuin 7,5 cm lisää.

28.02.14 - klo:15:50 #68 Viimeisin muokkaus: 28.02.14 - klo:16:15 käyttäjältä FF1pan
Lainaus käyttäjältä: jarska - 28.02.14 - klo:10:44
Lähdin nyt kuitenkin toiseen suuntaan ja asentaa töräytin Puigin pleksin paikalleen, kauhee purje...sama sammuttaa kone myötätuulessa!! :D
Saas nähdä miten toimii ja saahan tuosta dremelillä poijes jos tarvii.

Kuvassa Puig ja alkuperäinen vierekkäin...Puig näyttää aika massiiviselta ja leveeltä, korkeutta ei ole kuitenkaan kuin 7,5 cm lisää.
Näetkö tuosta ylitse? Mielestäni on tärkeää että näkee tiehen,varsinkin sateella,ettei tarvi katella kahden märän pleksin kypärän ja pyörän läpi näkyvyys on silloin aika huono.
Itselläni on tuosta vielä vähän isompi "purje" se on goldW 1200.sen pleksistä tehty.Nämä on näitä mun"keksintöjä"Säätövara 14 cm
Kuvassa ihan yläasennossa.

Tällainen:

Lainaus käyttäjältä: jarska - 28.02.14 - klo:10:44
Lähdin nyt kuitenkin toiseen suuntaan ja asentaa töräytin Puigin pleksin paikalleen, kauhee purje...sama sammuttaa kone myötätuulessa!! :D
Saas nähdä miten toimii ja saahan tuosta dremelillä poijes jos tarvii.

Kuvassa Puig ja alkuperäinen vierekkäin...Puig näyttää aika massiiviselta ja leveeltä, korkeutta ei ole kuitenkaan kuin 7,5 cm lisää.
moro.
hyvin se toimii mulla oli vanhassa pyörässä samanlainen ja ylinäkee selkä suorana hyvin,jarskahan on aikasen mittanen mies.

t.riku

Penkki vielä verhoilijalla, eikä baanalle pääse niin hankala arvioida näenkö pleksin yli, mut uskosin että pituuteni riittää.

Lainaus käyttäjältä: FF1pan - 28.02.14 - klo:15:50
Itselläni on tuosta vielä vähän isompi "purje" se on goldW 1200.sen pleksistä tehty.Nämä on näitä mun"keksintöjä"Säätövara 14 cm
Kuvassa ihan yläasennossa.

Tällainen:

Oho, no tuo on jo kunnon tuulen halkoja!

Jos te isot miehet nyt oikein kilpasille ryhdytte noiden pleksien kanssa, niin tälläinen on jäänyt nurkkiin. Sopii 1300 Pannariin.

 

04.03.14 - klo:09:58 #73 Viimeisin muokkaus: 04.03.14 - klo:10:00 käyttäjältä FF1pan
Lainaus käyttäjältä: hry - 03.03.14 - klo:23:03
Jos te isot miehet nyt oikein kilpasille ryhdytte noiden pleksien kanssa, niin tälläinen on jäänyt nurkkiin. Sopii 1300 Pannariin.


Enpä tehnyt mihinkään "kilpakäyttöön" isoa pleksiäni. :D Se vaan on sillälailla,että tuo kokoluokka sopii paremmin tällaiselle vanhemmalle
pannaristille joka,on mukavuuden haluinen ja olla suojassa "tuiskuilta ja tuulilta". :( Säädön tekaisin sitä varten,jos tarvii vaikka joskus
"lisää happea.  thumbsup1 jos olis mulla tuo 1300:nen,niin kiinnostais:miksi myyt,eikö ollut hyvä/sopiva?

FF1pan  rd11

Olen 175 cm, enkä saanut satasen vauhdissa mieleisiä säätöjä. Jotenkin sellaista humpsuttavaa pyörteilyä, ei paha, mutta en tykännyt. Ehkä jollekin pidemmälle kaverille sopiva. Kokeilin, kun Aeroflowt olivat kovasti kehuttuja Amerikan Pannaristisivuilla. Pitäisi ehkä kokeilla uudelleen, mutta viime syksynä lyhensin viisi senttiä vanhaa jo muutenkin nirhittyä Giviä ja ihme tapahtui. Valitin aiemmin Shuberthin S1 potan ilmanottoaukkojen kaappaamasta melusta, mutta nyt se melu katosi! Kuulostelen tämän version ensin loppuun, ennenkuin pistän toista pleksiä testiin.

Powered by EzPortal