radio pannariin

Aloittaja jussi613, 25.11.10 - klo:15:59

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

25.11.10 - klo:15:59 Viimeisin muokkaus: 04.01.11 - klo:09:55 käyttäjältä jussi613
onkos kellää mitää kokemusta näistä radioista

Radiot


25.11.10 - klo:18:36 #1 Viimeisin muokkaus: 25.11.10 - klo:18:40 käyttäjältä FF1pan
Mulla ei ole mitään hajua noista vehkeistä,mutta olis kyllä kiinnostusta asiaan,näyttivät näppärän kokoisilta,ja lainatakseni erästä hyvin tuntemaan foorumikollegaa
"ihanan halpaa"ei ole kyllä hinnalla pilattuja.miten mahtavat täällä toimia?
Täällä oli topic noista stereovehkeistä,mutta en löytänyt niitä,liekä poistettu? Kaima/Timppa vois muistaa!    h-e-l-p

FF1pan  Tuli muuten 100 täyteen.... noita viestejä  :w-)(


Tossa on aika pitkä ketju aiheesta, tosin eka sivu ei jostain syystä toimi mutta tolla alla olevalla linkillä kun lähtee liikkeelle niin löytyy jotain tietoa.

http://www.panfun.fi/smf/index.php?topic=207.15

Mitenhän mahtaa kanavat löytyä tiällä meilläpäin muailmoo?? horisko

Voipi olla taajuusjako pikkasen erilainen kun täällä suomessa,kaverille tuli keväällä -84 wingi jenkeistä nii siinä radiossa on kummallinen kanavajako,ei kuulu puhtaasti yksikään kanava

mun "vanhas" ameriikan voortis orggis-mankas oli fm-taajuuksil hankaluuksia kuulla suomi-taajuuksia kun siin oli digitaalinäyttö ja haku 0,2Mhz välein PARITTOMILLA luvuilla. Esim. 95.7 kuulu mut 89.4 ei löytyny ollenkaa. Vaihdoin mankan ni autto.
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Lainaus käyttäjältä: jussi613 - 08.12.10 - klo:19:22
radio toimii hienosti muuten serekille  thumbsup1 kanavat löytyy ihan täällä kotimaassakin parilliset/parittomat

Se oli (-80-luvun ameriikan)Voortis vähä kurja kuunnella rarjoo ku ei kuulunu "just ne" kanavat. Mut hyvä et sulla kuuluu.
Kevättä odotellessa...       thumbsup1
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Näppärän kokoinen laite. Minkä merkkinen sinulla on tuo vakionopeussäädin. Onko alipainekellolla vai sähkömoottorilla toimiva.  Itse rakentelin juuri GoldCruise 550 laitteen kiinni (myös Liteon-merkisenä myyty), jossa on saman näköinen käyttökatkaisija paketissa. Rakentelin kylläkin käyttökatkaisijat Gold Wingin oikean puoleisesta kahvakatkaisijasta. Ajokoe on vielä tekemättä, kun tuo heitti lumet maahan.  Oletko asentanut tuon itse.

Samankaltaisethan nuo kytkennät taitavat olla alipaineella toimivassa ja sähkömoottorikäyttöisessä. Kytkitkö myös keltaisen johdon (kierroslukukatkaisun) vai pelkästään jarru- ja kytkin katkaisijoille menevät piuhat.

Tilasin tuollaisen ja laitoin paikalleen. Hommasin myös tuollaisen minivahvistimen. Kaikki asemat kuuluvat ainakin tallissa. Muistikortti ja tikku toimivat myös.

tässä nyt radio mulla asennettuna ja pelitää hienosti.

06.05.12 - klo:19:56 #11 Viimeisin muokkaus: 23.03.14 - klo:09:12 käyttäjältä jamppa
LTC

Mistä tuommonen löytyi ja mihin hintaan? coolest

06.05.12 - klo:21:10 #13 Viimeisin muokkaus: 23.03.14 - klo:09:13 käyttäjältä jamppa
Netistä

Näyttää ihan samalta kuin Bilteman veneradio.
Mihin jamppa piilotit itte radion ?

Powered by EzPortal