St1300 levikesarja

Aloittaja uusipanisti05, 08.09.10 - klo:21:33

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jämsän huoltokaksikolta ostin. hinta oli normaali hondan hinta,mutta muutaman kympin sain tingattua. tuo tilaamisen varjopuoli on toimitusajat. tilasin tankinsuojan,tankkilaukun ja ajopuvun monta viikkoo sitten. maksanu oon kaikki,mutta eipä ole näkyny. reliateciltä tilasin. onko muilla ollu mimmosia kokemuksia kyseisestä firmasta?

Olen käyttämyt kyseistä firmaa huoloissa monta vuotta EI ikinä mitään ongelmia pelkkää hyvää palvelua 062802jumpie

Navikaattorin pohjan tilasin vajaat kaksi vuotta sitten, eikä ole tullut vieläkään. Onneksi en maksanut etukäteen. Kysyin asiaa Garminin maahantuojalta, että mikä tässä mättää, niin sieltä vastattiin minulle näin. En saa sieltä tavaraa koska ne ei saa Garminilta kuin rahalla tavarat ei laskulla. Pienoinen luottamuspula, eli ei ole rahaa. Jospa tämä on syynä muillekkin heille tavaraa tomittaville tahoille.
jauhis

moro. tänään ajelin suolahdesta jämsään huoltoon. lämmintä +1-+3,että aika viileetä. ostin samalla katteiden levikesarjan ja yläilmaohjaimet. hinta 184 ja165e. onkohan kallista? nyt pitäs alkaa asentaa niitä paikolleen. on muuten kallis pala se sivukatteen keskipala,joka tulee ruuvilla kiinni. 80e sano hinnaks. oli joiltakin tippunu huonon kiinnityksen takia. kiinnitys ohjeet ameriikaks wallhead meijän perheessä vähemmän sitä poristaan,mutta käsikopelolla yritetään thumbsup1

Levikesarjat asennettu. Hondan huollosta tilasin ja asennutin. 311.16€ alennuksen jälkeen + asennus.
Elä kuin viimeistä päivää!

mullakin ois asennus edessä. laittoko asentaja liimaa kaveriks teipeille? ja oliko asennus minkä hintanen.

Lainaus käyttäjältä: JUNNU56 - 29.04.11 - klo:13:21
mullakin ois asennus edessä. laittoko asentaja liimaa kaveriks teipeille? ja oliko asennus minkä hintanen.
Enosaa sanoa kun siinä oli samalla isompi huolto jonkayhteydessä levikkeet laitettiin. Tarkoitus minulla oli itse laittaa ne paikoilleen  mutta oli huollossa laittaneet samointein ja hyvä niin. Ilmeni muuten sellainen että ohjauslaakeri kuullema olisi menossa vaihtoon tuntuu kuullema pieni laakerivian oire. Ilmeni etupään öljynvaihdossa,pitänee vaihattaa jos oireilee pahemmin.
Elä kuin viimeistä päivää!

Tilasin levikesarjan jenkeistä Direct Line Partsilta - katsotaan mitää tulee maksamaan kun on kotiovella ja kauan toimitus kestää.

Tilasin samasta paikasta VStream pleksin. Veloittivat jälkeenpäin lisää rahtia mitään ilmoittamatta. 22yikes Vielä on Fedexiltä tulossa alvilasku. Tuli kallis ruutu. Kerron loppusumman kun tiedän.

Lainaus käyttäjältä: Reko - 03.06.11 - klo:21:42
Tilasin levikesarjan jenkeistä Direct Line Partsilta - katsotaan mitää tulee maksamaan kun on kotiovella ja kauan toimitus kestää.
Perille on levikesarja tullut. Hinnaksi tuli 279,96€ levikesarja ja tullit 78,52€ päälle , yhteensä 358,48€ kotiin tuotuna. Suomesta olisi ilmeisesti saanut samaan hintaan!!!

Lainaus käyttäjältä: Reko - 25.06.11 - klo:20:05
Lainaus käyttäjältä: Reko - 03.06.11 - klo:21:42
Tilasin levikesarjan jenkeistä Direct Line Partsilta - katsotaan mitää tulee maksamaan kun on kotiovella ja kauan toimitus kestää.
Perille on levikesarja tullut. Hinnaksi tuli 279,96€ levikesarja ja tullit 78,52€ päälle , yhteensä 358,48€ kotiin tuotuna. Suomesta olisi ilmeisesti saanut samaan hintaan!!!
Paikkalle on jo asennettu, illalla testataan. Asennus kesti kolme tuntia. Hiustenkuivaaja oli hyvä apuvälinen vanhojen polvisuojien poistossa ja levikesarjan notkistamisessa ennen paikalle asennusta - suosittelen !

Powered by EzPortal