kaiuttimet

Aloittaja wage, 30.03.09 - klo:19:22

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

onko kellään kaiuttimet asennettu
orig,vai tarvike,entäs usb

(sais vaikka ipodin kautta "matti ja teppo soimaan)

Minulla on originaali radio ja kaiuttimet ST1300:ssa, asentelin itse. Katteet pois ja sieltä löytyy valmiit paikat. Kaiuttimet tulee
muovisiin koteloihin ja ne ovat vedenkestävät. Toimii hyvin ja potkua löytyy. Voi kuunnella hyvin moottoritie nopeuksissa.
Laitoin  cd-pakan liitäntään aux-interfacen , jolloin saa liitettyä mp3 soittimen. Tein asennuksen keväällä 2005 ja siitä
lähtien on toiminut reissuilla poppikoneena illanistujaisissa. Oli muuten pääasiallinen syy miksi pyörä valintani osui Paniin.. jeee

mara

Lainaus käyttäjältä: "mara"Minulla on originaali radio ja kaiuttimet ST1300:ssa, asentelin itse. Katteet pois ja sieltä löytyy valmiit paikat. Kaiuttimet tulee
muovisiin koteloihin ja ne ovat vedenkestävät. Toimii hyvin ja potkua löytyy. Voi kuunnella hyvin moottoritie nopeuksissa.
Laitoin  cd-pakan liitäntään aux-interfacen , jolloin saa liitettyä mp3 soittimen. Tein asennuksen keväällä 2005 ja siitä
lähtien on toiminut reissuilla poppikoneena illanistujaisissa. Oli muuten pääasiallinen syy miksi pyörä valintani osui Paniin.. jeee

mara

Nyt alko kiinnostaan, mistä tilasit ja paljos tuli hintaa kaiuttimineen?

Onko se radio sellanen joka tulee siihen vasemmalle tankoon kiinni?

Entäs tuo cd-boxi, minne se tulee ja onko myös joku hondan oma?

sattuuks olee yhtään kuvia??+jarskan tiedot
(swedu sivulla oli norm.autoradio asennettu (spec.nu)

Kuvia täälläkin kaipaillaan 22yikes  22yikes

silverillä kaiuttimet 115£
hintaerot on älyttömät tuotteessa kuin tuotteessa

Hondan originaali ohjausyksikkö tulee tankoon kiinni, varsinainen radio asennetaan vasemmanpuoleiseen
lukittavaan hanskalokeroon. Maksoin 2005 keväällä n. 850 € sisälsi radion, kaiuttimet kaapelisarjan ja antennin.
Mukana tuli selkeät lontoonkielellä olevat asennusohjeet. Siihen saa myös CD-yksikön , itse kuitenkin asensin
CD:n tilalle aux-liitännän ja olen soittanut Ipod:lta musiikkia. USB-liitännästä ei ole tietoa. Tuo Hondan radion auxliitäntä
on sama kuin hondan autoradioissa, joten jos googlettaa "honda-Aux", niin eiköhän niitä löydy, maksanee muutaman kympin.
Radio on hyvä, sisältää RDS-toiminnon, joten kanavien haku helppoa myös ajaessa.

mara

Lainaus käyttäjältä: "panman"silverillä kaiuttimet 115£
hintaerot on älyttömät tuotteessa kuin tuotteessa

Linkkiä?

Edit: Löysinkin jo kajarit, mutten radiota silveriltä #-o

MP3:sten soittaminen toimii tosi hyvin myös TOMTOM navigaattorin MP3 soittimella, esim 730 ja 930 sisältävät
FM-lähettimen  , valitset radioon Tompan lähettämän kanavan ja ohjailet Tompan näytöltä.

mara

Tuli mieleen seuraavanlainen paketti:
Hondan kaiuttimet orggispaikkoihin
hanskalokeroon 12v/500W vahvistin (niin ne lupaa;), eli vahvistin potikalla ja pienikokoinen 10*14*4cm
Kuskin lähettyville, sopivaan paikkaan RDS(?) radio

Tuo radio onkin sitten ongelma löytää, ominaisuuksia po:
roiskevedenpitävä, pieni, oikeasti toimiva, lähtö vahvistimeen (käykö kuuloke?), 12v sisään, RDS

Löytyy vaan mp3:sta miljoonittain...

Noilla hinnoilla tekis mieli laittaa vaan kaukosäätimellä oleva automankka lokeroon ja pultata se kaukkari helppoon paikkaan.

Duunin kautti saan varmasti passelit kajarit n.15-30€ pari kunhan tietäis vaan ympärysmitan ja pulttien jaon?

Tuo Jarskan viritys onnistuu, siitä on ollut kuvia tuolla STOC:n sivuilla, mutta tarvitset ne muoviset kaiutin-
kotelot, niin koteloihin voi kiinnittää normaalit n. 10cm halkaisijalla olevat kaiuttimet. Olen nähnyt jossain UK
sivuilla myytävänä noita pelkkiä koteloita, hinta oli jotain 10 puntaa pari. Ilamn noita koteloita ääni ei suuntaudu oikein.

mara

ps. lähdin juuri Starilla Tallinaan, yhteys on kehno, joten toivottavsti tulee perille

Itsekin olen kiinnostunut noista kaiutinkoteloista, jos jostain pelkät muovit löytyisi, niin voisin osallistua vaikka kimppatilaukseen.

Hondan oma radio on mun budjetille vähän turhan tyyris, joten olen suunnitellut jonkinlaisen viritelmän tekoa. Näin Lidl:ssä sellaista tosi kompaktin kokoisen cd/radio-mankkan. Oliskos ollut 10*10*10cm + kaiuttimet. Mutta ei tullut vielä tutustuttua, mutta heräsi taas kiinnostus asiaan.

Ajatus on ollut hankki venekaiuttimet ja joku pikkuinen äänilähde, johon saisi mp3-soittimen kiinni. Tietty usb-tikulle tai muistikortille paikka kelpaisi myös. Toisaalta, kun nyt on jo toi mp3-soitin, niin pelkkä pieni vahvistin kaukosäädöllä riittäisi.

Kuvia ja kertomuksia omista viritelmistä otettaisiin innolla vastaan.
Hugo:"Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!"

Kotelot löytyy David Silveriltä UK:sta 6 £ kipale,oikealle ja vasemmalle puolelle omansa.

Accessory speaker housing, Left handThese are included when purchasing the Accessory speaker set.
TypeGenuine Honda PartPart No08A54MCS80002Price£6.00

Accessory speaker housing, Right handThese are included when purchasing the Accessory speaker set.
TypeGenuine Honda PartPart No08A54MCS80001Price£6.00




mara

Lainaus käyttäjältä: "mara"Kotelot löytyy David Silveriltä UK:sta 6 £ kipale,oikealle ja vasemmalle puolelle omansa.

Accessory speaker housing, Left handThese are included when purchasing the Accessory speaker set.
TypeGenuine Honda PartPart No08A54MCS80002Price£6.00

Accessory speaker housing, Right handThese are included when purchasing the Accessory speaker set.
TypeGenuine Honda PartPart No08A54MCS80001Price£6.00




mara

Kiitokset, nuo pitää tilata varastoon ja ruveta kehitteleen joku sinne hanskalokeroon hat1

Powered by EzPortal