ST1300 pleksi

Aloittaja Kauko, 04.06.09 - klo:21:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tuossapa nuo on vierekkäin Vsteam ja alkuperäinen tuulilasi.

Lainaus käyttäjältä: "Nurmela"ST.Owners.com sivuilla juttua tästä.
Samantyylistä juttua löysin myös, jenkkipojat valittaa yleensä että suojaa likaa kun on +35c.
Eli käsittääkseni eräs parhaista vaihtoehdoista.

Hieno tuo epocan vertaileva kuva, kertoo aika hyvin eroista.
Vstreamissä on isompi aukko alhaalla, tätä samaa muutostahan on muutkin tehneet
ja sitten nuo vekkulit korvat... vaikuttaa asialliselta
ikäviä tämmöiset kuvat, aiheuttanee rahanmenoa.
@epoca, nyt vaan testiä ajamaan, yhteinen etu vaatii
onko tuossa pleksissä optista vääristymää, ts kun katsoo läpi niin onko "kuva" kunnossa?

Ei näyttänyt olevan vääristymää. Tutkin pleksin heti kun sain kotiin, Givin pleksi joka on nyt mopossa, vääristää tietyissä kohdin aika pahasti. Kunhan nuo lumet sulaa ja pääsee ajelemaan laitan kokemuksia. Meillä ei liene noita jenkkipoikien lämpöongelmia, ainakaan kovin pitkiä jaksoja.  _1_v

Minä ainakin odottelen kotimaisten pannaristien kokemuksia Vstream tuulilasista. Rupesi arveluttamaan noi jenkkien mielipiteet tosta pleksistä :-k .

Lainaus käyttäjältä: "Arppa"Minä ainakin odottelen kotimaisten pannaristien kokemuksia Vstream tuulilasista. Rupesi arveluttamaan noi jenkkien mielipiteet tosta pleksistä redtan

Lappeenrannassa oli v. 2009 hellepäiviä (eli yli +25 C) yhteensä 8 kpl ja vuotta aikaisemmin tasan 2 kpl eli tässä mielessä VStream-pleksi näyttäisi olevan ihan OK.

Joen kaupungissa -12, voihan olla, että kun on ollut pakkasia on lämmin kesä. Katotaan miten Vstream toimii, usko on kova ja ainahan on yritettävä.

Ajattelin vain neitoani, jos pleksi auttaisi taakse tuleviin pyörtesiin. Itse en pidä siitä, että katteen takana on kuuma. Tähän mennessäkin siellä on ollut liian hikistä ja siksi ajankin aina pleksi alhaalla. Neitoni kyllä totesi, että pyörteet eivät haittaa häntä.

Lainaus käyttäjältä: "Arppa"Ajattelin vain neitoani, jos pleksi auttaisi taakse tuleviin pyörtesiin. Itse en pidä siitä, että katteen takana on kuuma. Tähän mennessäkin siellä on ollut liian hikistä ja siksi ajankin aina pleksi alhaalla. Neitoni kyllä totesi, että pyörteet eivät haittaa häntä.
Turbulensseihin vaikuttaa tuulilasi paljon, varsikin kyytiläisellä. Meillä ei tykätty ollenkaan Bike-Quipin
tuulilasista, takana oli kuulemma vähemmän mukavaa. Orginaaliin palattiin.

Kuumuuteen ja hikisyyteen vaikuttaa aika paljon ajovarusteet. Meitillä oli täysin paskat ?-merkkiset
housut ja hiki virtasi puolen tunnin ajon jälkeen. Siippa laittaa villaa päälle ja meiti porskuttaa t-paidan
kanssa. Erona meillä: meitillä Rukan takki ja siipalla Sweepin takki. Muita kuin Rukkaa ei enään edes katsota.
Olen todennut, että aito goretex on ainoa oikea ja laadusta pitää maksaa. Rukka vaan todella kallis.
Siippa toteaa monesti että tulee hiki, mitä minä en taas huomaa, vaikka hikoan paljon enempi.
Minkämerkkiset varusteet olikaan sinulla, tuo hikisyys vihjaa heikkoon kalvon hengittävyyteen.

No Rukkahan se minulla on ja myöskin Heldin nahkahousut ja takki. Nämä kateasiat eivät ole minulla niin tuttuja, koska ajoin yli 30 vuotta nakupyörillä. Yleensä olen käyttänyt vaan nahkapukuja. Alussa oli yleisnahkatakki ja nahkahousut, sitten brittien Highwayman. Pisimpään minulla oli MP-Asu nahkaa.

Nyt on Joen kaupungissa sitten toinenkin VStream Pannarissa. Tänään käytiin koeajolla ja hyvin toimii, aika kova tuuli, ei isommin heiluttele sivutuulessakaan. Hyvän näköisiä pyöriä.

-epoca-


Mutta hyvä   reps1  reps1

Alkaa taas näin alkuvuodesta nämä modaushommat kiinnostamaan eli pleksiasiaa.  Nyt on käsitykseni mukaan ainakin parilla foorumin pannaristilla ollut viime kesän ajan VStream-pleksi käytössä.  Hyvän näköisiksi on kyllä kehuttu ja kait todettu, mutta nyt haluaisin kuulla ko. käyttäjien kommentteja ko. pleksin toimivuudesta originaalin verrattuna.  Viime kesänä oli melkoiset helteet, miten VStream-pleksin takana viime kesänä oikein tarkeni?  horisko

Hyvin tarkeni VStreamin takana ja edessäkin. Alkuperäiseen verrattuna tuulen pyöritys paljon pienempi, jonkin verran hiljaisempi, tuulisella kelillä huomattavasti mukavampi ajaa, ei vääristymiä, ei ainakaan vielä naarmuja eli hyvä materiaali, ylhäällä olevat "korvat" ohjaa tuulen olkapäiden ja kaiketi päänkin ohi. Kaksi päällä ajaessa kokeiltu pleksiä eri korkeussäädöillä ja kommenttina oli: rauhallisempi eli ei puista päätä kuten alkuperäinen. Ainahan sitä omaansa kehuu, mutta kahta en vaihtaisi ...

Kun pleksiin on tullut likaa, ötököitä ym. olen ajon jälkeen laittanut lämpimällä vedellä kastellun paksun pyyhkeen pleksin päälle. Jonkin aikaa hauduttuaan lika on helppo huuhdella pois, ei tarvitse hangata.

Ulkopuolisen koeajajan kommentti olisi puolueettomampi eli   hry   voi kommentoida kun on kokeillut tuolla pleksillä.

Viime kesänä osansa vaikutti myös tuulenohjaimet. Sivukatteiden ohjaimet ohjaa lämpimän ilman polvien ohi. Ero tuulenohjaimilla ja ilman on selkeä.

Powered by EzPortal