St1300 levikesarja

Aloittaja uusipanisti05, 08.09.10 - klo:21:33

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Onko orkkis levikesarja liimalla vai ruuveilla kiinni, vaiko molemmilla?
Turha varmaan kysyä, että olisiko jollain myyrä. Myyrä, niinkun ruattalaanen sanoo notta: onko isäntä viälä se vanha sonnimyyrä. crackup

Asensin viime talvena levikesarjan sekä katteeseen että peilien ympärille ja taisi niissä liiman lisäksi olla muutama ruuvikin.  Hyvin ovat tähän asti pysyneet kiinni.

Onko levikkeistä hyötyä. Olen itsekin ajatellut ensi talven aikana hankkia ne.

Olen todennut etteivät kädet ainakaan kastu kuten aikaisemmin ja katteen levikesarja ilmeisesti ohjaa kuuman ilman moottorista sivummalle, kun ei ainakaan viime kesän helteissä jalkaosasto ollut moksiskaan.  Jos ostat levikesarjat, niin jenkeistä saat huomattavasti halvemmalla.

Onko joku osoite jenkkimaalle?
Estää ne ainakin noita hankausjälkiä.
Ainakin jossainmalleissa tulee noi polvipehmusteet mukana.

Itse tilasin täältä http://www.directlineparts.com/byProduct.asp?prd=Air+Deflectors&str=10.  Tulivat parissa viikossa ja tullin kautta.

13.01.11 - klo:08:47 #6 Viimeisin muokkaus: 13.01.11 - klo:09:02 käyttäjältä jussi613
tälläset levikeet mää värkään. kun muuten lähes kuivan mutta jalat kastu joten kokeilen tämmöstä viritelmää.abs muovista leikkasin ja muotoilin saa nähdä kui toimii kun ei ole tuuli tunnelii jot pääsis testaa. thumbsup1 viimeistely vielä tekemättä jot tulis vähän fiksummat.

10.03.11 - klo:21:46 #7 Viimeisin muokkaus: 10.03.11 - klo:21:50 käyttäjältä huttma
Sainpa askarreltua levikkeet kiinni. Värisävy on hieman vaikea (digital silver), alumiini on niin karkeaa sävyssä ettei tahtonut löytyä tarkkaa sävyä lonkalta. Standoxin vesisävyllä ja kaavalla sitten vedettiin. Sävyttämättä sen vuoksi että jos joskus tarvitsee maalata taas,niin löytyy lähellä oleva kaava helpommin.  Myös sivulaukkujen ja takalaukun kansi maalattiin uudelleen. En tiedä oliko sarja kauan varastossa seissyt kun teipit tuntuivat kuivilta. Siinäpä vietin pari iltaa kun myllytin teipit pois ja laitoin uudet. Mutta paikallaan ovat nyt ja olen ihan tyytyväinen lopputulokseen. Katsokaapa kuvia.

Tuohon ei voi vastata kuin yhdellä sanalla.....

KAUNISTA. thumbsup1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Sama juttu, yksi sana, että KAUNIS. Itselläni on viininpunainen pyörä ja siinä on samat levikkeet mustana, mutta siihen ne sopivat aika hyvin. Varmaankin maalattuna vielä paremmin. Nythän Bike World myy lisävarusteita mm. levikkeet  Pannariin tosi halvallla, kannattaa kysyä jos jollain on tarve saada esim. levikesarja. Itselläni  on takalaukun päällä spoileri jossa lisäjarruvalo, erittäin hyvä näkyvyyden kannalta jarrutustilanteessa. On muuten tullut kehu takaa tulleelta autonkuljettajalta, että näkyypä jarruvalo hyvin. Alkuperäinen lisävaruste. En ole myyjänä kyseisessä liikkeessä, että ei tule väärinkäsitystä liikkeen mainostuksesta.
Minun vikani on pelko tilata varusteita ulkomailta, yksi suurin syy on huono kielitaito. Saisi osat varmaan paljon halvemmalla, vaikkakin kyllä minä jo kunnostauduin tilaamalla etulokasuojan jatkeen eli roiskeläpän Bike-Quipista, onnistui hyvin.
jauhis

11.03.11 - klo:08:48 #10 Viimeisin muokkaus: 11.03.11 - klo:08:56 käyttäjältä jussi613
tosi siistit applause

katotaan jos vielä määkin alkasin värittelee...

Lainaus käyttäjältä: Nurmela - 10.09.10 - klo:14:52
Itse tilasin täältä http://www.directlineparts.com/byProduct.asp?prd=Air+Deflectors&str=10.  Tulivat parissa viikossa ja tullin kautta.
Mitä tuli maksamaan perille toimitettuna tulleineen. Suomesta saa n. 390€ katteisiin ja peilien ympärille.

david silveriltä sivuilta näät hinnat ja kulut. thumbsup1

moro. ostin st.1300 levikesarjat. mimmonen homma asentaa. miettiny laitanko,vai laitatanko huollon yhteydessä huoltokaksikon pojilla. tuntus menevän parituntia heillä,kun kysyin. onkos hyviä vinkkejä moiseen operaatioon?

Lainaus käyttäjältä: JUNNU56 - 09.04.11 - klo:09:48
moro. ostin st.1300 levikesarjat. mimmonen homma asentaa. miettiny laitanko,vai laitatanko huollon yhteydessä huoltokaksikon pojilla. tuntus menevän parituntia heillä,kun kysyin. onkos hyviä vinkkejä moiseen operaatioon?
Moi. Mistä ostit ja mitä maksoi. Jos ulkomailta, niin mikä oli toimitusaika.

Powered by EzPortal